آزمون آنلاین آیین نامه سوال آیین نامه

متقاضیان گواهی‌نامه پایه دوم افرادی هستند که مدتی سابقه رانندگی دارند و آشنایی کافی با آیین نامه و مسائل فنی ماشین دارند. اغلب برای استفاده از وسایل نقلیه سنگین‎‌تر به دنبال اخذ گواهی‌نامه میروند زمان کمی نیز برای آمادگی در آزمون خواهند داشت. به همین دلیل نیاز به داشتن سوالات آیین نامه اصلی پایه دوم را بیش‌تر حس می‌کنند. دو یا سه آزمون اول تسلط کافی بر سوالات را پیدا می‌کنند و آزمون‎های بعدی را به راحتی پاسخ می‌دهند. یک راننده با داشتن سوالات ایین نامه اصلی پایه دوم می‌تواند چشم بسته به سوالات پاسخ دهد. اول از اینکه من واقعا نمیفهمم چرا باید ما دوتا امتحان آیین نامه بدهیم یکی امتحان آیین نامه مقدماتی و یکی امتحان آیین نامه اصلی .

برای شما که هم اکنون میخواهید در آزمون آیین نامه مقدماتی رانندگی شرکت کنید خواندن تست سوالات مقدماتی رانندگی بسیار توصیه میشود زیرا با خواندن این سوالات قبولی در آین آزمون برای شما بسیار آسان میشود. تست آزمون آیین نامه مقدماتی شامل انواع نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی است… آزمون آیین نامه اصلی از کتاب آموزش رانندگی طراحی می شود و دانش متقاضی را در مفاهیم و دستورات این کتاب می سنجد. به همین دلیل به شما توصیه می شود تا از طریق دانلود رایگان آزمون های آیین نامه اصلی، تسلط کافی را به سوالهای آیین نامه اصلی با جواب پیدا کرده و قبولی در آزمون را برای خود به امری ساده و قابل دستیابی تبدیل کنید.

نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی

توجه داشته باشید که استرس آزمون کمی از راندمان شما را پایین می آورد. اگر به بانک سوالها این آزمون دسترسی داشته باشید معمولا تستهای آزمون بعدی را در اختیار خواهید داشت. خیلی عالیه .من امروز این سایت رو دیدم .خیلی دنبال نمونه سوال بودم ،که امروز پیداش کردم .واقعا عالیه .خدا خیرتون بده .ان شالله که هممون قبول بشیم . بنابراین حتما پیشنهاد می کنیم حداقل از یک هفته قبل شروع کنید به شرکت در هرکدام از آزمون ها و حتما در هر آزمون چندین بار شرکت کنید تا همین طور که قبلا هم گفتیم با تکرار مجدد، سوالات در ذهن شما کاملا ماندگار شود و زمان آزمون فراموش نکنید. چراکه تکرار و خواندن مجدد سوالات می تواند یادگیری شما را عمیق تر کند و باعث بشود که دیگر این سوالات به همراه پاسخ صحیح شان را فراموش نکنید.

در بین این تست ها مهمترین سوالها را قرار دادیم به صورت کامل حتما تمام تست ها را امتحان کنید. پس باید روی هر سوال فکر کنید، جواب مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از پایان هر آزمون سراغ پاسخ نامه بروید. سوالهایی که اشتباه پاسخ دادید را پیدا کنید و نکته سوال را یادداشت کنید و به سراغ آزمون بعدی بروید.

بدون شک شما از اهمیت تمرین و تکرار سوالات پیش از آزمون آگاهی دارید اما در واقعیت چگونه این سوالات را مطالعه می‌کنید. در صورتی که فضایی برای پرداخت آنلاین وجود داشته باشد، این فضا باید تایید شده و امن باشد. تکومینتمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوال آیین نامه می باشد . دوم اینکه برای آزمون فقط و فقط سوالات سایت رو بخونید و مسلط بشید کافی هست. این باعث می‌شود که در آزمون جواب صحیح را بین گزینه‌های بسیار شبیه نتوانند تشخیص بدهند. راننده‎‌ای که مفهموم تابلوها، سرعت مطمئنه در آب و هوای خاص، مسیرهای مختلف یا شب روز، روش صحیح سبقت، مفهموم چراغ، مقررات و … را نشناسد خود و سایر رانندگان را به خطر خواهد انداخت.

