دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

تمامی خدمات و محصولات کالامالز، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران دریچه سقفی است. برای دریافت مشاوره در خصوص نحصول و قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. قیمت های این دریچه کاملا متفاوت است و با توجه به تجهیزاتی که در آن اضافه می شود قیمت افزایش خواهد کرد.

  • جنس قاب و پره این دریچه از آلومینیوم مرغوب تولید شده و همچنین قابلیت نصب انواع دمپر پشت دریچه ای (موازی و متقابل) و همچنین تبدیل‌های پشت دریچه‌ای در صورت نیاز مشتری وجود دارد.
  • در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا” از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود.
  • از جمله عواملِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی، کیفیت رنگِ سطح دریچه سقفی است.
  • همچنین از جنبه ی دیگر، قیمت مدلهای مشبک آلومینیومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در مدلهای دیگر خواهد بود.

دریچه سقفی قابلیت پخش هوا در جهت هایی به صورت متضاد opposite و یا کنجی corner را دارا می باشند. این دریچه هم میتواند بر روی سقف بطور مستقل پیچ و نصب شود و هم میتواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب تعبیه شود.همچنین باید بوسیله یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا متصل شود. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. در یک دسته بندی کلی از لحاظ شکل هندسی میتوان دریچه‌های سقفی هوا را به دو دسته ی چهارگوش و گرد تقسیم بندی کرد.

ما سعی کردیم در این مقاله نکات کاربردی دریچه های سقفی که در هنگام انتخاب به شما کمک می کنند را بررسی کنیم. شما می توانید جهت اطلاع از جزئیات و خرید انواع دریچه های سقفی و تنظیم هوا با کارشناسان ما در پرو تهویه در ارتباط باشید. دریچه تنظیم هوا معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن و در برخی موارد پلاستیک ساخته می شود که دریچه آلومینیومی بهترین نوع آن می باشد.

دریچه دیواریاین نوع دریچه معمولا به صورت دمپردار برای هوای رفت سیستم های هواساز، ایرواشر، زنت و کولر آبی و به صورت نصب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار دریچه های دیواری به گونه ای است که قابلیت تنظیم پره های آن در جهات مختلف وجود دارد. هم برای هوای رفت و هم برگشت و جهت مصارف سرمایشی و گرمایشی کاربرد دارد و در دو مدل یک طرفه و دو طرفه تولید و به بازار عرضه میشود و همانطور که از نام این مصحول مشخص است جهت هوای ورودی را 30 درجه تغییر میدهد.

برای نمونه، دریچه های هوایی که از جنس آلومینیوم هستند طبیعتا قیمت بیشتری از نمونه های آهنی یا پلاستیکی دارد. برخی از تجهیزات سیستم سرمایش و گرمایش هوا مثل فن کویل نیازمند جانمایی دقیق درکنار هوای بازگشتی بوده و این امر توسط دریچه بازدید سقفی انجام خواهد شد. جهت تعمیر و نگهداری تجهیزات نصب شده در سقف ساختمان از محل دریچه بازدید سقفی استفاده شده و پس از پایان کار دریچه دسترسی هوا مجددا در مکان تعبیه شده نصب خواهد شد.

دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت

دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

فلز آلومینیوم وزن کمی داشته و در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بالای از خود نشان داده است. از این رو با ساخت محصولات تهویه هوا با این متریال شاهد تحول در این صنعت شده و با توجه عمر بالای دریچه هوا سقفی آلومینیومی بسیاری از معماران از این نوع دریچه هوا برای ساختمان تحت ساخت خود بهره خواهند برد. کلیه ی دریچه های فوق( دریچه سقفی یک،دو،سه و چهارطرفه به انضمامِ دریچه سقفی مشبک) میتوانند هم بصورتِ بادمپر و هم بصورتِ بدونِ دمپر تولید و عرضه شوند. تمامِ انواعِ دریچه سقفی بوسیله یک باکس هوا یا طوقه ای به لاین اصلی هوا متصل میشوند و وظیفه هوارسانی را بعهده میگیرند. دریچه سقفی چهارگوش به علت داشتن پره های متوالی باعث انتقال یکنواخت هوا به صورت افقی می شوند و به همین دلیل جزو پرکاربرد ترین دریچه ها محسوب می گردد.

گروه صنعتی آرناونت یکی از بزرگترین کارخانه سازنده و تولید کننده انواع کانال های گرد و چهارگوش ، کلاهک پره ای ، دمپر بادی ، دمپر بین کانالی گرد و چهارگوش و انواع دریچه های خطی ، مشبک و… واقع در شهر کرج میباشد. دریچه های سقفی چهار طرفه را می توان برای هوای خروجی و در برخی موارد برای هوای برگشتی و خروجی استفاده کرد. از این دریچه ها می توان برای تهویه مطبوع برای سرمایش و گرمایش استفاده کرد. دریچه سقفی چهار طرفه همانطور که از نامش پیداست قابلیت پخش هوا در چهار جهت را دارد. این مدل از دریچه در مکان هایی مانند راهرو که نیاز به گردش هوا در چهار جهت مخالف و از یک واحد دارد، انتخاب بسیار مناسبی است.

دریچه زیر فن کوئل سقفی لولایی