صرافی کوکوین Kucoin آموزش و بررسی 2022 تالاربورس

صرافی کوکوین Kucoin آموزش و بررسی 2022 تالاربورس

امنیت حساب کاربری خود را با انجام روند احراز هویت انجام دهند. پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، امکان ثبت نام در این سایت برای شما فراهم می شود. به منظور تکمیل فرم ثبت نام در این سایت، لازم است که ابتدا روش ثبت نام خود را انتخاب نمایید. می توانید از طریق ایمیل و یا شماره موبایل در سامانه ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام در این صرافی از مدارکی که نشان دهنده هویت ایرانی است، اجتناب کنید. بدون احراز هویت می توانید در برخی از فعالیت های سودآور این صرافی شرکت نمایید.

منظور این است بر اساس ارزی که استیک می‌کنید بین ۱ تا ۲۸ روز زمان برای آزادسازی لازم است. در طول این مدت نیز ارز استیک نمی‌شود و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. البته هر زمان که بخواهید می‌توانید ارز اولیه را خارج کرده یا با آن ترید کنید.

برای مشاهده لیست کامل بهترین بروکر های فارکس به لینک زیر مراجعه کنید. ایتسکا – ایتسکا یکی از وبسایت های آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. KuCoin همچنین از کوین های رایج مانند Cardano ، Solana ، Dogecoin و همچنین صدها مورد دیگر پشتیبانی می کند. پاسخ های ارسال شده برای دیدگاه های من در این موضوع دیدگاه های تازه ای که در این موضوع ارسال می شود. باتوجه به تحریم‌های گسترده بین‌المللی علیه کشورمان، صرافی KuCoin می‌تواند فعلا جایگزین مناسبی برای صرافی‌های بزرگ مانند Binance باشد. داشتن یکی از شرایط تعداد حداقل توکن‌ها یا حجم معاملات در 30 روز، برای هر سطح کافی است.

و این کد شش رقمی که وارد می‌کنید را باید همیشه بخاطر بسپارید. ما مرحله به مرحله بصورت تصویری به شما آموزش می‌دهیم که در سریع ترین زمان ممکن و در کمال آسودگی ثبت نام خود را انجام دهید. برای ثبت نام در صرافی کوکوین و استفاده از خدمات این صرافی می‌توانید بدن VPN یا VPS وارد kucoin.com شوید. صرافی Kucoin یکی از برترین صرافی های آنلاین و محبوب در بین مردم است که مبتنی بر ارز دیجیتال است. برای اینکه نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین را بیاموزید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. وارد حساب کاربری خود در صرافی کوکوین شوید و روی آواتار حساب کاربری خود کلیک کرده و روی Account Security کلیک کنید.

صرافی کوکوین احراز هویت

برای شروع فعالیت در پلتفرم Margin صرافی کوکوین؛ ابتدا لازم است این بخش را فعال کرده و سپس ارز دیجیتال مد نظر را از حساب اصلی به حساب مارجین خود انتقال دهید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه ثبت نام کوکوین. به عبارت ساده هرچه شما بیشتر ترید کنید و KCSهای بیشتری را روزانه هولد کنید، در سطح بالاتری از کاربری قرار می‌گیرید و کارمزد معاملاتتان کمتر خواهد شد. کوکوین صرافی ارز دیجیتالی است که امکانات مختلفی مانند پلتفرم‌های متنوع تریدینگ و ابزارهای مالی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

احراز هویت بایننس

صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از صرافی‌های آنلاین بین‌المللی است که شاید بتواند جایگزین مناسبی برای صرافی بایننس باشد. اما همان‌طور که در قسمت آموزش احراز هویت در کوکوین توضیح دادیم، برای دسترسی به تمام امکانات این صرافی کاربران بهتر است احراز هویت را تکمیل کنند. البته احراز هویت کوکوین برای ایرانیان در حال حاضر ممکن نیست. کاربران ایرانی می‌توانند از طریق صرافی یورپی اکانت وریفای شده کوکوین تهیه کنند. کوینکس پذیرای تمامی معامله گران ایرانی است و ایرانیان به براحتی میتونند داخل این صرافی حتی با احراز هویت ایرانی به فعالیت خودشون ادامه بدن.

اکنون مانند تصویر وارد صفحه ثبت نام در صرافی kucoin شدیم. برای یک سرمایه گذار به‌تنهایی، کوکوین یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای مشارکت در استخرهای استیکینگ است. البته اگر قصد استیک کردن در کوکوین را ندارید این صرافی گزینه‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما قدرت کنترل کوین‌های خود را ندارید و تنها اعداد دیجیتالی که کوکوین به شما نشان می‌دهد وجود دارد. به دلیل مبلغ زیادی که وجود دارد هکرها تلاش می‌کنند تا آن را هک کنند. در مجموع می‌توان گفت استفاده از آن برای افراد عادی خوب است اما برای کل دنیای ارزهای دیجیتال اتفاق خوبی نیست.