مشاوره مالیاتی تهران در کلیه مناطق کاملا رایگان بازنشستگان اداره مالیات | تکس مپ

مشاوره مالیاتی تهران در کلیه مناطق کاملا رایگان بازنشستگان اداره مالیات | تکس مپ

در ادامه می‌توانید نقشه و محدوده و نشانی و تلفن حوزه‌های مالیاتی شهر تهران برای اشخاص حقیقی و حقوقی و حوزه‌های تخصصی مالیاتی را مشاهده نمایید. بیشتر شهرهای ایران به خصوص شهرها و شهرستان‌های کوچک تنها یک اداره مالیاتی مربوط به ارث دارند. اما در شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت زیاد 7 اداره مالیاتی برای ارث وجود دارد.

  • امروزه موضوعات مالی و سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که به هیچ عنوان نمیتوان از آن چشم پوشی کرد.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی پرشین تکس متعلق به کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی ایران است.
  • کانون مشاوره مالیاتی تهران، جمعی از اساتید دانشگاهی، وکلای مالیاتی و کارشناسان مالیاتی هستند که این الزام را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
  • ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.
خاطر نشان کنیم که پارستکس در زمینه خدمات مالیاتی نظیر مشاوره ، وکالت و پشتیبانی فعالیت می کند. این موسسه متشکل از کارمندان بازنشسته امور مالیاتی و حسابداران خبره کشوری می باشد. یک نکته مهم درخصوص امور مالیاتی انواع کسب و کارها، شرکت‌ها، سازمان‌‌ها و موسسات انجام معاملات، ثبت قراردادها، انجام تراکنش‌ها و نقل و انتقالات مالی و تنظیم گزارش‌های مالی و حسابداری به نحوی است که کسب و کار یا شرکت بتواند از تمامی راه‌های کاهش مالیات استفاده کرده و بتواند از تخصیص مالیاتی عادلانه بهره‌مند گردد. معافیت‌ها و تخفیف‌های مختلفی نیز شامل حال این مودیان می‌شود که مشاوران مالیاتی می‌توانند در این زمینه راهنمایی‌های مفیدی را به صاحبان این مشاغل ارائه دهند. مهم‌تر اینکه متون ماده قانون‌ها و تبصره‌های ذیل آن‌ها مبهم بوده و تفسیر آن‌ها برای عمومی که به متون قانونی و حقوقی تسلط کافی ندارند سخت است.

تفاوت اداره مالیاتی با اداره کل مالیاتی چیست ؟

مودی یا ممیز کل مالیاتی مربوط می توانند از رأی آن مرجع، برابر مفاد ماده ۲۵۱ به شورای عالی مالیاتی شکایت کنند. یکی از ویژگی های بارز یک شرکت حسابداری قدرتمند این است حسابدارانی که در این شرکت حسابداری به فعالیت مالی مشغول هستند باید بر کلیه نرم افزارهای حسابداری رایج بازار و دنیای حسابداری تسلط داشته باشند. به‌طور کلی قوانین مالیاتی ایران به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. درواقع هر یک از این گرو‌ه‌ها به چند باب و هر باب به چند فصل تقسیم می‌شود. ثانیاً اگر شکایت بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۱۶ حاکی از این باشد که وصول مالیات قبل از قطعیت به موقع اجراء گذارده شده است. هریک از موارد ذکر شده ممکن است خود شامل گروه گسترده‌ای از امور مالیاتی شود.

درواقع امروزه به دلیل اهمیت پیدا کردن موضوع مالیات، ارگان ها و شرکت های بسیار زیادی هستند که افرادی را به عنوان وکیل یا مشاوره مالیاتی استخدام می کنند تا این افراد به حل و فصل کردن امور مالیاتی این شرکت ها نیز بپردازند. وکلای مالیاتی به عنوان مثال وظیفه دارند که میزان مالیاتی که به این شرکت ها تعلق گرفته است را مشخص کنند و یا در بعضی مواقع که این مراکز بدهی مالیاتی زیادی را متحمل شده اند را بتوانند به صورت کامل میزان بدهی را پرداخت کنند. گروه وکلا و مشاوران مالیاتی جنوب شما را به مشاوره مالیاتی و وکالت مالیاتی دعوت می نماید. مدت یکماه جهت اعتراض به رای هیئت حل اختلاف بدوی و یا شکایت از رای هیئت حل اختلاف تجدید نظر به شورایعالی مالیاتی پیش بینی گردیده است. برای دریافت خدمات از شرکت حسابداری جنوب تهران حسابداری / موسسه حسابداری پارسا حساب ایرانیان با ما در تماس باشید . شرکت های حسابداری حیطه فعالیت گسترده ای دارند لیکن برخی از این شرکت ها علاوه بر خدمات مالی که ارائه می دهند به اخذ نمایندگی و فروش نرم افزار حسابداری نیز اشتغال دارند.

ادارات ارزش افزوده نیز اگرچه در حال ادغام با ادارات عملکردی هستند اما همچنان دارای ساختمان‌های مجزا هستند. با این بیان که اگر روز ۲۰ اردیبهشت حقوق پرداخت شده باشد، پرداخت کننده تا آخر وقت اداری روز ۱۸ خردادماه جهت پرداخت مالیات مکسوره به حوزه ذیربط مهلت خواهد داشت و در اینگونه موارد چنانچه روز آخر مصادف با تعطیل ادارات باشد اولین روز اداری بعد از تعطیل آخرین مهلت جهت انجام تکالیف مقررخواهد بود. چرا که گروهی از شرکت‌های تعاونی معاف از مالیات و گروهی مشمول مالیات بر درآمد یا مالیات‌های غیر مستقیم دیگر هستند. از مهمترین مباحث در این حوزه، میزان مالیات بر درآمد و معافیت‌های مالیاتی در مبحث مالیات بر درآمد است.

تلفن و آدرس اداره امور مالیاتی مرکز تهران – بوشهر (خواجه نصیر) :