خرید بهترین چراغ مطالعه جدید و مدرن + قیمت مناسب آی آر تن

خرید بهترین چراغ مطالعه جدید و مدرن + قیمت مناسب آی آر تن

پس قبل از خرید اندازه دقیق میز خود را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. لامپ ال ای دی از لامپ های درخشان و شفافی ساخته شده که به صورت بی رنگ تولید می شود. میانگین عمر این لامپ ها۲۵ هزارساعت است و در ساختار آنها از جیوه استفاده نشده است.

  • روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد.
  • این گردنی که حالت فنری دارد، به‌آسانی خم و راست شده یا به چپ و راست می‌رود؛ بنابراین کاربر می‌تواند گاهی جهت و ارتفاع تابش نور را تغییر دهد تا یکنواختی آن، آسیبی به چشمش نرساند.
  • طوری که با مصرف کمترین میزان برق بیشترین کارایی را از نظر نوردهی دارند و بر خلاف لامپ های رشته ای، میزان کمتری از انرژی برق را به حرارت تبدیل می کنند.
  • بدین منظور بهتر است به سراغ چراغی بروید که با لامپهای مختلف سازگاز باشد .
  • برای انتخاب یک چراغ مناسب باید در نظر بگیرید که آیا قرار است این چراغ تنها روشنایی شما برای مطالعه باشد.

اما بطور کلی قیمت چراغ های مطالعه بین 50 تا 1 میلیون تومان است. حالا که برای خرید اینترنتی چراغ مطالعه تصمیم گرفتید، بهتر است قبل از سفارش چراغ مطالعه بعضی از نکات دیگر مانند محل قرار دادن آن را نیز با هم بررسی کنیم. یک سوال مهم در این زمینه آن است که آیا چراغ مطالعه ای را که در نظر داریم خریداری کنیم، برای محل خاصی در نظر گرفته ایم؟ اگر پاسخ مثبت است و قرار نیست جای چراغ را هر چند یکبار عوض کنیم. به گونه ای که استفاده از نور مناسب، باعث تاخیر در آزار چشمها شده و فرد می تواند زمان بیشتری را به انجام کارهایش اختصاص دهد.

وقتی از نور زرد استفاده می کنیم کم ترین فشار را به چشم منتقل می شود ولی در عین حال زودتر هم خسته می شویم. امیدواریم این مطلب برای انتخاب چراغ مطالعه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید چراغ خواب کودک و آباژور هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام افراد است.

لامپ رشته ای 75 وات شدت نوری برابر با 1100 لومن تولید می کند. با عضویت در خبرنامه سایت می توانید از جدیدترین اطلاعیه ها ، محصولات اضافه شده به فروشگاه و فروش های ویژه با خبر شوید. شما در هرکجای کشور که باشید ، میتوانید به سادگی با یک ایمیل یا تماس تلفنی با پشتیبانی ما، از خدمات ما بهره مند شوید. © استفاده از مطالب سایت اینترنتی لیست بیست فقط برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است. روغن بچه یک محصول فوق العاده با فرمولاسیونی کاملا ملایم و متناسب با ساختار پوستی نوزادان و کودکان در سنین مختلف می… استفاده از مطالب سايت لاله زار مارکت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

قابلیت تنظیم

با توجه به ظاهر خاص و طراحی به شکل کله اردکی آن، دانش آموزان و مهندسینی که به دنبال ایده های جدید هستند، قطعاً می توانند از این چراغ ها بهره ببرند. این محصول نه برای طولانی کردن بازوی چراغ مطالعه تان، بلکه به دلیل ایجاد نوری متمرکز تر برای انجام کارهایتان طراحی شده است. به این صورت که چراغ را به پایه های کوتاه مهندسی وصل کرده و از آن استفاده کنید. به طور کلی قاعده خاصی برای انتخاب اندازه چراغ مطالعه وجود ندارد و اندازه آن به فضای مورد استفاده و سلیقه شخصی بستگی دارد. در واقع شرکت های تولیدی این محصول را در سایزهای مختلفی تولید می کنند و خریدار می تواند متناسب با فضای مورد استفاده خود اندازه یا سایز مورد پسند خود وب سایت اصیل بخرید را تهیه کند. اگر بخواهید چراغ مطالعه ای داشته باشید که هم بتوانید روی هر قسمت دلخواه از میز استفاده کنید و هم بتوانید آن را با گیره به میز فیکس کنید، مدل دو حالته برای شما بهترین انتخاب است.

از دیگر نکات مهمی که باید برای خرید بهترین چراغ مطالعه در نظر بگیرید ، قابلیت تنظیم نور در این چراغ مطالعه می‌باشد. این سطح روشنایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید نوری که برای تمرکز چشم نیاز دارید را تامین کنید. این چراغ مطالعه گیره دار بوده که می توان به هر جای ممکن مانند میز کار متصل کرد.

راغ مطالعه شیائومی مدل ۱s

این چراغ مطالعه قابلیت نصب بر روی دیوار و میز (به صورت گیره ای) را به صورت توامان دارد. در مقابل افرادی که به خرید چراغ پایه بلند روی می آورند بیشتر به فکر استفاده از آن در پذیرایی هستند. چراغ انتخاب شده نباید فضای اضافی زیادی را بگیرد و باید با توجه به اندازه اش نور متناسبی را هم داشته باشد.

حال که با انواع چراغ مطالعه آشنا شدید بهتر است بدانید که قیمت مدل‌های مختلف چراغ مطالعه با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی قیمت چراغ مطالعه های پرطرفدار و کاربردی خواهیم پرداخت. کمبود فضا روی میز کار یا میز تحریر یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها می‌باشد. اگر شما روی میز تحریر‌تان فضای کافی ندارید می‌توانید چراغ مطالعه گیره دار یا کلیپسی را برای خرید انتخاب نمایید. امروزه مدل های متنوعی از چراغ مطالعه در بازار موجود است که هریک از آنها تفاوت های اساسی را با هم دارند.

این محصول از لحاظ ظاهر و امکانات مشابه مدل DL_434 می باشد با این تفاوت که از لحاظ ابعاد و وزن کمی بزرگتر و سنگین تر است. این مدل نیز دارای دیمر برای تنظیم نور بوده و تعداد لامپ اس ام دی آن 45 عدد می باشد. تفاوت های بیش از حد در صفحات کتاب و محیط می توانید شما را بیش از پیش خسته کند.