درباره «ویرایشگر محصول» و «کاتالوگ محصول» رایانه نمایه کسب‌وکار Google راهنما-دی ال کاتالوگ

درباره «ویرایشگر محصول» و «کاتالوگ محصول» رایانه نمایه کسب‌وکار Google راهنما-دی ال کاتالوگ

در پنل سفارش با استفاده از گزینه های (دارد / ندارد) آن کاتالوگ را مشخص کنید. یک کاتالوگ مناسب باید ویژگی‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم را داشته باشد. شاید همه ما جواب سوال کاتالوگ چیست را به مدل های مختلفی بدهیم؛ اما شاید وقتی در مورد کاتالوگ و عبارت های وابسته به آن از ما بپرسند، داستان کمی متفاوت شود. به دلیل حذف مرحله ی چاپ، هزینه ها به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

این ابزار یکی از روش‌های قدیمی و تاثیرگذار در تبلیغات شناخته شده است. طراحی کاتالوگ محصولات یکی از روش های مهم بازاریابی و معرفی محصولات و کسب و کارها شناخته می شود. کاتالوگ ها شامل اطلاعاتی هستند که محصولات یا خدمات شرکت ها را به مصرف کننده معرفی می کند. کاتالوگ دارای اطلاعات جامعی است که شاید تنها توسط وب سایت بتوان آن را به مخاطب ارائه کرد و البته وب سایت در همه جا و برای همگان کاربردی نخواهد بود.

  • متون مناسب حاوی ریز اطلاعات مورد نیاز مشتری با نگارش و لحن مناسب تهیه کرده و هر چیزی که مشتری را برای تصمیم گیری دقیق و بهتر ترغیب می‌کند در طراحی به کار ببرید.
  • کاتالوگ می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مقایسه محصولات متنوع و انتخاب بهترین محصول از میان آنها باشد.
  • شما می‌توانید مطابق با ابعاد مورد نظرتان، قالب مختص به آن را دانلود کرده و پس از قرار دادن طرح خود در آن، فایل صحیح را برای ما ارسال نمایید.
  • همچنین کاتالوگ‌ها باید به راحتی توانایی حمل و نقل داشته باشند و سنگینی و ابعاد و اندازه آن‌ها موجب ناراحتی نشود.
  • این مسئله اهمیت زیادی در کسب و کارها دارد، هرچه این نسبت پایین‌تر باشد.

سفارش اینترنتی چاپ افست یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای چاپ کاتالوگ است، زیرا سفارش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت می‌کنید و نیازی نیست وقت زیادی برای مراجعه حضوری به چاپخانه از دست بدهید. همچنین می‌توانید به انتخاب خودتان کاتالوگ‌ها را در دفتر چاپخانه تحویل بگیرید یا درخواست ارسال به محل مورد نظرتان را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که در چاپ اهمیت دارد، قیمت تمام شده محصول است. بسیاری از چاپخانه‌ها محصولاتشان را با هزینه‌ای بسیار پایین ارائه می‌دهند، اما زمانی که مشتری نتیجه را می‌بیند متوجه می‌شود کیفیت قربانی هزینه شده است! کاتالوگ‌های ارزان یا کاغذ باکیفیتی ندارند یا کیفیت چاپ آن‌‌ها به حدی پایین است که حتی نوشته‌ها را هم نمی‌توان خواند.

دانلود کاتالوگ دیجیتال

به یاد داشته باشید که کاغذها معمولاً بر حسب کیلوگرم ارزش گذاری می شوند. چه لزومی به صرف هزینه است.” اما نباید فراموش کرد که عکس های تبلیغاتی حرفه ای، حاوی کیفیت، نور و ترکیب بندی هستند که تنها یک عکاس تبلیغاتی از پس آن بر می آید. بدیهی است که انتخاب عکس مناسب و با کیفیت در اعتبار بخشی به کسب و کار شما اهمیت چشم گیری دارد. بنابراین جهت آسان سازی انتخاب کالا برای مخاطبان لازم است که محصولات به طور دقیق و شکیل و منظم در کاتالوگ قرار داده شوند.

هر چیزی تو ذهنته طراحی کن و پول دربیار!

هزینه این بسته‌ها اغلب حدود ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ یورو است که شامل به روزرسانی، مجوزها و آموزش نمی‌شود. توانمندی‌هایی که شما باید از آنها آگاه باشید و اگر از آنها استفاده نکنید، از دستشان می‌دهید! اگر سالانه یک یا دوبار کاتالوگ تهیه می‌کنید، این قابلیتها به راحتی فراموش می‌شوند.

به لطف این ویژگی‌ها، کاتالوگ‌ها یکی از موثرترین ابزارهای فروش در بازار هستند. در این مقاله به بررسی نکاتی می‌پردازیم که باید هنگام ساخت کاتالوگ در نظر گرفته شوند. برای مشاهده انواع کاتالوگ و محاسبه قیمت آن ها متناسب با تیراژ جنس صفحات و جلد و نوع صحافی از صفحه چاپ کاتالوگ ما دیدن فرمایید. به خصوص اگر اولین کاتالوگ خود را ایجاد می کنید ، یا اگر با یک آژانس یا حرفه ای با تجربه همکاری می کنید ، از چاپ صرف نظر نکنید.

هر چه این محصول ساده تر باشد و تجربه کاربری راحت تری داشته باشد معرفی آن توسط کاتالوگ راحت تر انجام می شود و از توضیحات و مطالب و عکس های کمتری برای معرفی آن محصول استفاده می شود. چاپ دیجیتال نه تنها در تیراژ پایین بوده بلکه باعث افزایش کیفیت و صرفه‌جوئی در هزینه‌های سازمان می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شما گپ بزنند یا تماس بگیرند، یا روی دکمه‌ای بزنند که برای سفارش آنلاین به وب‌سایت شما می‌رود. محصولاتی که به‌تازگی ویرایش شده‌اند و دسته‌های مربوط به آن‌ها ابتدا در فهرستگان محصول نمایش داده خواهد شد.