اردیبهشت 1403 هجری قمری: پس از محور عقب از اکنون این شرکت توضیحاتی را در اختیار خبرنگاران قرار داده است.
احمد معروف خ،، مدیر خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، گفت: این شرکت دارای 157 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران است که به خودروهای برند ام وی ام خدمات رس، می کنند. رضایت مشتری و خدمات رس، رو به بهبود است، البته ما به این میزان راضی نیستیم و منتظر افزایش و ارتقای کیفیت خدمات هستیم. عملکرد آژانس ها در زمان واقعی مورد بررسی قرار می گیرد تا نیازهای مشتریان برآورده شود.
شرکت مادر مادریم خودرو بر اساس شناسایی ریسک در برخی از محموله های تامین کنندگان خود دستورالعمل های ممیزی بررسی محصول را صادر کرد که مادریم خودرو نیز بلافاصله در سطح شبکه نمایندگی خود ابلاغ و اجرا کرد و از تاریخ 27/01/27 1403 عملا در سطح نمایندگان عمل کرد. مشکل تنها به یک تامین کننده و بخشی از تولید آن مربوط می شود و به کل زنجیره محصولات این شرکت مربوط نمی شود.
وی افزود: با توجه به فراخو، که خدمات پس از فروش با اولویت بالا در شبکه خدمات اجرا شده است، تمامی نمایندگان در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 20 در خدمت هستند. ایمنی اولویت اول ماست و در صورت مشاهده هرگونه خطر، کل ،مت ا،ل تعویض خواهد شد.
آقای معروف خ، ،وان ،د که X55 Pro از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار ایمن است و این خودرو کمترین مراجعه را به خدمات پس از فروش ما دارد. X55 Pro در تست های معتبر ایمنی جه، مانند NCAP امتیاز بالایی دریافت کرد. سال گذشته این مدل از سوی آژانس معتبر رتبه بندی JD Power به ،وان بهترین کراس اوور کامپکت سال معرفی شد. این خودرو بسیار محبوب است و ما به تولید آن ادامه می دهیم. مدیران خودرو به نیمه راه فراخوان رسیده اند و حدود نیمی از خودروها مورد بازرسی قرار گرفته اند. با این فرآیند ما سرعت و کیفیت فراخوان را بسیار خوب ارزیابی می کنیم و البته منتظر بهبود کیفیت این فرآیند هستیم.
او همچنین در مورد ع، های اخیر X22 توضیح داد که منبع X55 Pro با X22 Pro متفاوت است و مشکلی وجود ندارد. ویدئوی منتشر شده در اینترنت را بررسی کرده ایم و هیچ اطلاعاتی در سوابق خدمات پس از فروش مشتریان ام وی ام وجود ندارد و در حال پیگیری برای یافتن اطلاعات مشتریان و اطلاعات مرتبط با حادثه هستیم. به محض دریافت اطلاعات، موضوع بررسی و اطلاعات لازم اطلاع رس، خواهد شد.
وی افزود: تعداد کل خودروهای با شماره قطعه مورد نیاز 2159 دستگاه خودرو است. البته همه این خودروها مشکل جدی ندارند اما جزو شماره های قطعه هستند که باید بررسی شوند. در پایان فراخوان جلسه ای خواهیم داشت و تعداد نهایی خودروهایی که محور آنها تغییر کرده است اعلام می شود. این فراخوان در صورت نیاز تمدید می شود و حتما تا آ،ین خودرو بررسی می شود. ما همچنین از طریق پیامک اطلاع رس، کرده ایم، اما از این رو از همه دارندگان X55 Pro که هنوز بررسی نشده اند درخواست می کنم به نمایندگی های پس از فروش ما مراجعه کنند.
جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو، در جریان کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی رسمی کرد و قول داد که تجربه ،ب کند و عملکرد را به طور مستمر بهبود بخشد. متن این عذرخواهی به شرح زیر بود:
ابتدا از تمامی رسانههایی که در این کنفرانس حضور داشتند تشکر میکنم که این شرکت توجه زیادی به این رویداد داشته است و این موضوع در روند توسعه شرکت در سالهای گذشته بسیار مهم است رضایت مشتری اولویت ما بوده است.
این شرکت تمایل به توسعه دارد، که باعث می شود به طور مداوم تجربه ،ب کنیم و عملکرد خود را بهبود دهیم. بابت این اتفاق از همه مشتریان عذرخواهی می کنم و قطعاً شرکت در آینده کنترل کیفی را افزایش خواهد داد.
همچنین میخواهم از این فرصت استفاده کنم و از شرکت استاندارد برای کمک به ما در بهبود روند تشکر کنم. مطمئن باشید شرکت مدیران خودرو در آینده بیشتر بر روی رضایت مشتری تمرکز خواهد کرد و در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد. »
منبع: https://bama.ir/o/r47keiko