اسپری لکه بر فرش و مبلمان کالدینو قیمت و خرید لکه بر قوی فرش مبل موکت بیز + تخفیف

اسپری لکه بر فرش و مبلمان کالدینو قیمت و خرید لکه بر قوی فرش مبل موکت بیز + تخفیف

ای تی مارکت خوشحال است که در حال حاضر به بسیاری از سازمانها، هتلها، رستورانها و فروشگاهها خدمت رسانی می کند. سوی دیگر این پلتفرم تولیدکنندگان و بنکداران عمده می باشند که می توانند با استفاده از این پلتفرم محصولات خود را به کل کشور معرفی نموده و فروش نمایند. تامین کنندگان می توانند صفحه نحوه همکاری(اینجا) را مطالعه نمایند. محلول لکه بر فرش را بر روی لکه مورد نظر اسپری کرده و بعد از گذشت چند ثانیه با یک دستمال سفید و جاذب آن را تمیز کنید و در صورت مشاهده شدن دوباره لکه این کار را بعد از گذشت زمان 5 دقیقه مجدد https://shopkalayab.ir/ انجام دهید.

(نمایش صفحه فروشنده)

برای از بین بردن لکه های قدیمی و غیر قابل مشاهده روی فرش ، خمیر کف را روی لکه ها بمالید ، آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید ، سپس آنها را با یک پارچه خشک پاک کنید و سپس آنها را با یک پارچه تمیز پاک کنید. می توانید آن را با مخلوط آب ، کمی پودر لباسشویی و یک برس نرم تمیز کنید و سپس آن را با حوله خشک کنید. برای پاک کردن رطوبت فرشها از کاغذ سفید یا دستمال استفاده کنید.

  • سایت فروشگاهی نانوسان شاپ به عنوان نماینده فروش مستقل nanosun در تهران ارائه دهنده لکه بر فرش نانوسانبا تخفیف‌های گسترده به صورت عمده می باشد.
  • به عنوان مثال در یک مهمانی ریختن شربت یا چایی بر روی مبل های گران قیمت و یا فرش های دستبافت به شدت ناراحتمان می کند.
  • شما می خواهید بدانید که آیا وسایل خانگی که در کابینت خود ذخیره می کنید می تواند به شما در تهیه و تمیز کردن فرش خانگی کمک کند.
  • باداشتن این ویژگی ها قیمت لکه بر فرش و مبل ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشد.
به این ترتیب، به جای اینکه شکلات را روی آن بمالید، آن را از روی لایه برداری دور می کنید. باور کنید یا نه ، آرد ذرت به پاکسازی فرش ها نیز کمک می کند. 1 فنجان شکر و نصف فنجان جوش شیرین را مخلوط کرده و روی فرش بپاشید.

یعنی به سرعت و به طور کامل لکه ها و کثیفی ها را از روی پارچه مبلمان شما می زداید، در حالی که به هیچ عنوان به پارچه مبلمان شما آسیب نمیرساند. برای از بین بردن انواع لکه و کثیفی مثل جای روغن و چربی، جوهر، دوده، واکس و … میتوانید روی این اسپری نانو لکه بر عالی با تاثیر شگفت انگیز حساب کنید. قیمت لکه بر نانوسان موجود در کالا اکسیر را میتوانید با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

شرایط استفاده و نگهداری:

لکه بر فرش نانوسان بیز یک شوینده قوی باقدرت بالای تمیز کنندگی می باشد. محصول لکه بر فرش نانوسان را بر روی یک قطعه ابر ریخته و با استفاده از آن لکه را تمیز نمایید. در صورت نیاز و از بین نرفتن لکه، می توانید روند را پس از ۵ دقیقه دوباره تکرار نمایید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. فرش و مبل نانوسان ما را قادر می سازد که بدون استفاده از هرگونه حلال، سطح را کاملا تمیز نماییم. به این صورت که میتوانید بدون استفاده ازهرگونه حلال اضافی، سطح را کاملا تمیز نمایید و از آسیب های جبران ناپذیری که مواد پاک کننده همچون سفید کننده ها و لکه بر های بی کیفیت، برروی سطحوح پارچه ای بر جای میگذارند جلوگیری نمایید. سایت فروشگاهی نانوسان شاپ به عنوان نماینده فروش مستقل nanosun در تهران ارائه دهنده لکه بر فرش نانوسانبا تخفیف‌های گسترده به صورت عمده می باشد.

خیسی قسمت تمیز شده را با یک تکه پارچه خشک گرفته و بگذارید با هوای محیط خشک شود. فناوری نانو یک حوزه نسبتاً جدیدی از علم مهندسی و فناوری است که در مقیاس نانو انجام می شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تجهیزات سفر

تاحالا برای شما پیش آمده است که مواد غذایی خود را بر روی مبل یا فرش بریزید این امر باعث خواهد شد که لکه ای بر روی مبل ایجاد شود و نگران تمیز شدن آن باشید. زیرا شست و شوی مبل در منزل کاری سخت و در عین حال پرهزینه است. یکی از پرکاربرد‌ترین محصولات مورد استفاده در منازل، لکه‌ بر فرش و مبلمان است. لکه‌ بر فرش و مبلمان نانوسان یک محصول نانو‌ای است که بدون آسیب رساندن به بافت الیاف تمامی لکه‌های مبلمان و فرش را از بین می برد.