فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

برای مهار و حفظ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر در محل مورد نظر از ساپورت های ویژه و استاندارد استفاده می شود. دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد. این نوع دستگاه ها در کارخانه تولید کننده های لوله فلکسیبل و کارگاه های اصلی مثل رهورد خراسان ، توس فلکس مورد استفاده قرار می گیرد. توسط آنها انواع فلکسی به ضخامت ۰/۰۲ تا ۱ میلیمتر و قطر لوله با دهانه ۳ تا ۹۰ با روکشی به قطر ۱ تا ۵ میلیمتر ساخته می شود.

لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 52

فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است. استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود. روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد.

  • ۱-وزن سبکِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی استر، با توجه به لایه های مجزای تشکیل دهنده ی این محصول جزوِ نکاتِ مثبتِ این محصول می باشد.
  • سطح بیرونی این لوله فلکسیبل نیز با متریال آلومینیوم ضخیم برای افزایش توان مقاومت در برابر ضربه، فشار و اصطکاک ایجاد شده است.
  • به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد.
  • میزانِ مقاومتِ دمایی در لوله خرطومی نسوز از ۳۶- تا ۲۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد.
  • فروشندگان کولرهای آبی از این مدل کانال خرطومی خریداری نموده و همراه با فروش محصول خود یعنی کولرهای آبی یا کولر آبی این محصول را نیز به خریدار پیشنهاد می دهند.

همچنین اگر صرفا موضوع هوا رسانی مطرح باشد استفاده از انواع لوله فلکسیبل صداگیر مثل لوله فلکسیبل صداگیر ی فویلی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی بطور عُرفی رواج دارد. در صورتیکه انتقال هوا با درجه حرارت بالا مطرح باشد استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر ی نسوز و لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی الزامی می باشد. در صورتی هم که انتقال هوا یا مکش با فشار بالا موضوعِ استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر باشد، استفاده از لوله فلکسیبل صداگیر پی وی سی شفاف و لوله فلکسیبل صداگیر ی ضدِسایش ضروری می باشد. این قطعه ی لوله فلکسیبل صداگیر که سه مسیرِ ورود یا خروج هوا دارد و از یک لوله ی اصلی و یک لوله ی فرعی(نافیِ سه راه) تشکیل شده هوای ورودی یا خروجی را از یک مسیر به دو مسیرِ مجزا و غیرهمقطر که با یکدیگر زاویه ی ۹۰ درجه می سازند،تشکیل شده است. در واقع این رابط لوله فلکسیبل صداگیر هم جهت مکش و هم جهت دمش هوای لوله فلکسیبل صداگیر بکار می رود.

محصولات مرتبط

جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید. اما جهت اتصال دو لوله خرطومی به یکدیگر امکان استفاده از بست فلکسی را دارید. استفاده به شکل توکار و روکار موجب تنوع متریال و محل استفاده لوله فلکسیبل شده است. استفاده از لوله خرطومی به‌عنوان رابط اصلی بین دو سمت مسیر هوارسانی در شبکه تهویه هوا امری مرسوم و مهم است. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی با اهمیت به‌کارگیری لوله فلکسیبل در صنعت هوارسانی خواهیم خرید لوله فلکسی بود.

فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید. لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت سامان تهویه ایرانیان از سال 1389 کانالهای فلکسیبل (لوله فلکسی بل یا لوله های خرطومی) را از کشور ترکیه وارد و به بازار عرضه نمود.

کانال کشی کولر