دریچه بازدید فن کویل گروه صنعتی عباس نژاد فروش دریچه فن کویل در مشهد

این شیارِ چهارگوش می‌توان یک پله ‌یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است. اگر دریچه دهشِ هوای فن کویل از مدل دریچه مشبک باشد و همچنین اگر نیاز به تامین هوای فنکویلاز درب دریچه زیرفن کویل باشد، برای تناسبِ بیشتر معمولا از دریچه زیرفن کویل مشبک استفاده می‌گردد. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه است. دریچه مشبک که روی درب دریچه زیر فن کویل نیز می‌تواند به صورت بدون توری و همچنین با توری ساخته شود. درب دریچه زیر فن کویل مشبک با دو مدل وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌گردد. طریقه نصب دریچه زیرفن کویل مشبک نیز به دوصورت پیچ از رو و پیچ مخفی است.

این نوع دریچه زیر مجموعه دریچه بازدید فن کوئل به حساب می‌آید و کارایی آن به این صورت می‌باشد کشیدن هوا به درون محفظه فن کویل را انجام میدهد. ابعاد درب دریچه زیر فن کویل بر اساس ابعاد فریم ساخته می شود.با کسر یک میل از هر طرف از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی، ابعاد اصلی درب دریچه زیر فن کویل مشخص می گردد. به طور معمول در زیر هر دستگاه فن کویل یا داکت اسپلیت یک چهار چوبه یا حفره ی چهار گوش متناسب با خود دستگاه فن کویل وجود دارد و در حقیقت دریچه زیر فن کویل روی آن نصب می گردد . برای نصب و تثبیت دریچه زیر فن کویل وجود یک کلاف از قوطی ، نبشی یا سازه ی فلزی کناف ضروری می باشد . این کلاف ، پایه ی کار محسوب می شود و دریچه زیر فن کویل به این کلاف پیچ دریچه زیر فن کویل می شود .

البته اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بالا باشد از آلومینیوم ضخیم تر هم می توان استفاده کرد . ابعاد فریم دریچه زیر فن کویل باید یک سانت کوچکتر از ابعاد کلاف پایه باشد تا در آن فرو رود و هنگام نصب ، نصاب دچار مشکل نشود . دریچه زیر فن کویل پلاستیکی دارای ظاهری شیک و دکوراتیو بوده و از نیاز به پوشش رنگی مبرا می باشد.درواقع دریچه زیر فن کویل پلاستیکی را به راحتی و بدون نیاز به هیچ پوششِ اضافی بصورت اکسپوز(نما) در محلِ مورد نطر نصب نمود. لازم به ذکر است در مواردی که فاصله زیرِ فن کویل تا افقِ سقف کاذب کم باشد،امکان استفاده از دریچه زیر فن کویل چوبیِ وزنه ای وجود ندارد،چون جایی برای جابجاییِ درب دریچه زیر فن کویل نمی ماند. درب این دریچه زیر فن کویل چوبی قابلیت جداشدن از فریم را دارد و بصورت وزنه ای در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می شود.

دریچه زیر فن کوئل و قابلیت دسترسی به تاسیسات و فن کوئل

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به صورت کاملا سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما تولید می‌گردد و محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نسبت به ابعاد و سایز نخواهد داشت. اگر دستگاه فن کویل نیاز به هوای برگشتِ زیادی از محیط داشته باشد، طبعاً باید شیارهاو منافذِ بازتری روی بدنه‌ی درب دریچه زیر فن کویل موجود باشد. در واقع پره‌های Z شکل که به طور موازی در روی دربِ این نوع دریچه زیر فن کویل تعبیه می‌گردد، معبرِ مناسبی یرای ترددِ هوا به سمت محفظه‌ی دستگاه فن کویل است. این پره‌های موازی بنا به نیاز دستگاه، هم می‌توانند در یک طرفِ درب و هم در دوطرف درب تعبیه شوند.

در هنگام ساخت توسط تولید کننده نیم سانت از هر بُعد بادخور لحاظ خواهد شد . پرکاربردترین دریچه های خطی هستند دارای پره های ثابت هستند که با استفاده از دمپر هوادهی کنترل می شود در این مدل افت فشار پایین است و قابل ساخت در همه ابعادی بر طبق سفارش کارفرما هستند. پخش هوا در دو جهت رفت و برگشت ثابت بوده و دارای پره های ثابت و متحرک هستند.امان گذاشتن توری برای دفع حشرات را نیز دارند. اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد. این دریچه ها از ورق آلومینیوم با ضخامت 1 میلی متر به بالا ساخته میشوند. برای نصب آن نیز بسته به سفارش مشتری میتوان آن را به دو صورت پیچ از رو (آشکار) و یا به صورت از داخل (مخفی) در جایی که قرار است، نصب شود.

  • دریچه زیر فن کویل به طور کلی از پنج نوع جنسِ آلومینیوم،آهن، چوب(ام دی اف)، استیل و پلاستیک تولید و عرضه می‌شود.
  • برای نصب و تثبیت دریچه زیر فن کویل وجود یک کلاف از قوطی ، نبشی یا سازه ی فلزی کناف ضروری می باشد .
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید.
  • لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید.
این شیارِ چهارگوش می توان یک پله یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است. این نوع دریچه برای بازدید فنکویل هایی که لزوماً هوای برگشت را از طریق داکتِ هوا از فضای محیط تامین می کنند بکار می رود. نوع جنس و عیار ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل به نوع کاربری و نیاز مجموعه برمی گردد. هر دو دستگاه جهت سرمایش و گرمایش محیط استفاده شده اما داکت اسپلیت از گاز برای این کار استفاده کرده ولی فن کویل از آب جهت افزایش حرارت و برودت محیط بهره خواهد برد.

ویژگی های دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک

دریچه بازدید فن کویل گروه صنعتی عباس نژاد فروش دریچه فن کویل در مشهد