ماژول تمام رنگی تلویزیون شهری LED SMD راویارالکترونیک | asilight

ماژول تمام رنگی تلویزیون شهری LED SMD راویارالکترونیک | asilight

اگر تا بحال تجربه خرید تلویزیون شهری رو داشتید و یا با تصاویر دیجیتالی سر و کار داشتید ، حتما با اصطلاحاتی از قبیل روزلوشن ، تلویزیون شهری پیکسل و … برخورد کردید. اما رزولوشن چیست و چه تاثیری در وضوح تصویرکیفیت تصویر تلویزیون شهری دارد ؟ ما در این مطلب سعی کردیم پاسخی کامل و روشن به این سوال ها بدهیم، پس تا اخر این مطلب را با ما همراه باشید. با سلام خدمت تمامی همکاران و بازدید کنندگان سایتkianled.irدر این مقاله به بررسی جریان مصرفی در ماژول های ال ای دی تلویزیون های شهری می پردازیم . آنها تبلیغات خود را در رسانه های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردها، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی نمایش می دهند.

  • مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد.
  • ضد آب و کیفیت ساخت بالا دارای ضمانت یکساله هر ماژول ابعادش 16 در 32 سانتیمتر و 32 در 64 پیکسل می باشد.
  • در این مقاله سعی شده که تمامی امار و ارقام طبق اضهارات وب سایت های تولید کننده گان معتبر ساخت ماژول امده است .

همچنین تولید صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ، تلویزیون‌های منحنی و سه‌بعدی با قدرت خارق‌العاده به‌صورت کوتاه مرور می‌شود. برای نصب یک تلویزیون شهری باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود به طور مثال ابعاد تلویزیون شهری که با توجه به آن باید نوع و پی ریزی فونداسیون، تعداد پایه های لازم، تعداد ستون ها، جنس آنها و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد محل نصب می باشد که باید به درجه حرارت آن توجه کرد زیرا در دماهای بالا مثلا 50 درجه سانتیگراد منبع تغذیه یا پاور دچار آسیب می شود به همین دلیل در مکان های گرمسیر در تابستان برای استفاده از تلویزیون های شهری نیاز به استفاده از تهویه مناسب می باشد. منبع تغذیه در رابطه با تلویزیون های شهری می تواند یک کامپیوتر، لپ تاب، دوربین، دی وی دی یا موارد مشابه باشد که تصاویر را روی نمایشگر به اجرا در می آورند. برنامه نرم افزاری نیز وظیفه ارسال، دریافت و مدیریت محتوای نمایشی را در تلویزیون های شهری به عهده دارد.

ورود به سایت

حتما قبل از روشن کردن تابلو اتصالات را چک کنید و از اتصالات پاور و مین برد و همچنین مثبت و منفی ماژول اطمینان حاصل کنید. در این قسمت از سایت می خواهیم در مورد مزایای ماژول های smd نسبت یه ماژول های led برای شما توضیح دهیم . در این مقاله سعی شده که تمامی امار و ارقام طبق اضهارات وب سایت های تولید کننده گان معتبر ساخت ماژول امده است . با سلام خدمت دوستان و بازدید کنندگان وب سایت رسمی ال ای دی در ایران .

رزولوشن، وضوح تصویر یا تفکیک پذیری

بدیهی است که تمام ماژولهای فول کالر از سینک جریان استفاده میکنند و آی سی سینک جریان نیست و دلیل استفاده از آن قیمت پایین آن است که هزینه تمام شده ماژول تک رنگ را پایین بیاورد و این آی سی در هیچ ماژول فول کالری استفاده نمیشود. به راحتی می توانید برای مدت زمان مشخصی به صورت مفید و موثر تبلیغات داشته باشید به شرط آنکه نسبت به مشتریانتان شناخت کافی داشته باشید و محل نصب تلویزیون شهری در جایی باشد که مطمئن هستید مشتریانتان از آن محلها گذر کرده و به تبلیغات شما اهمیت می دهند . امرزوه بهترین مدل تلویزیون شهری مخصوص فضای بیرونی، تلویزیون شهری p6 smd می باشد. گرمای زیادی که پاور تلویزیون ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا نیاز به یک خنک کننده قوی داشته باشیم. بسته به شرایط گرمایی محیطی که تلویزیون در آن نصب و نگهداری می‌شود ممکن است از فن‌های قوی یا حتی کولر گازی برای خنک کردن تلویزیون شهری استفاده شود. بهتر است حتما از تست جوش استفاده کنیم تا از کیفیت کار مطمئن شویم.

این مورد همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان این محصول در سال‌های اخیر بوده است. به همین دلیل نهایت توان خود را جهت هر‌چه بهتر عملی کردن خواسته‌های مشتریان در‌این زمینه به‌کار بسته‌ایم. می‌توان به واردات قطعات با کیفیت با ساعات کار طولانی مطابق با استانداردهای جهانی به صورت کاملا انحصاری و بدون واسطه اشاره کرد. ترکیب پیکسلی RGB و میانگین برق مصرفی ۶۰۰ وات در هر متر مربع می باشد. زمانی که ماژول ها را در کنار یکدیگر مونتاژ نمودید، نمایشگر اصلی کامل می شود. در مرحله اول نمایشگرها را با در نظر گرفتن جهت درست در کنار هم قرار می دهیم.