مدل پیراهن هاوایی مردانه و پسرانه شیک و جذاب

طرح‌های خاص منظره طبیعی، به افراد حس انرژی و رهایی را منتقل می‌کند. پیراهن‌های مدل منظره هاوایی، تنها در سفر و مناطق ساحلی استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد پیراهن هاوایی از پارچه تمام نخی تهیه شده است .

پوشاک بچگانه

به مرور با ورود پارچه های ریون با انعطاف بیشتر طرح ها هم از جنب و جوش بیشتری برخوردار شدند. در دهه 1950 طرح‌های انتزاعی و پارچه‌های نخی وجود داشت و در دهه 1960 پیراهن آلوها با چاپ معکوس ساخته شد تا شبیه پیراهن‌های رنگ و رو رفته‌ای باشد که موج‌سواران پیراهن های هاوایی می‌پوشند. در حالی که این نوع چاپ مورد توجه گردشگران واقع نشد، مردم محلی بلافاصله آنها را به عنوان نشان هاوایی پذیرفتند.

فروشگاه مانی

برای پوشش های نسبتا رسمی شما می توانید پیراهن های آستین بلند با طرح های ساده، راه راه، چهارخانه را انتخاب نمایید که با هر شلواری قابل ست کردن است. در صورت تمایل با کلیک بر روی مدل پیراهن می توانید انواع پیراهن های مردانه زیبا و شیک را مشاهده کنید. پیراهن ساحلی ،پیراهن تایلندی و پیراهن گل گلی نام دیگر پیراهن هاوایی است . پیراهن هاوایی به خاطر اینکه غالبا برای مناظر ساحلی و استوایی استفاده شده است به این نام معروف شده و استفاده می شود . به خاطر پنبه ای بودن این پیراهن در مواقع تعریق بدن لباس بو نمیگرد و برای پوست های حساس بسیار مناسب می باشد.

بستن کروات‌ها و پاپیون‌های اسپورت هم با این نوع پیراهن به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ چون به هم نمی‌آیند و در ترکیب با هم ظاهری به‌هم ریخته و عجیب‌وغریب ایجاد می‌کنند. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد، بهترین لوازم جانبی و اکسسوری‌ها برای این استایل آن‌هایی هستند که از مواد موجود در طبیعت درست شده‌اند. برای مثال، در جزایر هاوایی و دیگر نواحی ساحلی استفاده از آویزهایی که با گل‌های درشت گرمسیری یا با صدف‌های زیبا تزیین شده‌اند همراه با این لباس‌ها رواج دارد. در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، کارگران مزارع نیشکر هاوایی پیراهن‌های آستین کوتاه یقه‌داری می‌پوشیدند که به دلیل شرایط اقتصادی نابسامان آن دوران معمولا از پارچه کیمونوهای قدیمی مهاجران ژاپنی درست می‌شدند. این لباس‌ها اولین نسل پیراهن‌های هاوایی بودند که با گذشت زمان به نماد این جزیره تبدیل شدند.

یقه‌ی پیراهن‌های هاوایی اغلب به صورت یقه‌های برگردان است که در اصلاح «یقه‌ی کوبایی» نامیده می‌شود. پیراهن هاوایی اولین بار در دهه 1920 یا دهه 30 در هاوایی به بازار عرضه شد، احتمالا همان زمانی که زنان ژاپنی پارچه کیمونو را برای استفاده در پیراهن مردانه استفاده کردند. این پیراهن ها در میان گردشگران هاوایی به محبوبیت چشمگیری رسیدند و در اواسط دهه 1930 وقتی این گردشگران به سرزمین خود بازگشتند پیراهن هاوایی طرفداران بیشتری پیدا کرد. اگر شما هنوز جسارت این را در خود نمی بینید که یک پیراهن هاوایی با رنگ روشن و طرح های درشت را بر تن کنید توصیه ما به شما این است که حتما یک پیراهن هاوایی با رنگ زمینه تیره و طرح ریز را امتحان کنید و از حس راحتی و نشاطی که این سبک به شما خواهد داد لذت ببرید. اصولا استفاده از پیراهن هاوایی در مراسم رسمی توصیه نمی شود، اما برخی افراد به تناسب شغل و جایگاه اجتماعی خود از پیراهن هاوایی حتی در مراسم رسمی مربوط به شغل و حرف خود استفاده می کنند. مانند استفاده بازیگران از پیراهن هاوایی در اکران و جشنواره های فیلمی زیرا پوشیدن پیراهن هاوایی همیشه حسی از شادی، رفاه اجتماعی و حتی هنجار گریزی و فرار از عادات روزانه را با خود به همراه دارد.

پیراهن مردانه Nela مدل 30140

مدل پیراهن هاوایی مردانه و پسرانه شیک و جذاب شما می توانید پیراهن هاوایی خود را با شلوار پارچه ای رنگ روشن و با جنس های خنک مانند لنین و دوخت غیر رسمی هماهنگ کنید، همچنین در اینکه پیراهن هاوایی خود را داخل شلوار قرار دهید یا روی آن فقط سلیقه شخصی شما مهم است. ولی اگر اضافه وزن دارید توصیه این است که از شلوار راحتی راسته استفاده کنید و پیراهن هاوایی خود را داخل شلوار قرار ندهید چرا که این کار باعث می شود شما چاق تر به نظر بیایید. در این مطلب، سعی کردیم ببینیم پارچه هاوایی چیست و چه ویژگی‌ها و کاربردهایی دارد؟ در عین حال، اطلاعات مفصل و جامعی را درباره نحوه ست کردن این لباس در اختیارتان قرار دادیم. نظر شما درباره پیراهن هاوایی چیست؟ آیا به پوشیدن این‌جور لباس‌ها علاقه دارید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. بعد از جنگ، سال‌ها طول کشید تا دوباره نظر مردم به این پیراهن‌های زیبا جلب شود.