لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان

بیشترین استفاده از کناف در سقف ها و دیوار های ساختمان است که باعث می شود علاوه بر ایجاد فضایی خاص برای پذیرایی، سرعت کار نیز بالا برود. همچنین کناف ها نسبت به شرایط آب و هوایی و اجزای مختلف ساختمان، از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شود. اگر تزئین و دکوراسیون خانه برای شما اهمیت دارد ولی در کنار آن نمی خواهید چندان هزینه کنید، سقف کناف یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن است. در واقع این مدل در بین سقف های کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. اجرای نورمخفی کناف سقف بصورت پنهان و در پشت کناف قرار میگیرد تا نور مستقیم چشم مخاطبین را آزار ندهد.

سقف POP امروزی برای اتاق‌های بزرگ با دیوارهای سفید بسیار مناسب است. یک مجسمه گچی و چراغ‌های آویز کوچک در سقف پذیرایی سقف کناف را زیبا می‌کند. کناف کاری یکپارچه بسیار سریع انجام می شود و زیرساخت آن از فولاد تشکیل می شود. در این روش صفحه های کناف به بخش فولادی زیرین، پیچ و مهره شده و با بتونه کاری درز های آن پوشیده می شود، سپس می توانید آن را به دلخواه رنگ آمیزی کرده و فضای جدیدی بسازید. در زمان اجرا کناف شما می توانید ارتفاع سقف را به صورت دلخواه تغییر دهید.

فن کویل دیواری

صفحه کناف با ضخامت ۵/۱۲ میلی متر بیشترین محصول تولیدی کارخانه‌های تولید صفحات کناف است. این محصول مقاومت زیادی دارد ولی به وزن کلی ساختمان اضافه نمی‌کند. صفحه کناف با ضخامت ۵/۹ میلی متر به علت ضخامت کم خود نمی‌تواند به عنوان کناف سقف اصلی یا دیوار کناف استفاده شود. این نوع کناف مقاومت بیشتری نسبت به نوع ۵/۶ میلی متری دارد؛ اما باز هم نباید برای کناف سقف استفاده شود.

در کنار این نوع از مبلمان مناسب برای فضای بیرونی می توان به راکینگ چیرها هم اشاره کرد که می توانند حس آرامش و لذت بسیاری را برایتان به همراه داشته باشند. با استفاده از تخته های چوبی و اسپری رنگ در رنگ های مختلف، می توان لاستیک های قدیمی و از رده خارج را به گلدان های جدیدی برایتزیین حیاط خانهتبدیل کرد. 75 درصد مصالحی که در ساخت سیستم کناف مورد استفاده قرار می گیرد، قابل بازیافت می باشد.

دانستنی هایی درباره سقف کاذب و روش های اجرا

دقت داشته باشید که مهم ترین مرحله نوشتن بیزینس پلن و تحقیق اولیه برای آماده‌سازی آن است. این نوع از فن کویل با طراحی مستطیلی شکل که ظاهری متفاوت به آن بخشیده به دو صورت روکار و توکار نصب می شود. برخلاف نام آن، امکان نصب فن کوئل سقفی، علاوه بر سقف، روی زمین و دیوار هم فراهم است و به همین دلیل جزو محبوبترین فن کوئل ها محسوب می شوند. نحوه نصب فن کویل دیواری به صورت روکار است به این شکل که دستگاه به صورت افقی روی دیوار و در نزدیکترین محل به سقف یا زیر سقف نصب می‌شود و می توان گفت بخشی از تزئین فضای محیط محسوب می شوند. کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین سقف کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد.

لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان

جنس کناف از گچ ساخته شده است اما به مقدار کمتر و ادغام شده با محصولی دیگر، در واقع کناف ها تخته های گچی هستند که سطوح و لبه های آن ها با کاغذی مخصوص پوشانده شده است. استفاده از سقف کاذب کتابخانهدر طراحی کتابخانه می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. استفاده از نمونه چوبی این سقف ها در کنار سایر المان های چوبی فضای رسمی و چشم نواز ایجاد خواهد کرد. این ایده برای طراحی دفترکار خانگی نیز می تواند نتیجه خوبی در پیش داشته باشد و در جهت طراحی فضای گرم و راحت به شما کمک کند. استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد. بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است.

تصور کنید محیطی ایزوله شده با تایل های طلقی پلکسی گلس، نورپردازی مخفی با بهترین حالت نوردهی در فضای مورد نظر اجرا گردد. برای اجرای سقف مجازی میتوان از ضخامت های ۲ – ۴ – ۸ – ۱۶ میلیمتر با توجه به گستره اجرا استفاده کرد. بدیهیست که قیمت کناف برای هر پروژه بر اساس نقشه های آن قطعی می گردد لذا این جدول تعیین کننده محدوده قیمت اجرای کار می باشد . برای بازسازی ساختمان های قدیمی معمولا جزو‌جدایی ناپذیر بازسازی سقف کاذب و نور پردازی است که با استفاده از سیستم کناف میتوان به راحتی تغییرات اساسی در سقف ایجاد کرد. در مواردی که فاصله سقف اصلی و سقف کاذب بیش از ۱/۵ متر باشد نیاز به جوشکاری و قوطی کشی هست.

لیست قیمت اجرای سقف کاذب (پنل RG 9.5 ) :

اما در این تصمیمگیری، از یک نکته ی بسیار مهم غافلیم؛ اونم اینه که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی‌حکمت نیست. توجه نداریم که سقف کاذب، یک دکوراسیون منزل ساده نیست، که صرفا زیبایی و ظاهر کار برامون اهمیت داشته باشه. هنگامی که ما می‎ خوایم سقف کاذب خریداری کنیم، معمولاً میریم و چندین فروشگاه سر می‌زنیم؛ خیلی از ما هنگام خرید، فقط قیمت رو مد نظر داریم و بعد از پیدا کردن حداقل قیمت، با فروشنده توافق می‎کنیم و پروژه خودمون رو به اون می‎ سپاریم. در انتها هم احساس میکنیم مورد بسیار مناسبی پیدا کردیم که باعث صرفه جویی در هزینه هایمان شده. نسبت هزینه‌ی متریال در کل هزینه سقف کاذب، با توجه به نوع سقف کاذب متفاوته. اما بطور کلی هزینه متریال بین 70 تا 80 درصد از قیمت تمام شده‌ی سقف کاذب رو شامل میشه.

علاوه بر اینها، هزینه های حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به کسب و کار مثل هزینه‌های جاری کارگاه، بیمه، مالیات و … هم وجود دارن. بنابراین توصیه می‌شود قبل از شروع کار به تمامی موارد ذکر شده توجه داشته باشید و با متخصصین مشورت فرمایید. جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. هزینه نهایی را دریافت کرده و تمام این موارد را در قرارداد ثبت کنید.

  • در این شرایط شما می توانید به دنبال نمونه هایی از مبلمان بروید که به شما اجازه دراز کشیدن و آفتاب گرفتن را بدهد.
  • سقف POP امروزی برای اتاق‌های بزرگ با دیوارهای سفید بسیار مناسب است.
  • سپس هوا توسط فن از روی کویل‌های پره‌دار که حاوی آب سرد یا گرم هستند عبور می کنند و در نهایت فضای اطراف را خنک یا گرم می کنند.

طراحی فن کویل ایرانی آرتانسیم بر مبنای اصول مهندسی بوده و مطابق با آخرین استانداردهای فنی روز دنیا انجام می شود. شرکت آرتانسیم همواره در تلاش است تولیدات خود را با انجام تحقیق و ارائه نوآری و رعایت اصول بین‌الملل و همچنین پایین ترین مصرف انرژی روانه بازار کند. با توجه به اینکه فن کویل ساراول بصورت جداگانه برای هر اتاق استفاده می شود بنابراین می توانید در صورت عدم نیاز به ایجاد گرمایش یا سرمایش در هر بخش از فضای محیط، به راحتی آن را در هر بخشی فعال یا غیرفعال کرد.