خرید فروش و قیمت پیراهن مردانه استین بلند و کوتاه با قیمت عالی شیپور

انواع پیراهن مردانه به دلیل تنوع زیادی که دارد معمولا توسط آقایان در فصول مختلف و موقعیت‎های متفاوت انتخاب می‌شود. پیراهن مردانه اسپرت یا مجلسی را به راحتی می‌توان با انواع لباس مردانهمانند شلوار جین یا پارچه‌ای و همچنین کتان ست کرد. پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد.

سعی کنید نوع انتخاب شما در لباس به گونه ایی باشد که از دیگران از نظر تیپ برتر باشید. از اکسسوری های شیک و زیبا برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. در هنگام پوشیدن لباس رسمی یقه لباس خود را حتما تا آخرین دکمه ببندید. از اطرافیانتان بخواهید نظر واقعی خود را درباره لباستان بگویند. لباس هایی با لوگوی بزرگ را هرگز انتخاب نکنید، شما بیلبورد تبلیغاتی نیستید.

همچنین محصول مورد نظر خود را به راحت‌ترین و بهترین نحو ممکن خریداری کنید. مناسب بودن اندازه‌ی پیراهن نقش مهمی در استایل تان خواهد داشت، بنابراین هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که بیش از حد کوتاه، بلند، تنگ یا گشاد نباشد. اگر قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید، دستان‌تان را بالا ببرید، اگر پایین پیراهن از شلوارتان بیرون آمد سایز آن برایتان بزرگ است. اگر هم پشت پیراهن در قسمت کمر پف کرد یا آویزان بود، یعنی پیراهن برایتان گشاد است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. از خصوصیات خوب پیراهن های جین این است که هم میتوان با آن تیپ‌های ساده و یکدست و هم تیپ لایه‌ای و اسپرت ساخت و پوشید. پیراهن های جین دوجیب کوک تریکو در گرم(ضخامت)های متفاوتی تولید می شوند که با توجه به هوای هر فصل مورد استفاده قرار میگیرند. لباس‌های باکیفیت و با ماندگاری بالا باید طوری طراحی شوند که درزها را اگر بکشیم دوخت لباس آسیب نبیند.

پیراهن های نخی آستین کوتاه به ما کمک می کند که انواع تیپ های ممکن رو در عین راحتی و خنکی داشته باشیم. ۵- توجه کنید برای این که میزان کیفیت یک پیراهن مردانه شیک را بسنجید ، کافیست بدانید یک پیراهن باکیفیت از قسمت بدنه تا کمر تنگتر می‌شود. اگر به دنبال پیراهن مردانه شیک هستید، بهتراست به محل اتصال آستین به بدنه لباس دقت کنید. در پیراهن‌هایی با برندهای مشهورتر این بخش به خوبی برش‌خورده‌است و نزدیک سرشانه است. اما در سایر برندها این بخش کمی بزرگتر برش می‌خورد تا بتواند سایزهای بیشتری را پوشش دهد همین موضوع نیز روی ایستایی پیراهن اثرات منفی می‌گذارد. برای این که بتوانید یک پیراهن مناسب اندام خود خریداری کنید، توجه کنید یقه آن به خوبی بسته شود.

حال اینکه این پیراهن ها می توانند به صورت ساده، طرح دار، آستین دار، بدون آستین، آستین سه ربع، جیب دار، بدون جیب، به صورت هلالی در مدل های اسپرت و غیره باشند. برای خرید پیراهن ها نیز اولویت اول با جنس در نتیجه کیفیت و پس از آن انتخاب یک سایز مناسب است. اکنون ممکن است هر یک از انواع پیراهن های مردانه در مدلهای تک سایز و در طرح و رنگ های مختلف به صورت تکی باقی مانده باشند. در واقع اینها همان لباس هایی هستند که در انبار مانده اند و به دلیل روی کار آمدن مدل و طرح های جدید با استقبال کمتری مواجه خواهند بود.

به یاد داشته باشید که مدل های طرح دار را نباید با کروات یا کت طرح دار بپوشید. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود.

خرید فروش و قیمت پیراهن مردانه استین بلند و کوتاه با قیمت عالی شیپور

در صورت تمایل برای خرید اینترنتی پیراهن مردانه ، فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. شما علاوه بر دیدن مدل های مختلف پیراهن میتوانید از خدمات ارسال رایگان ما نیز برای تحویل سفارش مدنظر خود بهره ببرید. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

پارچه‌های پوپلین، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم هم برای دوخت پیراهن‌های مردانه مناسب‌ هستند. جنس پارچه پیرهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. پیراهن مردانه قطعا یکی از بخش های جذاب و مهم استایل آقایان می باشد.

  • پیراهن مردانه از مهمترین لباس مردانه است که برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شود.
  • ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز پيراهن مردانه می باشند.
  • هم چنین در موقعیت‌های غیررسمی نیز می‌توانید آن را همراه با یک جین رنگ روشن به تن کنید.
  • جز جدا نشدنی از استایل کلاسیک و رسمی پیراهن رسمی مردانه است که با کت و شلوار ست می‌شود و معمولا به رنگ سفید و یا مشکی است.
  • انواعی از پیراهن های مردانه که بیشتر مناسب مجالس رسمی است، پیراهن آستین دار مردانه می باشد.
اما آنچه که باعث تنوع بیش از حد انواع پیراهن مردانه شده است، برند آن خواهد بود. برای تامین نیاز بازار تولیدی های بسیار زیادی در زمینه طراحی پیراهن مردانه فعالیت می کنند. با این حجم از تولیدی های زیاد در سرتاسر جهان با برندهای مختلفی از انواع پیراهن مردانه در بازار مواجه هستیم. همانگونه که اشاره شد، پیراهن مردانه به عنوان خاص ترین لباس رسمی و حتی غیر رسمی آقایون محسوب می‌شود.