گلگیر جلو چپ جک S5 قیمت گلگیر جلو چپ جک s5 مبین یدک-پارس قطعه

یکی از قطعاتی که همواره مورد بحث قرار میگیرد گلگیرهای خودرو میباشند این قطعات در دسته بندی قطعات بدنه خودرو قرار میگیرند اما به نوعی جای پای خود را در قطعات مصرفی خودرو باز نموده اند. البته بدون وجود گلگیر جلو جک S5 و در اثر ضربات پی در پی و انباشته شدن لکه و خاک بر روی بدنه خودرو امکان دارد بدنه خودرو زنگ زده و گلگیر جلو جک s5 فرسوده شود. اما گلگیر جلو جک S5 از انتهای درب های جلو و عقب خودرو شروع و به سمت جلو یا عقب ادامه داشته و تا سپرهای جلو و عقب کشیدن شده و در قسمت کاپوت یا صندوق عقب خودروتمام می شود . روشن شدن این چراغ‌ها باعث می‌شود تا ایمنی رانندگی افزایش پیدا کند. درنتیجه اگر که در هنگام تصادف آسیب دیده باشند، لازم است هرچه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنید. توجه کنید که قطعات فابریک معمولاً با متریال بهتری تهیه می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند.

که با ارائه قیمت های منصفانه و بدون واسطه امکان خریدرابادسترسی آسان و ازطریق تماس تلفنی-حضوری و آنلاین برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. شماعزیزان بامشاهده جزعیات کالا و توضیحات درمورد کالا و امکان مقایسه قیمت و حق انتخاب میتوانید بدون صرف زمان و پرداخت هزینه های جانبی و سفرهای شهری و عوارض احتمالی و آزادی عمل و آرامش خیال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود بفرمایید. فروشگاه کارمیس به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکتی و وارداتی برندهای معتبر و با کیفیت انواع خودروهای سواری چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما ، اچ سی کراس ، فاو ) نموده است. امید است در آینده نه چندان دور این فروشگاه بر اساس اهداف و خط مشی و سیاست های ترسیم شده با عرضه محصولاتی که پاسخگوی انتظارات و خواسته های مشتریان محترم به ویژه در خصوص کیفیت و قیمت مناسب کالا باشد، به یکی از بزرگترین و پویاترین واحدهای بخش خصوصی در زمینه تامین قطعات خودروهای چینی تبدیل گردد. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد.

با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. همچنین جهت اطلاعات بیشتر از وب سایتشرکت ایرپارتس کودیدن فرمایید.

  • البته بدون وجود گلگیر جلو جک S5 و در اثر ضربات پی در پی و انباشته شدن لکه و خاک بر روی بدنه خودرو امکان دارد بدنه خودرو زنگ زده و فرسوده شود.
  • پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد.
  • اما گلگیر علاوه بر این کاربرد، جنبه تزئینی و جلوگیری از ضربه را نیز برعهده دارد.
قطعات متفرقه ممکن است برای اتومبیل شما نصب نشوند و در این شرایط شما متحمل پرداخت هزینه‌های چندباره برای تعویض، نصب و خرید این قطعه شوید. زیرا این قطعه با آگاهی دادن به خودروهای عقبی و کناری در هنگام کاهش سرعت اتومبیل باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند عکس العملی به موقع (ترمزگیری صحیح) داشته باشند تا با خودروی شما برخورد نکنند. گلگیر جک اس 5 ارائه شده توسط تن پارت، به صورت مستقیم و از تولیدکننده اصلی در چین وارد کشور شده است. پس در رابطه با مشخصات گلگیر جک اس 5 باید گفت که ساخته شده از بهترین مواد و با کیفیت بالا می‌باشد. گلگیر همان‌طور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا از پاشیده شدن آب، سنگ و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری کند.

همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. شلگیر از رسیدن مواد به زیر اتاق و شاسی خودرو جلوگیری می‌کند و فقط جنبه محافظتی در مقابل پاشیدن مواد را دارد. اما گلگیر علاوه بر این کاربرد، جنبه تزئینی و جلوگیری از ضربه را نیز برعهده دارد.

در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل ثبت سفارش، ابهاماتی در ذهن شما شکل گرفته است، می‌توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید. شرکت اعتماد یدک پارس با هدف ارائه لوازم یدکی با کیفیت خودرو های چینی، مشاوره فنی موثر جهت تصمیم گیری صحیح خریدار و خدمات بازرگانی و همچنین ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان و اعتماد سازی، تأسیس شده است.

دیگر تفاوت شلگیر با گلگیر در جنس آن است که در گلگیر از جنس فلز و شل گیر از جنس پلاستیک مقاوم و منعطف ساخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این قطعه بپردازیم. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

گلگیر جلو جک S۵

گلگیر جلو چپ جک S5 قیمت گلگیر جلو چپ جک s5 مبین یدک-پارس قطعه

برای دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات خود درباره خرید لوازم یدکی از اعتماد یدک با ما تماس بگیرید. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. مجموعه تن پارت تلاش می‌کند تا در راستای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات به خریداران گرامی، امکان ارسال قطعات یدکی خریداری شده را به اقصی نقاط ایران فراهم سازد.

لوازم یدکی جک j5 | فلاپ سپرعقب جک j5 – چین یدک محمد