علائم راهنمایی و رانندگی در قالب آزمون آیین نامه اصلی به صورت آنلاین شماره 9

آزمون آنلاین آیین نامه سوال آیین نامه

سلام اره بخون منم فقط همینارو خوندم و ۳۰ از ۳۰ شدم عالیه تستهاشون دمشون گرم. که به صورت تکی هست 100 درصد نقص های دارد که به کمک شما در نظرات به مرور رفع و کاملتر خواهد شد. اگر پیشنهادی برای بهتر شدن این آزمون ها دارید ممنون می شیم در نظرات مطرح کنید.

آزمون آنلاین آيین نامه از شماره ۱ تا ۵

سوالات برای قبولی شما در آزمون تئوری و براساس سرفصل های سازمان راه و ترابری سوئد تهیه شده اند. بارها توسط مربیان و افسران با تجربه بررسی و اصلاح و تدوین شده و در نهایت بسته‌ای ارائه شده که با مطالعه اصولی آن قبلوی شما تضمین است. در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد. به همین دلیل لازم است پیش از آزمون از شیوه طراحی سوالات اطلاع حاصل کنید. پس از آنکه احساس کردید برای شرکت در آزمون آماده هستید به بخش آزمون آنلاین گواهینامه اصلی بروید و خود را محک بزنید. مواردی مشاهده شده که در آزمونی که به صورت آنلاین برگزار شده است برخی هنرجویان که عملکرد ضعیفی داشته‌اند به شدت دچار استرس می‌شوند و تمام آن چیزی که بلد بودند ر نیز فراموش می‌کنند.

سایت گواهینامه پایه 3

دوره آموزش درون شهری نیز با موفقیت طی شده و پس از آزمون عملی فرد آماده دریافت گواهینامه مرجع سوالات آیین نامه رانندگی میشود. کلیت مسیر دریافت گواهینامه به همین صورت می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از این بخشها خواهیم پرداخت. همه این موارد کمک می‌کند تا شما ساده‌تر مطالب آموزشی مورد نیازتان را پیدا کنید و سوالات معتبر آیین نامه را در اختیار داشته باشید.

  • با شرکت در این آزمون آنلاین گواهینامه دیگر نیاز به هیچ کتاب و یا فایل دیگری ندارید.
  • یا مثلا در نظر بگیربد که در یک راه دارای خط کشی ممتد، یک راننده بدون اطلاع از مفهوم خط کشی ممتد، از آن عبور کند.
  • توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را دانلود کنید تا نتیجه آزمون‌ها برایتان مشخص باشد.
  • مواردی مشاهده شده که در آزمونی که به صورت آنلاین برگزار شده است برخی هنرجویان که عملکرد ضعیفی داشته‌اند به شدت دچار استرس می‌شوند و تمام آن چیزی که بلد بودند ر نیز فراموش می‌کنند.
  • سوالات فنی به آن اضافه میشود و در این زمان تمرکز شما بیش‌تر معطوف به آزمون عملی است.

اگر زود تر متوجه این سایت و و محتواش می شدم می تونستم همون دفعه اول آزمون آیین نامه رو قبول بشم. در پایان بهتر است سوالهایی را که غلط جواب داده‌اید را بررسی کرده و نکات مهم تست را برای مرور دوباره یادداشت کنید تا نمره شما در آزمون اصلی قابل قبول باشد. یک دنیا ممنون.بهوهمه پیشنهاد میکنم حتما چند روز وقت بزارن و فقط تست های این سایت رو تمرین کنن. برای قبولی باید همه آزمونها ایین نامه سایت را تمرین کنید هروقت به جای رسیدید که هر ازمونی را که زدید و نمره گرفتید مطمئن باشید ازمون اصلی هم 100 درصد بهتون قول می دم که قبول خواهید شد.