بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

به این دلیل است که شما به مرور زمان با استفاده از گوشی سامسونگ خود و قرار دادن آن در سیکل های شارژ متوجه میشوید که کیفیت شارژ دهی باتری گوشی شما افت کرده است به عبارت دیگر گوشی زود تر شارژ خالی میکند. نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد طبق خواسته شما این اطمینان را به شما میدهند که باتری تعویضی اورجینال و با کیفیت باشد در حالی که هزینه آن کم تر هم میباشد. از دیگر ویژگیهای برجسته آن میتوان به باتری با دوام طولانی، چهار نسل تضمینی بهروزرسانیهای سیستم عامل اندروید و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیرهسازی قابل افزایش اشاره کرد.

برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. این مدل در تابستان سال ۲۰۲۰ به بازار آمد. Galaxy A70 سامسونگ نیز که در مارس 2019 به بازار معرفی شد در میان طرفداران اسمارت فون های سامسونگ جایگاه ویژه ای دارد. اما به هر حال هر دستگاه اقتصادی ای مشکلاتی نیز با خود به همراه دارد که استفاده از تراشه قدیمی و همچنین شارژر نه چندان سریع، از آن قبیل مشکلات به شمار می رود. قابل توجه است که در سال جاری میلادی، تولیدکنندگان اقدام به استفاده از نمایشگرهایی کم حاشیه در گوشی های خود نموده اند که آیفون X، پیکسل ۲ ایکس ال، LG V30 و G6 از این قبیل میباشند، پس ادامه این روند در سری A میتواند تصمیمی درست از سوی سامسونگ تلقی شود. سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش قرار گرفته است و نسبت به سال گذشته یک جهش را شاهد هستیم.

با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرفکنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه میدهد. شرکت دوو نیز در کنار این دو برند فعالیتش را در ایران آغاز کرده بود، اما در حال حاضر میخواهیم درباره گوشی موبایل سامسونگ در ایران حرف بزنیم، از این رو باید یادتان باشد که گوشیهای ساده سامسونگ در ایران بسیار خواهان داشت. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. سال ۲۰۱۸ بود که سامسونگ اولین نسخه از One UI را برای گوشیهای خود معرفی کرد و در انواع گوشی سامسونگ به کار رفت که با اقبال زیادی هم روبهرو شد.

برای انجام هر چه بهتر این کار تعمیر کاران ماهری در نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد تعمیرات و یا تعویض این قطعه را بر عهده دارند. در قبل برای انجام هر کاری همانند اطلاع از اخبار روز، عکس گرفتن یا حتی گوش دادن به موسیقی باید به جستجو ابزار مربوط به همان کار میرفتیم. همچنین باید گفت که این گوشی به صورت 1080p فیلم برداری میکند و از دیگر قابلیتهای آن باید به ویژگی پانوراما و HDR اشاره کرد. تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد به صورت صد در صد اصلی می باشند. به جز این مورد، بخشهای مختلف رابط کاربری One UI 3.1 در اکثر مواقع بدون لگ، کندی یا پرش، اجرا میشود، تمامی بخشها از نوار اعلان گرفته تا منوها، صفحه اصلی و صفحات فرعی به خوبی اجرا میشوند و هارمونی بسیار خوبی میان قسمتهای مختلف رابط کاربری برقرار است. ما به شما توصیه میکنیم که با کم ترین هزینه و با استفاده از قطعه اصلی برای تعمیر گوشی های سامسونگ خودتان یا دیگر گوشی ها از خدمات موبایل آباد بهره مند باشید.

عکسها به طور شگفتآوری واضح هستند، جزئیات زیادی در آنها مشخص است و به طور کلی کیفیت عکسها در محیطهای تاریک فونر موبایل بسیار خوب است. سامسونگ در حوزه لوازم دیجیتال مخصوص گوشی همراه بسیار خوب عمل کرده است. گوشیهای جذاب سری Note سامسونگ با قلمهای حساس به فشار Wacom به کاربران عرضه میشوندو دارای برنامه های طراحی و نقاشی و به اصطلاح scrapbooking هایی هستند که امکان استفادهی تمام صفحه را به کاربران ارائه میکند.آخرین پرچمدار سامسونگ نیز از همین سری، و گوشی گلکسی Note 10 پلاس است. مهم این است که سامسونگ برای همه کاربران گوشیهای خوبی ارائه داده و حتی از مدلهای ارزان قیمت و بالا رده نیز میتوانید انتخاب کنید. معمولا باتری گوشی های سری اس سامسونگ 2 سال عمر میکنند و بعد از گذشت 2 سال عملا باید باتریتعمیر گوشی سامسونگ شما تعویض گردد و دیگر راهی برای تعمیر باتری وجود ندارد. به گزارش cnbc، رو تائه مون در این گزارش گفت که گوشیهای تاشو سامسونگ سه برابر بیشتر از گوشیهای گلکسی اس معمولی سامسونگ، مخاطبان را جذب میکنند.

ساخت سری M بهتر است یا سری A؟

اگرچه برخی از TouchWiz در دستگاههای دیگر مشاهده میشد، اما این ویژگی روی Galaxy S قابل توجه بود و هنگام کار کردن حس بهتری به مخاطب القا میکرد. علاوه بر این، شیائومی سیوی این بار نیز از فناوری تلفیق حافظه بر روی سیستم استفاده میکند، که میتواند از 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی تلفن برای افزایش حافظه به عنوان RAM استفاده کند، بنابراین برخی از برنامههای پس زمینه اساساً حافظه واقعی سیستم را اشغال نمیکنند بلکه حافظه را افزایش میدهند. سامسونگ گوشیهایی را در سطوح مختلف قیمتی تولید میکند، و اگر کاربری هستید که استفاده سبکی از گوشی دارد، برای مثال بیشتر از مرورگر وب، رسانههای اجتماعی و چند برنامه اصلی استفاده میکنید، نیازی به هزینه زیادی ندارید. یا فرضا امکان مالتی تسکینگ بهلطف دونمایشگر بزرگ فراهم شده است، بنابراین میتوانید از چند برنامه بهصورت همزمان استفاده کنید.سامسونگ همچنین ویژگی دو نمایشگر را به گالری زد فولد ۳ آورده است.

موبایل سامسونگ

این گوشیها هم راستا با گوشیهای اپل عمل میکنند و علاوه بر دو سری بزرگی که روانه بازار میکند، در همه ردهها نیز عملکرد بهتری نسبت به رقبا در بازار داشته باشد. از آنجایی که سامسونگ یک شرکت بسیار بزرگ است و محصولات متنوعی تولید میکند، تقریباً میتوان گفت که تمام محصولات این شرکت، رقبای دیگری را نیز در بازار دارند. حالا باید ببینید این تفکر در مورد گلکسی A52 و رقبای چینیاش هم صحیح است یا خیر؟ شارژر ۲۵ واتی این گوشی دربرابر رقبای چینی کاملا کند و ضعیف عمل میکند؛ از سویی دیگر این گوشی بدون شارژر به فروش میرسد که یکی از معضلات بزرگ اغلب گوشیهای میانرده سامسونگ است. ساخت سری M بهتر است یا سری A؟ علت قیمت بالای گوشی های این برند، هزینهی بالای ساخت صفحه نمایش های آن است. از طرفی برای طراحی و ساخت سری A وقت و هزینه بیشتری صرف می کند ، آپشن های بیشتری برای سری A در نظر می گیرد و حتی در برخی مدل ها از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می کند.

با گذشت یکسال از عمر این گوشی، هنوز هم قابل رقابت با پرچمداران برندهای مختلف است و اکثر خریداران میتوانند به خرید آن فکر کنند. همه این ویژگی های فوق العاده در یک گوشی جمع می شوند و بار سنگین رقابت با گوشی آیفون ، گوشی وان پلاس و گوشی شیائومی را به دوش می کشند. این محصول با قاب آلومینیومی آرمور و شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس ساخته شده است. سنسورهای زیر نمایشگر هنگام استفاده از گلس کندتر عمل می کنند که می توان گفت این یک مزیت بسیار مهم در سری های M سامسونگ است. یکی از مهمترین مواردی که اغلب مشتریان در هنگام خرید گوشیهای همراه به آن توجه می کنند میزان فضای حافظه ی داخلی است، سابقا حافظه های داخلی کم فضا تر طراحی می شد و برای جبران حافظه فضایی برای قرار گیری حافظه ی خارجی یا فلش مموری تعبیه می شد اما با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روز افزون به نصب انواع نرم افزارها نیاز بالاتر بودن فضای حافظه داخلی احساس شد و بنابراین گوشیهایی طراحی شد که حتی فضایی برای نصب حافظه ی خارجی ندارد.

بررسی گوشی سامسونگ

ناگفته نماند که این مودم جدید (نسبت به دیگر محصولات میانرده) در بخش LTE نیز عملکرد بسیار خوبی دارد که سرعت بسیار بالای دانلود و آپلود را برای شما رقم خواهد زد. بعضی دیگر نیاز به ویژگی های گسترده سری S ندارند و برای آن ها بلااستفاده است یا عده ای دیگر نمی توانند این هزینه را پرداخت کنند و برای آن ها زیاد است. البته گوشی هایی که اسنپدراگون دارند همیشه بهتر از گوشی هایی که اگزینوس دارند عمل کرده اند و سامسونگ هم متوجه فاجعه ای که اگزینوس به بار آورده است.