نفس نکش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-آل اسکیپ

نفس نکش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-آل اسکیپ

این بار اما ورق برگشته و این نورداستورم است که برای نجات دخترخوانده‌اش (با بازی Madelyn Grace) باید بی‌خبر وارد فیلم نفس نکش ۲۰۱۶ یک خانه شود. کارگردان قسمت دوم Rodo Sayague، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی قسمت اول است و کارگردان Fede Alvarez این بار به عنوان نویسنده کنار تیم سازنده حضور دارد. این فیلم که ادامه‌ای برای قسمت اول فیلم تحسین شده و بسیار موفق Don’t Breathe می‌باشد، تا به حال نمرات متوسط و ضعیفی را از طرف منتقدین دریافت کرده است.

  • این فیلم بیش از ۱۵۷ میلیون دلار بدست آورده بود و نقدهای زیادی را از منتقدین دریافت کرده بود که بسیاری از اجراهای (به ویژه لوی، لانگ، و مینت)، کارگردانی، فیلمنامه و فضای تنش‌زا استقبال می‌کردند.
  • اما سرقت از خانه‌ی پیرمردی نابینا در دل شب که ابتدا خیلی آسان به نظر می‌رسید تبدیل به یک کابوس شد و این گروه جوان انتظار این ماجراها را نداشتند.
  • این فیلم در سراسر جهان ۴۷٫۲ میلیون دلار فروش داشته و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده‌است.
  • فیلمنامه‌ای که در آن توجه‌ای به ایجاد یک رابطه پویا بین شخصیت‌ها نشده است.
  • از شاخصه هایی که دیف را از تمامی فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین متمایز میکند مربوط به بخش محدود این فروشگاه است که در آن هر طرح بر روی لباس فقط یک بار تولید شده و پس از اولین خریداری از لیست فروش خارج میشود.
  • غافل از اینکه این نورداستورم یک پیرمرد نابینای ساده نیست و خیلی زود اوضاع برای این سه به هم می‌ریزد.

این فیلم دنباله فیلم نفس نکش است که ۱۳ اوت ۲۰۲۱ از کمپانی سونی پیکچرز اینترتینمنت منتشر شده‌است. این فیلم به تهیه کنندگی سام ریمی و رابرت تاپرت و با نویسندگی آلوارز و رودو سیاجز ساخته شده است. دنباله این فیلم با نام نفس نکش ۲ در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ توسط کمپانی سونی پیکچرز منتشر شد.

The Birds

فیلم سینمایی “نفس نکش” داستان دختری به نام راکی است که با امید زندگی بهتری برای خودش و خواهرش به همراه دوستانش الکس و مانی از خانه های مردم دزدی می کنند؛ خانه های که مسئولیت امنیت شان با شرکت ایمنی پدر الکس است. آنها هرگز نمی گذارند قیمت اجناس مسروقه به حدی برسد که جرم شان از ورود غیرقانونی به دزدی تبدیل شود. مانی با شلیک گلوله، قفل در را می شکند و صاحبخانه با ضعف، کشان کشان به سمت منبع صدا می آید، ولی در نزدیکی مانی ناگهان فرز و چالاک می شود و او را خلع سلاح می کند و می کشد! راکی که مبهوت توی کمد پنهان شده مخفی گاه پول های مرد را کشف می کند. با خروج مرد از اتاق، راکی و الکس با شگفتی در مخفی گاه دست کم یک میلیون دلار پول پیدا می کنند، ولی فرار از دست مرد کور، بسیار دشوارتر از آن است که تصور می کردند….

Don’t Breathe (

بنابراین مشکل عمده نفس نکش۲ در فیلمنامه غیر قابل پذیرش آن خلاصه می‌شود. فیلمنامه‌ای که در آن توجه‌ای به ایجاد یک رابطه پویا بین شخصیت‌ها نشده است. از طرف دیگر هیچگونه منطقی در رستگاری شخصیت نورمن با بازی بسیار خوب استفن لانگ دیده نمی‌شود. سایت سابکده، مرجع دانلود زیرنویس فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا می‌باشد. تمامی زیرنویس‌ها به دو زبان فارسی و انگلیسی در پوشه‌های دسته بندی شده قرار گرفته‌اند. سایت سابکده از فروردین ماه ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و سعی دارد تا مرجعی کامل برای کاربران نیز باشد تا بتوانند به راحتی تمام زیرنویس‌های مورد نظر خودشان را در این سایت بیابند.

