خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی خرید و فروش تتر ارزکت-تترفا

همانطور که گفته شد نمی‌توان تتر روی یک شبکه را به شبکه دیگر ارسال کرد؛ پس مهم است که تفاوت‌های آن‌ها را بدانیم تا در هنگام واریز و برداشت، به طور ناخواسته سرمایه خود را از دست ندهیم. تتر trc 20 شاید محبوب‌ترین نوع تتر باشد و اکثر ایرانیان از همین شبکه استفاده می‌کنند؛ زیرا هزینه انتقال آن بسیار کم و در حد 1 تتر است. در‌واقع در سال ۲۰۱۴ براک پیرس، ریو کالینز و کریگ سلرز تتر را ایجاد کردند. براک پیرس یک کارآفرین معروف بوده که پروژه‌های معروف بسیاری در زمینه رمزنگاری و سرگرمی ایجاد کرده‌است. از جمله پروژه‌های او می‌توان به شرکت سرمایه گذاری Blockchain Capital اشاره کرد که تا سال ۲۰۱۷ توانست بیش از ۸۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. زمانی که دامیننس تتر کاهش می‌یابد، به معناست که سرمایه گذاران تترهای خود را برای خرید سایر ارزهای دیجیتال خرج می‌کنند و در نتیجه شاهد روند صعودی بازار خواهیم بود.

همچنین در صرافی‌‌های ایرانی فرآیند احراز هویت با نظارت پلیس فتا و مراجع قانونی انجام می‌شود. فرآیند احراز هویت در بیشتر صرافی‌ها مشابه هم است و یک مرحله ضروری برای خرید تتر است. استیبل کوین به ارزهایی گفته می‌شود که ارزش آن‌ها وابسته به پول فیات مانند دلار یا فلزات گرانبها هستند. همانطور که از نام ‌آن‌ها پیداست، از استیبل کوین‌ها برای ایجاد ثبات در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. با استفاده از استیبل کوین‌هایی مانند تتر، سرمایه گذاران می‌توانند دارایی های رمزارزی خود را ارزش گذاری کنند.

فرار از ریسک با استفاده از Tether

استیبل‌ کوین‌های مختلفی در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد که هرکدام با الگوریتم‌های خاص خودشان و روش‌های مختلف، ارزش خود را خرید تتر ثابت نگه می‌دارند. استیبل کوین UST با استفاده از سوزاندن کوین‌های لونا ارزش خود را ثابت نگه می‌دارد. همانطور که می‌دانید تتر یک دارایی دیجیتالی است که در کیف پول شما نگهداری می‌شود و خرید و فروش آن به سرعت و در چند دقیقه انجام می‌شود. در نتیجه با خرید تتر در ایران، می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و تتر خود را در مکانی امن نگهداری کنید.

  • پس از ثبت نام شما می‌توانید درخواست خرید و فروش Tether و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را ثبت کنید.
  • به همین دلیل ایرانیان اغلب اقدام به خرید تتر در صرافی های ایرانی و واریز آن به صرافی های خارجی می نمایند.
  • کافی است با اطلاعات حقیقی خود در صرافی کیوسک ثبت‌نام کنید و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید.
  • کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از 200 کشور جهان فعالیت می کند.

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیاز به احراز هویت نیست و شما باید ارز مبدا را از قسمت رمز ارزها تتر USDT انتخاب کنید و به دنبال آن ارزدیجیتالی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید. بایننس به دلیل کارمزدهای پایین، تعداد زیادی ارزهای دیجیتال و محصولات نوآورانه خود، به سرعت کاربران زیادی پیدا کرد. این روزها بایننس هر ارز دیجیتالی را که می‌توانید به آن فکر کنید پشتیبانی می کند، همچنین خدماتی از جمله صرافی، کسب درآمد، سهام، مشتقات، وام‌ها، پرداخت‌ها، کارت‌های اعتباری، NFT و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد.

سوالات متداول تتر

اما با تتر، لازم نیست نگران کارمزد و تبدیل آن باشید زیرا ارزش آن به ارزش دلار آمریکا گره خورده است. قیمت تتر در ایران همان رفتاری را از خود نشان می‌دهد که قیمت دلار نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید قیمت این ارز دیجیتال را بررسی کنید، بهتر است چارت دلار را بررسی کنید. چرا که این دو جدا از هم نیستند و در نهایت رفتارشان به هم گره خورده است. اول از همه باید در وب سایت اکس نوین یا اپلیکیشن ترید اکس نوین ثبت نام کنید و یک حساب کاربری مخصوص خود ایجاد کنید . با کلیک بر روی لینکی که به صندوق ایمیل شما ارسال شده حساب کاربری شما تایید و فعال می شود .

اگر در بازار ارزهای دیجیتال تازه‌وارد هستید، بهتر است در مورد انتخاب خود اطلاعات کسب کنید. بررسی اعتبار صرافی­‌ها و تصمیم‌گیری درمورد استفاده از آن‌ها برعهده شما عزیزان خواهد بود. اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال معامله کنید، همیشه داشتن یک استیبل کوین مانند تتر برای فرار از شرایط نوسان بازار کمک می‌کند. بنابراین انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری تتر یک تصمیم مهم است و نباید ساده گرفته شود.

خرید تتر بدون احراز هویت از صرافی خرید و فروش تتر ارزکت-تترفا به طوری که اگر بخواهید موجودی تان در صرافی ها را به صورت دلاری واریز یا برداشت نمایید، ممکن است ساعت های طولانی یا حتی روزها زمان برای پردازش و انجام آن نیاز داشته باشید. این وضعیت برای تتر وجود ندارد و واریز و برداشت تتر در صرافی ها به صورت آنی و در لحظه (نهایتاً با چند دقیقه تاخیر) انجام می شود. این مزیت تتر یک فاکتور عالی است؛ چرا که تمام سرمایه گذاران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال به دنبال خرید یا انتقال هرچه سریع تر دارایی هایشان هستند تا بتوانند از نوسانات قیمتی در لحظه استفاده کنند. پلتفرم معاملاتی تبدیلمکانی امن و مطمئن برای خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌باشد. تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. صرافی تبدیل نیز کیف پول داخلی امن و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با خرید ارزهای دیجیتال تتر از این صرافی می‌توانید ان‌ها را در کیف پول صرافی ذخیره کنید.