طراحی اپلیکیشن کتاب ساخت اپلیکیشن کتاب اندروید مشابه فیدیبو شرکت نرم افزاری ویستا

طراحی اپلیکیشن کتاب ساخت اپلیکیشن کتاب اندروید مشابه فیدیبو شرکت نرم افزاری ویستا

کاربران خارج از کشور که به تمامی کتابهای فارسی زبان دسترسی ندارند به راحتی می‌توانند تمامی کتاب های مورد نظر خود را در اپلیکیشن کتابخوان بیابند و مطالعه سایت فرا کتاب کنند. دومین اپلیکیشن کتابخوان سیستم عامل مک، نرم افزار بوک ریدر نام دارد. این نرم افزار ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در چیدمان خاص خود دارد که اکثر کاربران مک را راضی نگه داشته است.

  • این برنامه جذاب یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای اهل مطالعه است.
  • همچنین این نرم افزار می تواند فایل های txt, html, epub, umd, fb2, chm, zip و OPDS را نمایش دهد و با توجه به در خواست شما نور،شفافیت و سایز فونت ها را کنترل نماید.
  • کتابراه از طراحی کاربری مناسبی برخوردار است و به راحتی می‌توان حین مطالعه اندازه و شکل فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داد و قسمت‌های موردعلاقه در کتاب را نشانه‌گذاری کرد یا به اشتراک گذاشت.
  • اما خواندن کتاب در کتابخوان ها حسی مانند کتاب خواندن چاپی است.

کتاب‌هایی که روی اپلیکیشن فیدیبو عرضه می‌شوند، اغلب فرمت PDF یا EPUB دارند. کتاب‌هایی که در فیدیبو موجود هستند، اغلب بین 30 تا 50 درصد قیمت پشت جلد کتاب عرضه می‌شوند. همچنین در دوره‌های زمانی متفاوت می‌توانید از کدهای تخفیف ارائه شده نیز برای خرید کتاب جدید بهره ببرید. مسئله اینجاست که این اپلیکیشن‌های کاربردی معمولاً رایگان نیستند. اگرچه ممکن است نسخه‌های رایگان آن‌ها با محدودیت کاربری یا انجام تبلیغات اضافی قابل استفاده باشد. تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزارهای ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است.پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

در میان کتاب‌های بخش طاقچه بی‌نهایت می‌توانید مجموعه‌ای از کتاب‌های جدید و پرفروش طاقچه را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیدیبو، وجود تنوع در ژانرهای مختلف کتاب است و هر کاربری با توجه به سلیقه‌ی خود می‌تواند مطالب دلخواه خود را بخواند. پس همین حالا برنامه فیدیبو را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و خواندن کتاب مورد علاقه‌ی خود را شروع کنید. برخی پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی شنوتو رایگان هستند اما برای دسترسی کامل باید اشتراکی بین یک ماه تا یک سال را خریداری کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها در نسخه اندروید و تحت وب ارائه می‌شود. اپلیکیشن کتابراه نمی‌تواند در رقابت به پای فیدیبو و طاقچه برسد؛ بااین‌حال از اپلیکیشن‌های کتابخوانی برتر است.

همزمان با این پیشرفت، اهمیت وجود یک برنامه کتابخوان که پاسخگوی نیازهای کاربر باشد بیشتر به چشم می‌خورد. پس اگر اهل مطالعه هستید، با دانلود کتابراه که یکی از جذاب‌ترین برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون است، لذت کتاب خواندن را به شیوه‌ای نوین تجربه کنید. بسیاری از افراد در حال حاضر ترجیح می‌دهند به جای مرور کتاب‌ها، آن‌ها را به صورت صوتی گوش کنند و همزمان باقی کارهای خود را نیز انجام دهند.

