خرید و قیمت پرده دابل شید Z3073007 ترب

قیمت پرده دابل شید با توجه به مدل انتخاب شده توسط مشتری مشخص می­‌شود و پارچه‌­های پرده دابل شید دارای 2 نوع پارچه ایرانی و پارچه ترک هستند. نکته قابل توجه در مورد قیمت پرده شب و روز این است که لایه آستر قیمت پایین تری از لایه رویه که از جنس تور است دارد. اگر به پرده دومکانیزم علاقمند شده اید، برای خرید پرده دومکانیزم پیشنهاد میکنیم از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید. در پرده دبل شید شما میتوانید از مجموعه وسیعی از پارچه های شیدرول تور و آستر ترکیب مورد علاقه خود را با توجه به چیدمان فضا و دکوراسیون داخلی آن انتخاب نمایید. نکته مهم در انتخاب پرده های شب و روز رعایت تضاد رنگی بین لایه آستر و تور است. به این صورت که درصورتی که پارچه تور شما زمینه و بافت تیره دارد از آستر روشن و یا بالعکس استفاده نمایید.

رعایت این تضاد رنگی باعث جلوه بیشتر تور و برجسته تر شدن طرح پارچه روز شما خواهد شد. این پرده که با اسم‌های پرده دبل شید، پرده شید دبل، پرده دو مکانیزم و … شناخته می‌شود، در اصطلاح به پرده شب و روز هم معروف است. این پرده در لایه زیرین آن از یک لایه پرده شید ساده و در لایه رویی از توری طرحدار استفاده شده است و هر یک از لایه‌ها را می‌توان کاملا جداگانه بالا و پایین کرد. لایه زیرین که لایه آستری به آن گفته می‌شود، قابلیت چاپ عکس را دارد و می‌توان عکس‌های مناظر، لوگوهای تجاری و … را روی آن چاپ کرد. همچنین جهت جلوگیری از دید و کاهش one hundred درصدی میزان نور محیط این امکان وجود دارد که از پارچه شید پشت فوم دار (بلک آوت) برای لایه ی زیرین پرده استفاده نمایید. این نوع پرده از مکانیزم پرده زبرا و شید استفاده میکند با این تفاوت که از یک لایه شید ساده در زیر و یک لایه توری طرح‌دار در رو تشکیل شده است.

  • پرده‌ها با توجه به استفاده آن‌ها انواع مختلفی دارند مانند پرده دراپه، پرده زبرا، پرده شید، پرده والان دارو … که هر کدام در محیط‌ مخصوص به خود مثل اتاق نشیمن، دفتر کار، آشپزخانه، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • این پرده در لایه زیرین آن از یک لایه پرده شید ساده و در لایه رویی از توری طرحدار استفاده شده است و هر یک از لایه‌ها را می‌توان کاملا جداگانه بالا و پایین کرد.
  • جهت مشاهده طرح های بیشتر و خرید پرده دو مکانیزم ، می توانید به فروشگاه تزئینات اکباتان مراجعه کنید.
  • حالا میبایست میله پرده پانچ را روی پایه ها قرار داده و حلقه های پانچ را یکی یکی از میله ها رد فرمایید.
از شید دو مکانیزم می توان در محیط های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده کرد. جهت مشاهده طرح های بیشتر و خرید پرده دو مکانیزم ، می توانید به فروشگاه تزئینات اکباتان مراجعه کنید. پرده برای پنجره حکم لباس برای بدن انسان را دارد که علاوه بر پوشش پنجره به محیط آن‌جا زیبایی می‌بخشد. عوامل زیادی در زیبایی یک پرده مهم هستند که باید در هنگام انتخاب رعایت شود.

فروش پرده شید رول برقی ( ریموت دار ) پرده شید رول یک لایه پرده قابلیت جمع شدن در قاب پرده در طرحهای ساده .لمه دار و طرح دار ( چاپ طرح مورد نظر شما) قابل… اکباتان دیزاین با 30 سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان و فروش شید دو مکانیزم در طرح های مختلف ، همینطور انواع کفپوش های چوبی و دیوارپوش mdf ، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. فروش پرده دابل شید درتمام مکانهای مسکونی،اداری و تجاری کاربرد دارد و در عین سادگی، زیبائی و ظرافت خاصی را به همراه دارد . با اینکه به تنهائی یک پرده مدرن به حساب می آید، میتواند در کنار پرده های توری نیز دیزاین مورد علاقه مصرف کننده را فراهم سازد. فروش انواع شید و پرده رومن زیبا و ارسال به سراسر ایران پرده شید اداری با کیفیت بالا و در طیف گسترده رنگی ارائه می شود. از پرده دابل شید می توان در سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، دفتر کار و …

پرده دابل شید Z3081002

خرید و قیمت پرده دابل شید Z3073007 ترب

مکانیزم جمع شدن شید و زبرا با هم تفاوت ندارند و کاملاً مشابه هم است بطوریکه پارچه در قاب بالای پرده بصورت رول جمع می‌شود. کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد. در پرده‌های دبل شما این امکان را دارید که با جمع کردن لایه زیرین در طول روز، از نور طبیعی آفتاب استفاده کنید.

همچنین در زمان‌ شب و تاریکی می‌توانید با پایین آوردن لایه زیرین، از دیده شدن فضای داخل محیط جلوگیری کنید. • پرده شید برقی، پرده‌ای است که با کنترل یا سیستم هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت , https://vistapardeh.ir/ کد مورد نظر خود را برای کارشناسان ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایید . بعد شیار پشتی پرده را در داخل پایه گذاشته و شیار جلویی را با کمی فشار داخل پایه چفت می کنیم که در اینصورت صدای چفت شدن قاب پرده در پایه را خواهید شنید که نشان دهنده نصب صحیح پرده زبرا می باشد. پرده آماده در کرج که تنها و یکه تاز میدان هستیم و هیچ رقیبی نداریم و طوری عمل میکنیم که در آینده هم کسی را یاری رقابت با ما نیست.

پرده دبل مدل دیاموند