دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.

  • این نوع از دوربین‌ مداربسته هایلوک از تکنولوژی بالاتری برخوردارند و قابلیت اتصال به شبکه جهانی اینترنت را دارند، از این طریق کاربران می‌توانند نظارت دقیقی بر روند کار آن‌ها داشته باشند.
  • اینکه چه برندی با چه گارانتی خرید شود، نیازمند اطلاعات در این زمینه است.
  • اگر نیاز به آشنایی بیشتر با این نوع دوربین ها دارید حتما با مشاورین دوربین مارکت تماس بگیرید.
  • DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.
  • دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد.
  • به دلیل امکان بارندگی و باد در فضای خارجی بهتر است دوربین بولت outdoor باید دارای استاندارد IP67 و IK باشند.

به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. اولین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 2 عدد دوربین مداربسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد.

این مدل از دوربین های نظارتی، معمولا به شکل مکعب مستطیل ساخته می شوند. مهم ترین کاربرد دوربین های باکس در محیط ها و فضاهای صنعتی صورت می گیرد. دوربین های آنالوگ تصاویر را به صورت سیگنال های آنالوگ دریافت و ارسال می کنند. مشاغل به دلایل متعددی مانند بازدارندگی از جرم، از فنآوری دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند.

البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند. به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در زمینه ی سیستم‌های نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند و آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… می باشد. تمام مزایایی که فروش آنلاین دارد به کنار، قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته در خرید دوربین مدار بسته به صورت آنلاین، کمتر و به صرفه تر است.

اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود.

دوربین داهوا DH HAC HFW1200TLP

سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند. اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد.

ضبط تصاویر در DVR :

بنابراین خریداران می‌توانند با صرف هزینه نسبتا پایینی، یک محصول با کیفیت را تهیه کنند. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.

اکنون با گذشت سال ها از ابداع ابتدایی ترین سیستم های دوربین مداربسته گذشته و میتوان زمان کنونی را عصر پیشرفت و بلوغ این سیستم ها دانست چرا که با وجود تکنولوژی های عجیب و گسترده این سیستم ها دیگر میتوان به عنوان یک وسیله نظارتی امن از آن یاد کرد. یکی از سخت‌ترین کارهایی که شما با آن مواجه هستید، خرید دوربین فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش امنیتی است. در حال حاضر برندهای مختلفی با نام‌ها و گارانتی‌های مختلف در بازار نظارت تصویری ایران فعالیت دارند. هر فروشنده‌ای حتی اگر تازه‌کار نیز باشد، از محصولش دفاع کرده و ادعای گارانتی طولانی مدت را می‌دهد. همانطور که می‌دانیم عدد ثابت فاصله کانونی به معنای زاویه دید ثابت است. فرضا یک دوربین مداربسته با لنز 3.6 میلی متر دارای زاویه دید حدود 75 تا 80 درجه است.

آموزش کامل انتقال تصویر داهوا از طریق P2P

ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. با توجه به اینکه امروزه دوربین های مداربسته در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان این صنعت به بازار عرضه می شوند، قبل از خرید بهتر است تا اطلاعاتی کلی راجع به دوربین مداربسته، مکان مناسب برای نصب آن، مزایا و کاربرد دوربین مداربسته و مواردی از این دست داشته باشید. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند.