لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است. محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است. پوششی محافظ با سطح مقطع گرد که عموماً با سیمی فلزی به صورت مارپیچ شده و دارای انعطاف بالا را لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی گویند.

مقاومت دمایی این محصولات، از منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۸۰ قیمت لوله فلکسی درجه‌ی سانتی‌گراد است. این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند. همچنین جنس فلز و روکش پی وی سی خرطومی فلکسی خود از مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت ناشی از سیم و کابل درون آن، فرسایش و رطوبت برخوردار می باشد.

  • لوله فلکسی روکش دار را در سایز و ابعاد مختلف تولید می‌کنند که هر مصرف کننده باتوجه به نیاز خود، سایز مورد احتیاج را تهیه و خریداری می‌کند.
  • انعطاف‌پذیری این لوله‌ها بسیار بالا می‌باشد و پوشش پی وی سی به آن‌ها مقاومت خوبی می‌دهد.
  • کانال فلکسیبل الاستومری در دو مدل RUBER و GENERAL تولید میگردد که در مدل رابر لایه رویی و لایه داخلی آلومینیوم و داخل آن عایق الاستومریک قرار گرفته و مدل جنرال لایه رویی پی وی سی مشکی و لایه داخلی آلومینیوم می باشد.
  • لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود.
  • این همچسبانی باید طوری صورت گیرد که احتمال نشتِ هوا از نقاط اتصال به صفر برسد و قطعه ی نهایی که همان تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر می باشد بصورت کامل هوابند گردد.
جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید. نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند.

لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی جنس این لوله‌های فلزی از ورق آلومینیوم است؛‌ به همین دلیل با نام لوله خرطومی فلزی هم شناخته می‌شوند؛ بنابراین در محیط‌هایی که پیچ و خم‎های زیادی دیده می‌شود، استفاده از این لوله‌ها گزینه مناسبی خواهد بود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از سفارش و لیست قیمت لوله فلکسیبل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی. شرکت تولیدی stihvac.com سامان تهویه ایرانیان با تولید 2 برند ازکانال های فلکسیبل یالوله های فلکسیبل در کشور بزرگترین تولید کننده انواعلوله فلکسی یالوله های فلکسیبل در کشور بوده و با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به بازار و افراد واسطه توانسته است در پروژه های بزرگ حضوری فعال داشته و خود را به عنوان تولید کننده مطرح نماید. لوله فلکسی خرطومی یا لوله های خرطومی در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی، فرودگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 21

از سویی امروزه دنیای مجازی نیز امر خرید را سهولت بخشیده و براحتی و با صرف انرژی و زمان کمتر اقدام به خرید فلکسی از فروشگاه‌های معتبر نمود. شرکت نوین لوله تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران، با تولید لوله فلکسی برق در انواع مختلف و با بهره گیری از نیروی کارآمد و خبره، همیشه در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت مشتری، بهترین محصول را با بهترین قیمت تولید کند. قیمت خرید لوله های فلکسی بل با در نظر گرفتن تغییرات مواد اولیه در تمام بازارهای صنعتی ایران متغیر است. برای استعلام قیمت روزانه با واحد فروش ما در تماس باشید یا برای دریافت حدودی قیمت ها جدول زیر را پیگیری کنید. از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند. ۱-جلوگیری از هرگونه تعرق در زمان های سردوگرم شدنِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر.

مشخصات فنی لوله های فلکسیبل هوا

از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل کشی برق است. در کابلکشی از نمره های بزرگ تری استفاده می شود اما در سیستم های شبکه مخابراتی و الکترونیک برای اینکه مقطع سیم ها کم تر است فلکسی با سایز کوچکتر کاربرد دارد. لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. ۶- آخرین و مهمترین مزیت لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به مواردِ مشابهِ عایقدار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن می باشد.

لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. سایز های استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های 11،13 ، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و 48 میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید. قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد.

بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و …. قیمت لوله فلکسیبل ها با توجه به نوع استفاده ، نمره مقطع یا سایز ورودی و کیفیت روکش آن محاسبه می شود. رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود. روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است. لوله فلکسیبل برق در کابل کشی فشار قوی،ضعیف برق و سیستم های مخابراتی اتوماسیونی توسط کانکتوری به نام گلند استفاده می شود. هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود.

این لوله‌های فلکسی دارای روکش از جنس pvc هستند و دربرخی موارد از ورق گالوانیزه پوشیده شده‌اند و دارای قابلیت خود خاموش شونده هستند. بنابراین از این کانال ها در محیط‌های باز و مرطوب برای محافظت از کابل کشی دوربین های مداربسته استفاده می‌شود. قیمت لوله فلکسی سایز 25 به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل رسانده، که خود کاربرد یک سیستم ارتینگ را دارا می باشد.

اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد. مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است. تنها یک لایه برزنت مسلح نخ‌دار همراه با فنر نگهدارنده موجود در فلکسیبل برزنتی موجب کاهش وزن، افزایش طول عمر و تحمل دمای منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد شده است. همچنین از این فلکسی به صورت روکار و برای تخلیه هوای گرم و آلوده محیط بسیار مناسب خواهد بود. لوله فلکسیبل عایقی IFD مانند کمبی از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم و لایه درونی آن پلی استر می‌باشد. لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلفی می‌باشد که یکی از انواع آن لوله فلکسیبل ضد انفجار است از این لوله‌ها به دلیل مواد موجود در بافتشان که انواع فشار‌های ناشی از انفجار را تحمل می‌کنند در محیط‌هایی مانند پتروشیمی و یا کارخانه‌های تولیدی صنعتی استفاده می‌کنند.

مزایا استفاده از لوله فلکسیبل مرغوب