خرید موس ماوس کامپیوتر یا لپ تاپ با بهترین قیمت بروز کالا

حالت های مختلف DPI در این ماوس گیمینگ عبارت از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400. ماوس یا به زبان فارسی موشواره از تجهیزات کوچک کامپیوتری است که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد؛ اما اگر تجربه استفاده از یک ماوس بی کیفیت را داشته باشید، قطعا برای خرید این وسایل کوچک زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید. اگر می خواهید از خرید ماوس متناسب با نیازهای خود رضایت داشته باشید، نکات زیر را برای انتخاب بهترین مدل در نظر بگیرید. با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد. کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است.

اکثر مدل های ماوس های بی سیم دارای دانگلی هستند که با اتصال آن به سیستم، رمزگشایی و تشخیص حرکت انجام می‌شود. درحالی‌که موس های بلوتوثی از اتصال بلوتوثی داخل رایانه شما استفاده کرده و این اجازه را می‌دهند تا هم‌زمان آن‌ها را به چند سیستم وصل کنید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ها دارای بلوتوث داخلی نیستند و فراموش نکنید قبل از خرید ماوس کامپیوتر به این موضوع توجه کنید. موس های سیم دار به موس هایی گفته می‌شود که مستقیماً به کمک سیم و درگاه USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شوند.

موس بیسیم Microsoft مدل MODERN MOBILE MOUSE

اگر جزوی از کاربران ویندوز هستید بابت استفاده از مجیک ماوس نگران نباشید چراکه به تازگی ویندوز درایوهایی را توسعه داده است که به اتصال موس های جادویی به کامپیوتر کمک می‌کنند. ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation (MSC) اختراع شد. این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد.

  • سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس (CMOS)، سه کلید، انکودر و یک سیم است.
  • کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است.
  • ممکن است یک ماوس ارگونومیک و بسیار هم راحت، اما در عین حال ماوسی بدقیافه باشد.
  • بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب نشوند.
با وجود اینکه یک نامگذاری اشتباه است و هیچ ارتباطی به وای فای ندارد؛ اما چنین نامگذاری در بازار مرسوم شده است. برند مطرح شیائومی یکی از بهترین کمپانی ها در تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن است که این روزها توانسته است در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر نیز بسیار خوب عمل کند. ماوس های شیائومی نیز از ارگونومی و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جهت راحتی هرچه بیشتر کاربران طراحی شده‌اند. موس های وایرلس، سیگنال‌های ورودی را به دانگلی که به سیستم شما متصل است، منتقل کرده و کامپیوتر با پذیرفتن این سیگنال‌ها نحوه حرکت، کلیک روی دکمه‌ها و یا انتقال را رمزگشایی و تشخیص می‌دهد. در حالی که کار کردن با ماوس های بی سیم راحت‌تر از موس های سیمی به نظر می‌رسد اما مشکل‌هایی نیز در کار کردن با آن‌ها وجود دارد. برای مثال فرایند رمزگشایی به این معنی است که زمان پاسخ‌گویی موس به حرکت انجام شده چقدر خواهد بود که در این فرایند ماوس های بی سیم ضعیف‌تر از ماوس های سیم دار عمل کرده و تاخیر بیش‌تری دارند.

ناگفته نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند. یک ماوس ارگونومیک شاید طراحی ظاهری عجیبی و غریبی داشته باشد، اما در زمان کار کردن با آن احساس راحتی کرده و در طول روز خستگی کمتری را در دستان خود احساس می کنید. موس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت موس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند. این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت.

تفاوت OLED و LCD – کدام برای گیمینگ بهتر است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار