راهنمای خرید بهترین اسپیکر تا 500 هزار تومان 1401 ایزی بست | bandiran1

این اسپیکر برای اکثر نیازهای شما کافی است و پرتابل بودن آن، کمک می‌کند که در صورت اعزام به سفر، اسپیکر خود را نیز به‌همراه داشته باشید. جالب است بدانید که با اسپیکر تسکو می‌توانید تماس تلفنی برقرار کرده و کیفیت صدای عالی آن را هم تائید کنید. با خرید اسپیکر تسکو مدل TS-1900، از دستگیره برای حمل ساده‌تر آن استفاده کرده و می‌توانید یک چرخ هم برای هدایت آن بهره ببرید. با این چرخ، دیگر نیازی هم به تحمل وزن بالای آن نبوده و سادگی بیشتری در هدایت آن به نقاط مختلف خواهید داشت. اسپیکر تسکو از نظر طراحی چیزی کم و کسر ندارد و بسیار شیک و جالب در اختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت اسپیکر تسکو به نسبت امکاناتش بسیار مناسب است و سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27

می‌توانید از فاصله بیش از ۱۰ متر هم به اسپیکر وصل شده و پخش آهنگ موردعلاقه خود را با آن داشته باشید. با توجه به قیمت اسپیکر تسکو مدل مدل تی اس 2398، حداکثر قدرت آن ۱۰ وات بوده و حساسیت ۸۵ دسی‌بل هم در اختیار شما خواهد بود. فرکانس پاسخ‌گویی آن در حد ۱۰۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز است و می‌توانید از آن روی موبایل، تبلت، کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید.

اسپیکر چمدانی بلوتوثی رم و فلش خور تسکو TSCO TS 2082 + ریموت کنترل

برای شارژ کردن اسپیکر تسکو با شارژری که همراه آن عرضه می‌شود به چیزی در حدود 6 ساعت زمان نیاز دارید. هرچه امکانات و قابلیت‌های آن زیاد باشد تا زمانی‌که صدای مناسبی را روانه گوش شما نکند، محصول خوبی نخواهد بود. بلندی آن در حد مطلوبی است تا جایی که از فاصله 10 متری هم می‌توان صدا را شنید. این میکروفون ظاهری ساده داشته و به‌صورت بی‌سیم به اسپیکر متصل می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2350N

در نتیجه، تنها کاری که برای استفاده از آن نیاز دارید این است که آن را مستقیماً به یک پریز برق وصل کنید و سپس تلفن همراه خود را متصل کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت مرکز فروش اسپیکر میکرولب ببرید. اسپیکر پرتابل تسکو مدل TS مجهز به فناوری TWS نیز میباشد که از جمله مزیت های این اسپیکر به شمار میرود. وقتی که ذرات هوا به اندازه کافی فشرده شده و جمع شوند، می‌توانید آن‌ها را به صورت صدا بشنوید. هرچه‌قدر که فشار هوا سریع‌تر تغییر کند، فرکانس صدایی که می‌شنویم، بیشتر خواهد شد.

  • این اسپیکر در کنار ارائه صدای با کیفیت به عنوان یک استند رومیزی موبایل، ساعت و رادیو کاربرد دارد و برقراری اتصال از طریق تلفن به صورت باسیم و بی سیم امکان پذیر است.
  • تمامی حق و حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سایت آی تی قیمتمی باشد.
  • برای کسانی که شنیدن موسیقی برایشان لذت‌بخش است، استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیات برای این افراد خواهد بود.
اما به محض آشنا شدن با برند تسکو، به آسانی با پرداخت هزینه کاملا مناسب می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین صدا را تجربه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. با پرداختن به معرفی چند تا از بهترین اسپیکرهای تسکو و آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات آن انتخاب دقیق تری را تجربه می کنید. اسپیکر هیجان فیلم دیدن، موسیقی گوش دادن و بازی های کامپیوتری را چند برابر می کند. همه کسانی که دوست دارند فیلم و موسیقی مورد علاقه شان را با بهترین کیفیت گوش دهند، تصمیم به خرید اسپیکر می گیرند.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر تا 500 هزار تومان 1401 ایزی بست | bandiran1