بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک

حال اگر این روش به درستی انجام شود، مخاطب با کلیک بر روی تبلیغات، به وب‌سایت یا صفحه فرود هدایت خواهد شد و به این ترتیب، بک‌لینک مناسبی برای سایت تنظیم می‌شود. بنابراین، زمانی که پست میهمان را برای سایت‌هایی با کیفیت انجام دهید، بک‌لینک‌های مناسبی را هم دریافت خواهید کرد. اما پیدا کردن محل مناسبی که بتوان پست میهمان در آن منتشر کرد قدری دشوار است.

منظور مطالب و مقالاتی است که در آن به صورت فهرست‌وار کسب و کار، خدمات یا محصولاتی معرفی می‌شوند. اگر در این مقالات نامی از برند شما برده شد، می‌توانید از نویسنده مقاله یا صاحب سایت بخواهید که به عنوان مرجع، به سایت شما بک لینک بدهد. بنابراین می‌توان گفت مکان‌هایی مثل متن اصلی صفحه و لینک‌های ابتدایی از ارزش بالاتری برخوردارند. وقتی گوگل به هر صفحه وب یک رتبه اختصاص داد و در واقع page rank را به همگان معرفی کرد، بک لینک‌ها تحت تأثیر رتبه‌ها قرار گرفتند. با معرفی پیج رنک، هر بک لینک با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند بخشی از رتبه آن صفحه را به صفحه مقصد انتقال دهد.

به زبان ساده بک لینک فالو اعتبار سایت مرجع را به سایت شما انتقال می‌دهد اما در مورد بک لینک نوفالو این چنین نیست و ارزش کمتری دارد. برای افزایش شانس گرفتن چنین بک‌لینک‌هایی باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می‌کنید، با کیفیت است و برای کاربر جذاب و مفید خواهد بود. این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد.

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک

متن لینک یا همان انکر تکست به کلمات قابل کلیکی گفته می‌شود که یک بک‌لینک را تشکیل می‌دهند. اگر هیچ بک لینکی از سایت شما در دیگر سایت‌ها وجود نداشته باشد پیدا کردن سایت شما برای ربات خزنده گوگل دشوارتر خواهد بود اما غیرممکن نیست. زمانی از یک صفحه‌ی مشخص چندین لینک برای یک صفحه دریافت می‌کنید بهتر است فقط یکی از آنها که انکر تکست هدفمندتری دارند فالو باشد و دیگر لینک‌ها نوفالو شوند.

معمولا سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک فعالیت میکنند علاوه بر شما به سایت های بسیاری لینک داده اند و همین مسئله موجب کاهش ارزش و اعتبار این نوع لینک سازی میشود. زمانیکه گوگل یک بک لینک به سایت شما را مشاهده میکند به انکر تکست توجه زیادی داشته و عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. با این وجود ایجاد بک لینک در دایرکتوریها دیگر توصیه نمی‌شود زیرا پیدا کردن یک دایرکتوری معتبر کار ساده‌ای نیست. همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است.

البته بک لینک‌ها در حالت کلی لینک فالو هستند و برای گوگل ارزشمند تلقی می‌شوند. بنابراین باید سعی کنید بک لینک‌های فالو تهیه کنید تا ارزش اعتباری برای گوگل داشته باشند. هنگامی که شما از یک سایت با پیج رنک بالا بک لینک دارید مسلما تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد. همین امر باعث شده تا افراد به خریدن بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. روند ساخت بک لینک یا لینک بیلدینگ در سئو سایت شما خیلی مهم است.

به بیان ساده، داشتن یک بک لینک قدرتمند از هزاران بک‌لینک بی‌کیفیت بهتر عمل می‌کند. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند. شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد.

ما دردوره پایه سئوتمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید. وبسایت‌های دایرکتوری لیستی از تمام وبسایت‌ها به صورت دسته‌بندی شده داشتند. دهه ۹۰ میلادی چندین وبسایت دایرکتوری و با فاصله کمی چندین موتور جستجو در اینترنت کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) راه افتاد. خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایت‌های مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند. اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود. هرچه وبسایت یا وبلاگی مهم‌تر و بهتر بود وبسایت‌های بیشتری به آن لینک می‌دادند.