قیمت خردکن بوش اصل تیر 1402 خانه بوش | سناپویان

اگر می خواهید سالاد درست کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری سبزیجات را داخل خردکن بریزید و بگذارید بچرخد کمتر از 2 دقیقه زمان سالاد شما آماده سرو است. خردکن های برقی‌ بوش از قدیمی‌ترین و مشهورترین محصولات این برند هستند و برخی از خانم‌های خانه‌دار دستگاه‌های خردکن برقی را با نام می‌شناسند. به همین خاطر خردکن برقی‌های این برند از باارزش‌ترین لوازم خانه به‌شمار می‌آیند و باید با رعایت برخی نکات مراقبی، از خراب شدن زودهنگام آن‌ها جلوگیری کرد. اصلی‌ترین دلیل خرابی این دستگاه‌ها، پرکردن بیش از حد مجاز مخزن آن‌ها با مواد غذایی است. در این موارد ممکن است تیغه و یا جداره دستگاه خراب شوند و دستگاه دیگر کارایی لازم را نداشته باشد.

اگر گنجایش متوسط به بالا لازم دارید ، اون یکی مدل بزرگ تر را بخرید. موتور الکتریکی خردکن bosch بوش این دستگاه از توان 3500 وات بسیار قدرتمند است. خردکن بوش 3 لیتری پیرکس و موتور الکتریکی، یک تیغه برای خرد کردن و یک درپوش است. با خیال راحت می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را در آن خرد کنید. مجموعه جلال و جمال این امکان را برای شما فراهم کرده است که تنها با چند کلیک ساده این خردکن پرکاربرد را درب منزل تحویل گرفته و تجربه شیرین یک خرید آنلاین را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد در آشپزخانه های امروزی خردکن است.
  • از آن زمان، بوش عضو دائمی همه بازارها در زمینه الکترونیک، مکانیک و تولید و خدمات لوازم خانگی بوده است.
  • هزینه قطعات اورجینال موجود در تعمیرگاه ما با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات خردکن برقی بوش مشخص کرد.

این مدل خرد کن دارای قابلیت پالس می باشد و تیغه های ان از جنس استیل ضد زنگ نیز ساخته شده اند . تمام لوازم جانبی این نوع خرد کن قابل شست و شو درون ماشین ظرفشویی می باشند و دارای توان مصرفی به اندازه 400 وات بوده است و ظرفیت خرد کن ان حدود 0/8 لیتر بوده است . این نوع خرد کن دارای بدنه ای از جنس پلاستیک با کیفیت بوده است و مدل مخزن ان قابل استفاده درون مایکروویو نیز می باشد . مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فرد است که یک نمایندگی تعمیرات خردکن برقی بوش را به بهترین مرکز تعمیر این دستگاه تبدیل می‌کند. تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات بوش، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در کنار خدمات عالی، رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه ما، ارائه خدمات تعمیرات در محل است.

خردکن برند بوش

سنگین و پیرکس است و نمی توانی بدهی دست بچه ها در منزل باهاش کار کنند. چون هم زور زیادی میخواد تا شستی را فشار داده بشه و خردکن شروع بکار کنه از طرفی ظرف شیشه ای آن هم سنگینه در کل برای استفاده با حجم زیاد مواد، پیشنهاد میکنم. شعار معروف و قابل توجه شرکت سازنده بوش این است که ترجیح می دهم سرمایه خود را از دست بدهم تا اعتماد مشتریانم. این شعار از کیفیت عالی و حساسیت بیش از حد در تولید محصولات می گوید. از آن زمان، بوش عضو دائمی همه بازارها در زمینه الکترونیک، مکانیک و تولید و خدمات لوازم خانگی بوده است.

خرد کن بوش اصل آلمان + گارانتی + قیمت عالی

برای استفاده و حجم غذای 2 نفر کفایت میکنه ، ولی موقع مهمونی روش حساب نکنید و ظرفش خیلی کوچک هستش. اگر خانواده پر رفت و آمد و جمعیتی هستید پیشنهاد می کنم وگرنه مدل های کوچکتر و سبک تر بگیرید. ما در روزگاری زندگی می کنیم که آشپزی به دلیل ابزارهای فراوان موجود در آشپزخانه بیش از گذشته لذت بخش و آسان شده است و به جای اینکه کاری پرزحمت و دردسر تلقی شود، برای علاقه مندان به این شغل سرگرمی خوشایند است.

تابه دو دسته کاندید سایز 28 مدل اوشن

قیمت خردکن بوش اصل تیر 1402 خانه بوش | سناپویان