برچسب کوینکس CoinEx بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش ثبت نام کوینکس.

برچسب کوینکس CoinEx بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

روی Send code کلیک کرده تا کد وریفای ایمیل به ایمیل شما ارسال شود. اگر داخل صندوق ورودی ایمیل نبود به داخل پوشه یا همان هرزنامه بروید و کد را داخل کادر قرمز رنگ کنار دکمه Send code وارد کنید. ولی برای کوینکس، بعید می دونم این کار را انجام دهد و ما ایرانی‌ها را تحریم کند، حالا اصلاً دلیل این حرفم چیه؟ پس بریم کمی سایت این صرافی را از نظر یک متخصص IT بررسی کنیم. در این مرحله روی گزینه KYC ضربه می‌زنید تا بتوانید احراز هویت در کوینکس را انجام دهید. اگر اقامت کشوری به‌ جز ایران را دارید، با مشخصات خودتان می‌توانید به‌راحتی احراز هویت در کوینکس را انجام دهید. از قسمت Account روی گزینه تنظیمات حساب کاربری Account Setting کلیک کنید.

مشکل کوینکس با ایرانی ها

در بخش Limit می‌توانید ، خودتان قیمت و حجم معاملاتتان را تعیین کنید و پوزیشن های خرید و یا فروش بگیرید. ستون سمت راست مورد به Order Book است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است. در قسمت Actual مقدار ارزی که قصد برداشت آن را دارید وارد کنید. در بخش Protocol Type ، شبکه انتقال رمز ارز مورد نظرتان را تعیین کنید.

اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود. دقت نمایید که برداشت هر نوع ارز دیجیتال در هر شبکه، مستلزم هزینه ای است که به عنوان کارمزد انتقال از شما کسر می گردد. بنابراین به عنوان مثال، اگر شما بخواهید 100 تتر را در شبکه ERC20 برداشت کنید و کارمزد این شبکه در آن زمان برابر 10 تتر باشد، گیرنده، 90 تتر دریافت خواهد کرد. CoinEx دارای یک اکوسیستم کامل برای تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است.

همچنین خود آن شخص نیز از ثبت نام شما به مقدار اندکی سود می‌برد. البته اگر شما کد معرف ندارید، این کادر را خالی بگذارید. به طوری که کاربران با هر بار ارتقا دادن سطح کاربری خود می‌توانند کارمزد معاملات خود را کاهش داده و از امکانات بیشتری بهره بگیرند. گاهی حتی می‌توان در برخی از سطوح کاربری، کارمزد معاملات را به صفر رساند.

صرافی کوینکس و دلیل محبوبیت بین ایرانیان

قسمت protocol Type نوع شبکه ارز موردنظر خود را انتخاب می‌کنید. Every 2 hours یعنی هر دو ساعت یک‌بار برای خرید و فروش از من رمز دوم درخواست کن. Never که یعنی هنگام خرید و فروش از من رمزدوم درخواست نکن.

با استفاده از کد موجود در بخش Deposit To و جایگزین نمودن آن در کیف پول یا قسمت خالی نشانی صرافی به‌راحتی واریز را انجام دهید. در کادری که TOTP نوشته که این کلمه مخفف اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور می باشد که هر ۳۰ ثانیه یکبار، یک رمز ۶ عددی در آن به شما نمایش می دهد و بعد از ۳۰ ثانیه این رمز تغییر می کند. برای انجام این کار کافی است که نامGoogle Authenticator را جستجو کرده و این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید. در قدم اول به سایت صرافی بروید و بر روی لینک Sign in که در قسمت بالای صفحه اصلی قرار دارد کلیک کنید.