اتاق فرار شام آخر شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد. یکی از وبسایتهایی که در حوزه معرفی و بررسی اتاق فراهای کشور فعالیت می کند مجله اتاق فرار یا اسکیپ مگ می باشد. اگر شما هم بدنبال انتخاب بازیهای با کیفیت و استاندارد این حوزه می گردید بدون شک مجله اتاق فرار می تواند یک بستر مناسب برای شما باشد و در کنار انتخاب بازی مناسب، شما می توانید از مطالب و آموزشهای مربوط به این سرگرمی نیز استفاده کنید. برای مراجعه به مجله اتاق فرار می توانید به آدرس escapemag.ir مراجعه کنید. پرطرف‌دارترین ژانر بازی‌های اتاق فرار، ترسناک است؛ به همین دلیل تعداد اتاق فرارهای ترسناک بسیار بیشتر از کارخانه اسکیپ روم باقی ژانرهای است.

سیطره ترس در اتاق فرار ترسناک

بازیهایی که شما را درگیر یک داستان جذاب و احساسی میکنند و شما با وارد شدن و تبدیل شدن به بخشی از یک قصه جذاب، تمام احساسات و عواطف شدید یک موقعیت درام را زندگی میکنید. کیفیت بالای بازیهایی که در این ژانر عرضه شده اند هم میتواند یکی دیگر از دلایل این اقبال خوب مخاطبین از آنها بوده باشد. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.

  • این قسمت که از ژانری به ژانر دیگه و از سناریویی به سناریوی دیگه کاملا متفاوته، اختصاصی ترین بخش طراحی اتاق فراره.
  • رنگ سفید، حس پاکیزگی را القا می‌کند و طراحان از رنگ سفید برای ایجاد هارمونی و تعادل کنار رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند.
  • بهتره که سناریوی انتخابی شما مثل خط سیر یه داستان یا یه فیلم سینمایی شروع، میانه و پایان داشته باشه.
هرکدام از آن‌ها که بخواهد زنده بماند، باید از قوانین متعددی بگذرد و بازی را «ببرد». ایا تا به حال سری فیلمهای اره را دیده اید؟ موضوع این سری از فیلمها بیشترین شباهت را به سناریو های اتاق فرار دارند. یکی دیگر از سناریوهای ژانر جنگی، فرار سربازان اسیر از دست دشمن است.

ژانر و انواع اتاق فرار

در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید. در نهایت این شما و تیم شما است که می‌تواند تصمیم بگیرد که چه ژانری می‌تواند شما را سرحال بیاورد و یک تجربه خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد؛ شما هم اگر ژانر جذابی می‌شناسید به لیست معرفی انواع ژانر اتاق فرار ما اضافه کنید. این سبک از بازی اتاق فرار در تلاش است تا با اضافه‌کردن چاشنی هنر به بازی‌های خود رنگ و رخی تازه دهد و همه سبک از طرف‌داران را راضی نگه دارد. در ادامه چند ژانر اتاق فرار غیر ترسناک رو سعی می کنیم باهم بررسی کنیم ولی توجه داشته باشید که این ژانرها می توانند در کنار ژانر ترسناک باهم تشکیل دهنده ی یک بازی باشند . به همان اندازه که ژانرهای ترسناک باعث میشوند ترس و اضطراب تمام وجودتان را احاطه کند، ژانر فانتزی یا کمدی باعث شادی و خنده تان خواهد شد. یکی از بهترین ژانرهای اتاق فرار برای رهایی از دغدغه های روزمره، ژانر کمدی است چون محیط بسیار شاد و پر از خنده را برایتان فراهم می کند.

اتاق فرار دلاک

اتاق فرار شام آخر شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

رایج‌‎ترین راه‌حل، فراهم کردن راهی برای خروج اضطراری است که بازیکنان می‌توانند در صورت لزوم ازآنجا خارج شوند و تمامی اتاق‌ها باید در طراحی دکور دارای درب خروج اضطراری باشند. این مسئله باید پیش از بازی به‌خوبی برای بازیکنان شرح داده شود. همان‌طور که همه حرفه‌ای‌های این حوزه آگاه هستند، اثربخشی بازی‌های اتاق فرار و معمایی وابسته به نوع انتخاب صحیح سناریو، معماها و طراحی درست از سوی صاحبان و طراحان آن است. چالش ها و معماهای اتاق فرار نباید خیلی آسون و یا خیلی سخت باشه. چون در هر دو صورت نتیجه عکس داره و بازی رو از روند خودش خارج می کنه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار