بخارشوی فرش و موکت فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین

چرخش ۹۰ درجه دسته و همچنین قابلیت پارک عمودی از دیگر مشخصات این بخارشوی است که آن را به ابزاری قابل‌تأمل برای نظافت کف و سطوح تبدیل می‌سازد. ما تمام دستگاه های بخار شوی تحت شرایط مشابه مورد آزمایش قرار دادیم و اصلی ترین ویژگی انتخاب بهترین بخارشوی کیفیت نظافت آن است؛ بنابراین ما هرکدام از محصولات را روی سطوح مختلف آزمایش کردیم. با توجه به دلایل ارائه شده و هدف بخار شوی، عملکرد آن روی فرش، سطوح سخت، پنجره ها، آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ما همواره در این مقاله سعی بر آن داشتیم که شما عزیزان را با بهترین بخارشوی موجود در بازار آشنا کنیم. سایت تاپتنا همواره در این مقاله لیستی ده تایی از بهترین برند ها و مدل های موجود در بازار تهیه و ارائه کرده است. شما عزیزان برای داشتن اطلاعات کافی در این زمینه، می توانید از این لیست استفاده نمایید. بخارشوی ها از جمله لوازم برقی های پرفروش و پر کاربرد هر خانه ای می باشند.

فروش دستگاههای مخصوص شستشو فرش و موکت با بخار بصورت اقساط و با تسهیلات ویژه شرایطی استثنایی است که شرکت استیم پاور در اختیار مشتریانش قرار داده است. شستشو فرش و موکت با بخار یکی از روشهایی است که میتواند در تمیز کردن فرش ها موثر باشد و خرید و فروش این دستگاهها با این شرایط ویژه بسیار سهل و آسان شده است. در این پست از سایت اتاق بهترین مدلهای بخارشور را قرار داده ایم میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود انتخاب و خرید کنید. یکی از مزایای کاربردی دستگاه بخارشو قابلیت اتو کردن لباس ها و پرده ها می باشد. دستگاه بخارشور کارچر در دو سری SC و SV به بازار ارائه می شوند.

خشک کردن فرش‌ بعد از بخارشویی به اندازه تمیز کردن آن اهمیت دارد. مرطوب رها کردن فرش‌ها باعث ایجاد کپک می‌شود حتی بعد از اینکه با بخار آن‌ را ضدعفونی کرده باشید. دستگاه‏های بخارشوی معمولا به سه دسته (دستی، تِی بخار و چندمنظوره) تقسیم بندی می‏شوند که در این بخش ما به معرفی انواع گوناگون این دستگاه ها می پردازیم. اما قبل از خرید بخارشو باید یکسری نکات را مدنظر قرار دهید، تا از انتخاب و خریدتان مطمئن باشید. گفتنی است بوی بد کثیفی‌هایی مانند روغن نیز توسط این دستگاه و کیسه بو بران به‌طور کامل از بین می‌روند.

  • انتخاب بین بخارشو های دستی و مکش دار بر اساس نیاز هر کس میتواند متفاوت باشد.
  • صرف نظر از کیفیت نظافت، جنبه ی مهم دیگر بخار شوی، کاربرد آسان آن است که این نیز مد لحاظ قرار گرفته است.
  • استفاده از بهترین بخارشوی خانگی بسیار آسان است و کافی است یک پد پارچه‌ای روی دستگاه قرار دهید و پس از روشن شدن آن را مانند پیاده‌روی، روی زمین بکشید تا باقدرت بخار به‌خوبی تمیز شود.
  • اگر کاربر بیش از حد با دستگاه کار کند در معرض بخار دستگاه قرار می گیرد.
چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش. با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید. و قابلیت های آن متنوع است و به کاربر اجازه میدهد تا با توجه به نیاز خود دستگاه مناسب را انتخاب و از آن برای ارتقا سطح کیفیت نظافت سطوح مختلف در محیط خانه استفاده نماید. از عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع بخارشوی خانگی کارچر طراحی دستگاه، داشتن قابلیت مکش، توان و کارآیی آن قابل اشاره هستند. برای خرید بخارشوی خانگی باید به چند نکته توجه داشته باشید. مشخصات بخارشو Vapori Junior SC 590 توان 1400 وات ظرفیت مخزن آب zero.5 لیتر فشار…

بخارشوی درما مدل Dem-zq610

این دستگاه، وسیله ای مناسب برای تمیز کردن و گرد گیری مبلمان و فرش خانه ی شما می باشد. تمیز کردن فر و صفحه روی اجاق با بخارشوی بسیار کاربردی و با کیفیت بالایی سایت اصیل بخرید انجام می پذیرد. هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید که لوله از بدنه دستگاه و محفظه سیم جدا شود.

بخارشوی برلیانت مدل Bsc-3300

این بخارشوی از سیستم بخار مناسبی برخوردار است که امکان تمیز کردن و پاکسازی انواع آلودگی‌ها را از سطوح مختلف فراهم می‌کند. این بخارشوی را می‌توان برای از بین بردن حشرات ریزی که در گوشه‌های خلوت خانه زندگی می‌کنند به کار برد. برخی از لوازم جانبی بخارشوی «کرشر» مانند نازل، برس، حوله و… بررسی تعدادی که در هر بسته چنین لوازمی وجود دارد این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بر اساس نیاز انتخاب محصول انجام شود. لازمه دقت در انتخاب لوازم جانبی بخارشوی در این است که به ابعاد آن محصول زمان انتخاب توجه شود.

بخارشوی فرش و موکت فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین

بنابراین شما به جای این که برای شست و شوی فرش خود با شرکت های مرتبط تماس بگیرید می توانید تمیز کردن فرش با بخارشو را در خانه خودتان امتحان کنید و بدین ترتیب در هزینه های صرفه جویی نمایید. علاوه بر این، دیگر نگران آسیب رسیدن به بافت فرش خود که ممکن است در شرکت های قالیشویی اتفاق بیفتد نیز نخواهید بود. اما باید توجه کنید که به نکات مهم برای انجام این کار حتما توجه کنید. شما باید سایز بخارشوی و قدرت آن را با توجه به‌اندازه خانه‌تان انتخاب کنید. مثلاً اگر خانه‌تان بزرگ است و کف آن پوشیده از سرامیک می‌باشد، بهتر است از مدل‌هایی با مخزن بزرگ‌تر و قدرت بیشتر استفاده کنید. هر چقدر توان دستگاهی که خریداری می‌کنید بالاتر باشد دستگاه در مدت زمان کمتر، آب درون مخزن را به بخار تبدیل می‌کند.

به همراه این مخزن سری‌های متعددی برای نظافت و ضدعفونی کردن لباس، دیوار، قاب عکس و از بین بردن پرز لباس نیز دارد. دسته متحرک سبک و منعطف دستگاه برای پاکسازی سطوح سخت و ناصاف تعبیه شده است. همچنین پایه‌هایی برای طی کشیدن روی فرش و موکت زیر دستگاه وجود دارد. با توجه به ظرفیت مخزن نیز می‌توانید حدود 15 دقیقه از بخارشوی استفاده کنید. بهتر است بدانید مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار three دقیقه می باشد. این محصول دارای قابلیت جارو کشیدن قبل از بخار دهی می باشد.

خرید 20 مدل گلس مات ارزان گوشی خرید اینترنتی