معرفی بهترین نرم افزار کتاب خوان ویندوز به همراه لینک دانلود و فیلم آموزشی

در این برنامه به هزاران کتاب الکترونیکی، کتاب صوتی، مجله و روزنامه دسترسی خواهید داشت. طاقچه با صدها ناشر همکاری می‌کند و می‌توانید کتاب‌‌‌‌‌‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی را به‌صورت قانونی دانلود کنید. می‌توانید روی متن‌ها علامت‌‌‌گذاری کنید (هایلایت)، اندازه و نوع قلم (فونت) را تغییر دهید و در هرقسمتی که دوست داشتید یادداشت بنویسید. همچنین با استفاده از «طاقچه بی‌نهایت» می‌توانید در کتابخانه‌ی طاقچه عضو شوید و با هزینه‌ی یک کتاب، بی‌نهایت کتاب بخوانید. در ادامه می‌توانید جدیدترین نسخه این کتابخوان حرفه‌ای را از فول کده دانلود کنید. یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب‌خوان که به‌صورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است.

بدون دیدگاه

از ویژگی‌هایی که گوگل پلی بوک در اختیارتان قرار می‌دهد، شخصی‌سازی گسترده‌ی آن است. درواقع می‌توانید کتابی را که در حال مطالعه‌ی آن هستید از جنبه‌های مختلف مانند ابعاد خروجی، اندازه‌ی فوت، رنگ قلم یا موارد دیگر شخصی‌سازی کنید. به لطف فضای ابری که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، شما می‌توانید محتوای در حال مطالعه یا گوش دادن را در دستگاهی متوقف کرده و ادامه‌ی آن را در دستگاه دیگری مطالعه کرده یا گوش دهید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، فرهنگ‌نامه‌ای هوشمند است که اجازه می‌دهد بخش یا قسمت کاملی از متن را به زبان دلخواهتان ترجمه کرده و حتی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیارتان قرار دهد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندرویدبه صورت اصولی ممکن است یک ماه یا حتی بیشتر هم طول بکشد. اگر اینکار جوابگوی نیازهای مشتریان بود هیچکس میلیون ها تومان هزینه طراحی اپلیکیشن نمیکرد!

دارای قابلیت‌های سفارشی سازی کاربردی، مانند هایلایت و بوکمارک کردن. توانایی خواندن TTS (متن به گفتار) با صدای بلند، ممکن است نیاز به نصب پلاگین اضافی باشد. قبل از خرید کتاب میتوانید نسخه نمونه آنرا مطالعه نمایید تا از خرید مطمئن شوید. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم.

‏راه اندازی این پروژه با نیت ترویج کتاب و کتابخوانی در بین پارسی زبانان و همچنین رونق بخشی به صنعت کتاب با ترویج و ارائه کتاب های الکترونیک با حفظ حقوق مولفین کتاب ها و جلوگیری از کپی کتاب می باشد. تا هر جایی از کتاب را بشنوی، به صورت خودکار ذخیره می‌شود و هر بار که وارد برنامه شَوی، از ادامه‌اش پخش می‌کند. کاربر می تواند هر قسمت از متن کتاب را علامت گذاری (های لایت) کند. تنها نکته منفی برنامه نوک این است که برای دریافت فایل از دستگاه‌های دیگر باید زمان نسبتا زیادی را منتظر بمانید.

کتابخوان jbook.ir

هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید. این برنامه بعضی قابلیت هاش باک داره و پریت نمیشه باهاش کار کرد. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

اما خواندن کتاب در کتابخوان ها حسی مانند کتاب خواندن چاپی است. زیرا کتابخوان ها از جوهر الکترونیک استفاده می‌کنند که باعث می‌شود متن به صورت سیاه و سفید نمایش داده شود. آخرین برنامه کتابخوان که قصد داریم برای سیستم عامل iOS معرفی کنیم، کتابخوان کوبو بوکس است. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که به کاربران اجازه می‌دهد نظرات خود را در مورد کتاب‌ها در یک انجمن به اشتراک بگذراند و با دوستانشان درباره کتاب‌ها صحبت کنند. یکی از قابلیت‌هایی که این برنامه کتابخوان را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند، برخورداری از قابلیت دانلود و خواندن کتاب‌ها از دسته بندی‌هایی است که شامل وب‌سایت‌های معتبر دانلود ای بوک می‌شوند. همچنین می‌توانید حالت کتاب خوانی خود را با استفاده از چرخش صفحات و تغییر مدل و اندازه فونت شخصی سازی کنید.