آزمون دولینگو هزینه و صفر تا صد آزمون دولینگو | iranbritish

آزمون دولینگو هزینه و صفر تا صد آزمون دولینگو | iranbritish این قسمت به طور مستقیم برای دانشگاه ها و موسسه های مورد تقاضا داوطلبان ارسال می شود. همانطور که گفته شد، دو آزمون معتبر جهان که تقریبا همه دانشگاه ها آن را قبول دارند، آزمون آیلتس و آزمون تافل می باشد؛ اما شرکت کردن در این دو آزمون معایب خاص خودش را دارد. چون که داوطلبان می بایست حتما در یک بازه زمانی مشخصی در این دو آزمون ثبت نام و شرکت کنند. متقاضیان تحصیل در کانادا باید مدرک یکی از آزمون‌های زبان ازجمله آیلتس یا تافل را داشته باشند. آزمون دولینگو را می‌توان در هر مکان و شرایطی به‌صورت آنلاین انجام داد.

دانشگاه‌های هلند آزمون ورودی دارند؟

مثلا آنکه شما باید در اتاقی ساکت و روشن، کاملا تنها باشید و گوش‌هایتان نیز مشخص بوده و با چیزی پوشانده دولینگو نشده باشند. نباید از عینک دودی و هدفون استفاده کنید و حق استفاده از وسایل نوشتاری و کاغذ را ندارید. در واقع هر سوالی که در این آزمون تطبیقی می‌بینید، به عملکردتان در سوال قبلی بستگی دارد. یعنی همینطور که به سوالات پاسخ درست می‌دهید، آزمون دشوارتر می شود. تا زمانی که پاسخ‌هایتان درست باشد، سطح دشواری سوالات بالا می رود. اگر هم اشتباه پاسخ دهید، سوالات آسان می‌شوند تا دوباره بتوانید پاسخ صحیح دهید و این فرآیند تا پایان آزمون ادامه خواهد داشت.

  • موسسه با شما قرارداد مکتوبی امضا خواهد کرد که در صورت شرکت درکلاس‌ها وعدم کسب نتیجه مورد نظرتان در این آزمون کل مبلغ کلاس‌های شما را عودت خواهد داد.
  • تمام مطالب آموزشی رایگان این سازمان، بدون هیچ چشم داشتی، در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
  • اگر در انتخاب رشته، دانشگاه مقصد، یا آزمون‌ها مطمئن نیستید کافی است سرچ هوشمند 60 ثانیه‌ای اسمارت اپلای را امتحان و نتیجه را مشاهده کنید.در انتها، لطفاً با تکمیل فرم ارزیابی رایگان ما را از نظرات خودآگاه سازید.
  • نمونه سوالات و تست دولینگو به شما کمک می‌کند تا با انواع سوالاتی که قرار است در آزمون نهایی دولینگو با آنها روبرو شوید، آشنا گردید.
  • در آزمون دولینگو، مهارت‌های زبان انگلیسی یک فرد با استفاده از مقیاسی که بین ۱۰ تا ۱۶۰ متغیر است، ارزیابی می‌شود.
  • در این بخش شما بایستی به توصیف عکسی که براتون نمایش داده شده بپردازید.

پیش از شروع آزمون یک بخش اختصاصی برای آماده سازی در نظر گرفته شده تا زبان آموز بتواند پیش از شروع تست، بررسی‌های لازم را انجام دهد. این مرحله حدودا نیاز به 5 دقیقه زمان دارد که برای تست وبکم و میکروفون کافی است. قوانین شرکت در آزمون هم در مرحله آماده سازی برای شما ارسال خواهد شد. در اینجا پس از وارد کردن سن خود در فیلد اول، آدرس ایمیل رسمی و معتبر در فیلد دوم و رمز ورود در فیلد آخر، گزینه Next در پایین صفحه برای شما روشن خواهد شد. در وارد کردن ایمیل حتماً دقت داشته باشید که از ایمیل معتبری استفاده کنید چون این ایمیل به راه ارتباطی شما و مرکز آزمون زبان دولینگو تبدیل خواهد شد. در فیلد اول نیز که مربوط به سن شماست، با دقت اطلاعات را وارد کنید چون بی‌دقتی در ورود اطلاعات ممکن است در آینده شما را با مشکلاتی روبرو سازد.

بخش اول تست دولینگو

Duolingo gramer از جمله کتاب های معروف و رایگان دولینگو میتوان به duolingo vocab و duolingo test اشاره کرد. این دوره مهارت اسپیکینگ شما را تقویت خواهد کرد چون با یادگیری تلفظ صحیح کلمات اعتماد به نفس شما در طول مکالمه بالا خواهد رفت و درنتیجه مکالمه ی با کیفیت تری خواهید داشت. از دیگر مزیت ها این آزمون می توان به جوابدهی سریع آن اشاره کرد. نتایج آزمون دو لینگو 2 روز پس از آزمون در دسترس هستند و اگر شما از نتیجه تان راضی نباشید تا دو بار در ماه می توانید آزمون دهید و هیچ محدودیتی ندارید. برای اینکه آماده نوشتن در مورد موضوعات مختلف باشید، باید مهارت‌های نوشتاری خود را تقویت کنید.

قسمت اول آزمون دولینگو شامل سوالاتی در زمینه مهارت های لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ می باشد. داوطلبان می بایست حتما در این 4 مهارت، اطلاعات کافی داشته باشند تا نمره خوبی از قسمت اول این آزمون دریافت کنند. مطالعه منابع آیلتس برای شرکت در این مرحله می تواند مفید واقع شود.

آزمون دولینگو چیست و مناسب کیست؟ + منابع آزمون Duolingo

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار