سبک های جدید آموزش زبان چطور | zabannew

سبک های جدید آموزش زبان چطور | zabannew برخی اپلیکیشن های یادگیری زبان که هزینه ای برای شما ندارند، مانند Doulingo و Memrise  با تبدیل یادگیری به بازی می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر زبان انگلیسی را بیاموزید. یکی دیگر از حسن های ترجمه ی لغت آشنایی با تفاوت معنایی در آن است که تنها در بکار بردن جمله این تفاوت ها مشخص می شود. سه سال پیش که برای یک موسسه آموزش امور مالی متنی را ترجمه می کردم متوجه شدن معنی لغت Value بر اساس نقش (فعل یا اسم) ، متن و موضوع مورد بحث تعاریف جداگانه ای دارد. هیج ایرادی ندارد در هنگام مطالعه ی یک متن از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی مانند لانگمن و یا آکسفورد استفاده کنید ولی برای بسیاری از زبان آموزان استفاده از دیکشنری فارسی و دیدن معنای فارسی بسیار کارآمدتر است. آن ها با استفاده از این روش قادر هستند لغات بیشتری را حفظ کنند و حتی آن ها را بهتر در مکالمات روزمره به کار ببرند.

هجی کردن حروف سبب افزایش دقت شما می شود:

نقش آفرینی روش دیگری برای تشویق بازی در بین زبان آموزان است، ایفای نقش راه فوق العاده ای برای تقویت مهارت های گفتاری زبان آموزان و اعتماد به نفس آنهاست. با دادن نقش های مختلف به زبان آموزان می توانید واژگان مختلف را به آنها آموزش دهید. معمولا آنها در شروع کار اعتماد به نفس صحبت کردن ندارند، هنگامی که بلند می شوند و جلوی دیگران نقشی را ایفا می کنند هم اعتماد به نفسشان بالا می رود و هم همکلاسی هایشان می توانند به آنها در بیان واژه های جدید کمک کنند. بازی ها راهی عالی برای تشویق زبان آموزان بزرگسال به یادگیری زبان انگلیسی هستند.

بسیاری از مختصصین، این اپلیکیشن را برای افرادی که قصد دارند به صورت خودآموز مطالعه داشته باشند، مناسب می‌دانند. این اپلیکیشن از فلش‌کارت‌هایی تهیه شده است که به کمک آن نکات گرامری را آموزش می‌دهد. حتی علاوه بر دستور زبان انگلیسی، می‌توانید برای بهبود مهارت نوشتن و صحبت کردن نیز از آن بهره ببرید. در این برنامه، مباحث مهم گرامر توضیح داده شده و نمونه تمرین‌هایی نیز تهیه شده که به یادگیری بهتر کمک می‌کند.

  • سبک لمسی/ حرکتی
    این دو سبک بسیار نزدیک هستند و اغلب در کنار هم جمع می شوند.
  • یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه این است که می‌تواند توسط افراد متفاوتی با توانایی‌های مختلف در زمینه یادگیری زبان انگلیسی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • بیشتر اپلیکیشن‌ های یادگیری زبان به صورت آنلاین در دسترس هستند و حتی به راحتی روی تلفن همراه نصب و استفاده می‌شوند.
  • در این مقاله ما بهترین اهنگ های انگلیسی با متن برای یادگیری زبان 2022 رو بهتون معرفی میکنیم که شما میتونید از طریق این آهنگ خارجی و متنشون زبانتون رو تقویت کنید، استفاده از آهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای تقویت زبان خیلی بهتون کمک میکنه.
  • کارشناسان بیان کردند که در حالت خواب سبک، ذهن تا حدودی هوشیار است و قابلیت این را دارد که مطالب را تفکیک و پردازش کند.

این شیوه برای زبان آموزان بزرگسال هم مفید است چون می توانند با ایفای نقش در یک بازی هم دغدغه های ذهنیشان کمتر میشود و هم در حین استراحت زبان هم یاد می گیرند. مطمئن باشید با این روش ها سرعت یادگیری زبان شما تا دو برابر افزایش می یابد (این نتیجه جدیدترین وب سایت شخصی تحقیقات دنیاست!). سعی کنید اغلب به زبان انگلیسی و استفاده از آن فکر کنید، حتی اگر فقط برای چند دقیقه یا چند ثانیه باشد. یک نوت بوک کوچک به همراه داشته باشید تا زمانیکه لغت جدیدی یاد میگیرید، آن را سریع یادداشت کنید.

در این روش آموزشی آنچه بیش از هر روش دیگری می‌تواند به شما کمک کند، حل کردن تکالیف خواهد بود. تعیین میزان تکالیف بر عهده معلم خواهد بود و وابسته به میزان فشردگی درس می‌تواند حجم تکالیف کم یا زیاد باشد. این روش به سربازان کمک کرد که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن یادگیری زبان را انجام دهند. این روش دقیقا همان روش تدریس معمولی است که از آن برای یادگیری دیگر زبان‌ها نیز استفاده می‌شود. در این زمانه که اینترنت در همه جا حضور دارد، شما نباید دانشجویان خود را از دسترسی به اینترنت محروم کنید.

روش علمی، پایه ای و کاملا جدید برای یادگیری زبان انگلیسی