تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + از تهران و شهر ها + قیمت ارزان

پرواز کیش – مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود. پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود. ✔ درخواست ویزای عمان حتما باید بر روی سربرگ آژانس هواپیمایی و یا یک کارگزار ارائه شود. درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید، اما در بین گردشگران دیگر کشورهای دنیا به خصوص گرشگران اروپایی، محبوبیت تور عمان در حال افزاش است. آن هم به دلایل متعددی که در ادامه خدمت شما توضیح خواهم داد.

هتل کمپینسکی مسقط | Kempinski Hotel Muscat

تور عمان 1401 مسقط ، صلاله + از تهران و شهر ها + قیمت ارزان لذا شما برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیمایی عمان ایر یا دیگر ایرلاین ها در تاریخ های مختلف می توانید در قسمت جستجو آنلاین سایت قیمت پروازها در تاریخ های مختلف مشاهده سپس اقدام به رزرو و خرید بلیط مورد نظر خود فرمائید. اما بارش ‌های پراکنده، هوای خنکی را برای شما گردشگران عزیز رقم می ‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب ‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان به حساب می آید و نیز نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران ‌تر از تابستان می‌ باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریبا غیرممکن می باشد. در فصل پاییز به دلیل بارش ملایم باران آب و هوایی دلچسب و مطبوعی در عمان تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تعداد گردشگران در این فصل رشد قابل توجهی خواهد داشت و به همین نسبت نرخ تور عمان نیز افزایش پیدا میکند، همچنین فصل پاییز برای استفاده از تفریحات آبی مناسب و عالی می ‌باشد. صلاله به دلیل دارا بودن آب و هوایی موسمی و بسیار مطبوع، تبدیل به استراحتگاهی خوش آب و هوا نه تنها برای خود عمانی ها، بلکه برای مردم کشورهای همسایه و توریستها نیز شده.

چک کردن پروازهای مسقط و خرید اینترنتی بلیط هواپیما مسقط عمان

شیراز تا مسقط (پایتخت عمان) حدود ۸۹۰ کیلومتر فاصله دارند که بسته به شرایط جوی و آب و هوایی پروازی در حدود یک ساعت و شانزده دقیقه خواهد بود. از تهران پرواز به اردن با ۱۵۱۹.۷ کیلومتر مسافت حدود ۲ ساعت و ۷ دقیقه به طول خواهد انجامید. تور عمان با پروازهای مستقیم و چارتری از تهران و شیراز با بهترین قیمت.

تور عمان (تور مسقط صلاله 8روز)

آب و هوای مسقط در تابستان کمی دشوار بوده و ممکن است مجبور باشید کل روز را از ترس گرما زدگی در هتل بمانید. اما این را هم بدانید که در این فصل البته هزینه رزرو هتل در مسقط به شدت کاهش یافته و فروشگاه های زیادی نیز به ارائه تخفیف های دوره ای سالانه خود اقدام می کنند که شما را وسوسه خواهند کرد. اگر قصد دارید سفری ارزان این شهر را تجربه کنید، بهترین زمان سفر به مسقط همان تابستان است. اما برعکس از اواسط پاییز تا اواسط بهار هوا مطبوع تر و مناسب می شود. بهترین زمان سفر به مسقط چه از نظر آب و هوا و چه از نظر استفاده از تمامی جاذبه های گردشگری مسقط، زمستان می باشد. در فصل سرد سال، هرچند هوا سرد نشده اما از گرمای هوا رو به کاهش رفته و رطوبت نیز به کمترین میزان خود می رسد.

عمانی‌های انسان‌های شفیقی هستند؛ آنها در زمان ناراحتی و اوضاع سخت در کنار هم جمع می‌شوند و لحظه‌های خوش و شادی‌شان را هم در کنار تور مسقط عمان هم جشن می‌گیرند. بازار نزوا با فاصله 2 ساعته از مسقط مکانی جالب جهت گشت‌‌زنی گردشگران و خرید است. این بازار مکانی جهت خرید انواع آثار باستانی، لباس عربی و سنتی عمان و … می‌باشد. این امکان را دارید که از مرکز خرید ساپکو سنتر نیز دیدن نمایید. در بسیاری از مراکز خرید‌ها رستوران، سالن‌های غذاخوری، کافی‌شاپ جهت رفاه حال افراد فراهم گردیده است. این مرکز خرید یکی از مراکز محبوب و معروف در زمینه همایش‌های مد و کنفرانس‌های عربی و اروپایی است.

  • صدور ویزا عمان از تاریخ ۱۰ شهریور برای افراد واکسن زده آغاز شد .
  • یکی از قدیمی ترین بندرگاههای عمان، شهرستان صور در شرقی ترین نقطۀ این کشور قرار دارد.
  • بزرگترین جزیره پادشاهی عمان، مصیره نام دارد که دیدن آن را در سفر تور عمان خود نباید از دست بدهید.
  • در سفر به هر کشوری، یکی از جذاب ترین بخش های سفر، آشنایی با خوراکی ها و فرهنگ غذایی هر کشور است.
  • این مرکز خرید یکی از مراکز محبوب و معروف در زمینه همایش‌های مد و کنفرانس‌های عربی و اروپایی است.