سایبان برقی و دستی سایبان تک محوره و دو محوره چتر پایه کنار و وسط سقف متحرک و ثابت سازه کششی سازه غشا

زمان ساخت سایه بان بستگی به نوع سفارش شما دارد ولی سعی ما این است که در مدت زمان کوتاهی این کار را برای شما انجام بدهیم. سازه سایبانهای برقی از جنس آلومینیوم و آلیاژی با رنگ الکترواستاتیک، سایبان را در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت میکند. این نوع ازسایبان یکی از با کیفیت ترین سایبان هایی است که می توان در بازار یافت. زنجیر های به کار رفته در این نوع از سایبان دارای پایداری و مقاومت بسیار بالایی هستند.

آن‌ها در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و با رنگ‌های مینایی که به‌طور پیشفرض روی آن‌ها قرار دارد رنگ آمیزی شده‌اند. این سایه‌بان‌های مزایای زیادی دارند از جمله ایجاد دمای خنک تر در داخل خانه، ایجاد سایه در حیاط، افزایش طول عمر لوازم خانگی و پنجره. احتمالاً بارزترین مزیت سایه‌بان‌ها این است که می‌توان آن‌ها را به مدت ۴۰ سال استفاده کرد.

با نگهداشتن روی هر عکس از مدل آن مطلع شوید

سایبان متحرک به نوعی سایبان گفته می شود که بعد از اینکه در محل مورد نظر نصب شد می توان وضعیت آن را به تعمیر سایبان برقی شاهد راحتی تغییر داد. امروزه تعداد زیادی کارخانه در زمینه تولید انواع سایبان های متحرک فعالیت می کنند و در این زمینه به موفقیت های مهمی دست یافته اند. سایبان های متحرک به دو نوع سایبان متحرک دستی و سایبان متحرک برقی تقسیم می شود.

انواع سقف برقی از نظر نوع پوشش

سایبان ها به دو دسته برقی و کالسکه ای تقسیم می شوند که در ادامه درباره آن ها توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. اسکلت به کار رفته در ساخت سایبان و پارچه ای که از آن در ساخت سایبان استفاده شده است نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. باید این مسئله را بدانید که قیمت هر سایبان به موارد مختلفی بستگی دارد. سایبان برقی تبریز نسبت به جنس پارچه بکار رفته در سایبان، نوع سایبان برقی، جنس و کیفیت سازه ها و پروفیل های موجود در سایبان، نوع سیستم اجرایی در سایبان که همان انواع موتور و گیربکس می باشد قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال قبلا سایبان خودرو ثابت وجود داشت اما امروزه به شکل متحرک نیز در بازارموجود است که دارای چادر بوده و امکان باز و بسته کردن آن حتی بدون نیاز به اهرم وجود دارد. 🥇️ پارچه ای که به عنوان روکش در برخی از انواع سایبان ها به کار می رود باید از تراکم بالایی برخوردار باشد.

با اجزای تشکیل دهنده سایبان  برقی آشنا شویم…

نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست. لازم نیست نگران باشید ممکن است در اثر زیاد شدن مشتریان ، جایی برای پذیرایی از آن ها نداشته باشید یا اینکه فرزندانتان جایی برای بازی کردن ندارند. در چهار فصل سال به راحتی میتوانید از پذیرایی مشتریان یا لذت بردن از یک عصرانه کنار خانواده تان لذت ببرید.

سایبان برقی و دستی سایبان تک محوره و دو محوره چتر پایه کنار و وسط سقف متحرک و ثابت سازه کششی سازه غشا

سایبان مغازه کالسکه ای یکی از انواع سایبان ها استکه فروش بسیار بالایی دارد زیرا این نوع از سایبان دارای زیبایی منحصر به فردی است و ظاهر مغازه شما را متفاوت می سازد. بعد از اینکه شما مشتریان عزیز با ما تماس میگیرید و سفارش سایبان برقی می دهید ما برای بازبینی از محل به آنجا مراجعه میکنیم تا موقعیتش را بررسی کنیم که بتوانیم بهترین سایبان را به شما عزیزان عرضه نماییم. سایبان برقی ممکن است بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا کند ، شرکت سایبان برقی شاهد هر مدل سایبان را تعمیر می کند.