معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم-آل اسکیپ

معرفی 10 ژانر اتاق فرار مخصوص اسکیپ رومی ها پازل روم-آل اسکیپ

رشدبازی های فکریبه خصوص اتاق فرار به حدی است که هر هفته شاهد اضافه شدن اتاق های جدیدی در سطح ایران بازی اسکیپ روم هستیم. سال 2007 در کیوتو ژاپن اولین مجموعه این بازی توسط شرکت SCRAP افتتاح شد. کم‌کم سناریو‌ها، شکل پیچیده‌تری گرفتند و به تعداد اتاق‌ها اضافه شد. در اتاق فرار تئاتر تعاملی شما با بازیگران داخل بازی در ارتباط هستید و میتوانید به شکل ها مختلف با آنها ارتباط برقرار کنید. یکی دیگر از معروف‌ترین ژانرهای اتاق فرار، دلهره‌آور است؛ این ژانر با ژانر ترسناک تفاوت‌هایی دارد. دلیل محبوبیت این ژانر اتاق فرار، هیجان و ترس و انتشار آدرنالین در بدن است و در خیلی از موارد بازی انقدر طبیعی است که شما واقعا از ته دلتون می ترسید و برای حفظ خوتون از خطر هر کاری انجام می دهید.

  • البته از نظر بعضیا این نوع تئاتر تا حالا نتونسته موفقیت خارق العاده ای کسب کنه و یه جورایی اتلاف وقته.
  • اگر ساکن شرق تهران هستید، حتما برای لذت بردن از اتاق فرار شوم، سری به این اتاق فرار بزنید و ساعات خوشی را بگذرانید.
  • به صفحه رزرو بلیط اتاق فرار برید تا جزء اولین افرادی باشین که اتاق دلاک رو تجربه می کنن.
  • اتاق های فرار تعاملی می تونه تو همه سناریوهای اتاق فرار مثل ژانر ترسناک، معمایی، طنز و وحشت اجرا بشه و اکتور می تونه در قالب نقش منفی یا مثبت ظاهر بشه و در پیشبرد سناریو، بازیکنا رو در جریان بازی همراهی کنه.

اتاق فرار (دیوانه باهوش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله مجیدیه تهران واقع شده است. اتاق فرار (دارک لرد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آیت الله کاشانی تهران واقع شده است. اتاق فرار (الرجیم) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (پرژ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جنت اباد تهران واقع شده است. اتاق فرار (ابدیت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.

اتاق فرار قوام الملک

اتاق فرار هویت نیز یکی از شاهکارهای اتاق فرار فاینال اسکیپ محسوب می‌شود که با سناریویی در ژانر وحشت و تعاتر تعاملی ارائه می‌شود. اتاق فرار هویت داستان قتل دختری توسط مادرش است که شما نیز به همراه تیم‌تان در بطن داستان همراه بازیگران می‌شوید تا کشفیاتتان را از این اتاق فرار انجام دهید. امگا اسکیپ یک مجموعه پرتوان و ارائه دهنده اتاق فرار تعاملی در شرق تهران است.

اتاق فرار پرژ (پاکسازی)

برای رزرو نهایی، شما به سایت مای اسکیپ منتقل خواهید شد و هیچ عملیات رزروی در صفحات این سایت مشاهده نخواهید کرد . فضاسازی بازی های فانتزی باید به گونه ای باشد که شما واقعا” احساس کنید که وارد دنیای نامتعارفی شدید که ممکن است در فیلم ها یا خواب و رویاهایتان دیده باشید . بیش از هر چیزی داستان بازی جنایی رو باید به صورت کامل درک کنید و خودتون رو جای نقش های اون قصه قرار بدید و دلیل اتفاقات رو به صورت پازلی در کنار هم قرار بدهید. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. ‏هرسال در دهكده اي كوچك واقع در شوروي،در يك روز معين اتفاق عجيبي رخ ميدهد دقيقا در يازدهم جولاي هر سال يكي از افراد دهكده به دلايلي نا معلوم مفق… تهران، طرشت، جنب مترو دانشگاه شریف-میدان حسن حسینی-کوچه لطفی-پلاک 2 .

در بازی تعاملی در جریان بازی، بازیگر یا بازیگرانی در اتاق فرار حضور دارن که اصطلاحا بهشون اکتور میگن، اکتورها که معمولا نقش های متفاوتی تو اتاق های فرار ایفا می کنن، با بازیکنانی که اتاق رو رزرو کردن وارد تعامل میشن. این اکتورها می تونن تو قالب دوست، دشمن، قهرمان و حتی دشمن های افسانه ای در جریان بازی حضور پیدا کنن، پس بازیکنا باید حسابی حواسشون جمع باشه . مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش می کند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند. محیط بازی به شدت در القای حس در بازی نقش دارد و هر چقدر طراحی دکور بازی بتواند به شما حس سناریو را انتقال دهد، آن بازی کیفیت بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه بر این دکور بازی میتواند سرنخ و معماها را درون خود جای دهد.