چنین تنظیماتی اجازه می‌دهد تا برخی از سکانس‌های تکنیکی شامل نبرد‌های تن به تن، فرار در محیط‌های تاریک و جستجوی راه‌های هوشمندانه برای خروج از مخمصه‌ها، فوق العاده جذاب از آب در بیاید. در اینجاست که ما متوجه توانایی شخص رودو سایاگوس به عنوان کارگردان در خلق تعلیق و اکشن می‌شویم. همچنین وجود چنین صحنه‌هایی است که ما را به یاد سبک فیلم اول می‌اندازد. بنابراین، تماشای برخی از این صحنه‌ها و سکانس‌های اکشن واقعاً هیجان انگیز است.

در فیلم نفس نکش بازیگرانی چون Dylan Minnette، Jane Levy، Stephen Lang، و… فیلم‌برداری اصلی در ۷ اوت ۲۰۲۰ در بلگراد صربستان آغاز شد و در ۸ اکتبر ۲۰۲۰ به پایان رسید. نفس نکش ۲ به صورت تئاتر در ایالات متحده در ۱۳ اوت ۲۰۲۱ توسط توزیع سونی پیکچرز منتشر شد. این فیلم در سراسر جهان ۴۷٫۲ میلیون دلار فروش داشته و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده‌است.

بازی Kena: Bridge of Spirits از ارتقاء رایگان بین PS4 و PS5 بهره خواهد برد

مجموعه‌ای از گفتاوردهای مربوط به نفس نکش در ویکی‌گفتاورد موجود است. تمامی حقوق مادی و معنوی شامل طرح‌ها و ایده‌ها برای پوشاک دیف محفوظ می‌باشد. تمامی تلاش ما ایجاد اطمینان و رضایت خاطر خریداران محترم از لحاظ کیفی چه در دوخت، چه جنس لباس، چه وضوح طرح و چه روند دریافت کالا میباشد و برای بالا بردن سطح آنها شبانه روز در تلاشیم. پارچه ها تحت چندین ماه تست قرار گرفته و از همه لحاظ شرایط استفاده به عنوان لباس روزانه را دارا میباشد.

برای مثال زمانی که برای اولین بار مهاجمین به خانه نورمن وارد می‌شوند سایاگوس به عنوان کارگردان با حرکت‌های نرم دوربین که دارای جزئیات فراوان است ما را دچار تعلیق نفس گیری می‌کند. لازم به ذکر است که فیلمبرداری صحنه تهاجم به خانه، خاطرات فیلم «اتاق وحشت» دیوید فینچر را در نحوه لغزش دوربین در محیط تداعی می‌کند. در نتیجه کسانی که هنوز قانع نشده‌اند که چرا ما باید در وهله اول از نورمن نوردستروم حمایت کنیم، با دیدن چنین کار‌های مثال زدنی کمی به این موضوع بی توجه خواهند ماند. برای یافتن این پاسخ با نقد فیلم Don’t Breathe 2 همراه ویجیاتو باشید. جدیدترین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 منتشر شده و میزان خشونت و ترسناک بودن آن به حدی است که شاید خیلی‌ها را شوکه کند!

در واقع ما به عنوان مخاطب پس از آنچه که در فیلم اول در مورد او می‌فهمیم، برایمان سخت است که او را چیزی بیش از یک هیولا ببینیم. بر هیچ کس پوشیده نیست که دنباله‌های آثار ترسناک، بیشتر اوقات هرگز با نسخه‌های قبلی خود مطابقت ندارند. در واقع اکثر اوقات این عدم موفقیت ناشی از آن است که دنباله‌ها بدون هیچ گونه ایده جدیدی بر سبک و اساس قسمت اول خود تمرکز می‌کنند.

تمامی محصولات کاملا از داخل کشور تهیه شده و هیچگونه وابستگی وارداتی برای تولیدات این گروه وجود ندارد. | قبل از ثبت خرید برای اطلاع از مشخصات فیزیکی هر محصول، حتماً به بخش توضیحات کالای مربوطه (موجود در پائین صفحه) مراجعه فرمائید. اگر سوالی درباره ی نحوه پخش زیرنویس، ناخوانا بودن و یا ناهماهنگ بودن زیرنویس دارید به قسمت آموزش های سایت مراجعه کنید.