استعلام خرید کیبورد صفحه کلید و ماوس کامپیوتر

از طریق این سایت می توان شیک ترین و ارزان ترین ماوس را خریداری کرد و مدت های زیادی از آن استفاده کرد. ماوس از جمله لوازم ضروری و پرکاربرد در استفاده از کامپیوتر است. ماوس باید از کیفیت بالا برخوردار باشه تا عمر طولانی هم داشته باشه.

ماوس ریزر مخصوص بازی مدل Basilisk Ultimate ا Basilisk Ultimate Gaming Mouse

ماوس‌های وایرلسی سیگنال‌های رادیویی را به گیرنده‌ای که به کامپیوتر شما متصل است، انتقال می‌دهند. کامپیوتر سیگنال را دریافت کرده و آن را کدگشایی می‌کند. با اینکه محدوده‌ی کار کردن با ماوس وایرلسی و راحتی آن بسیار بیشتر از نوع سیمی است این نوع ماوس سرعت واکنش‌دهی بالایی ندارد و معمولا دقت آن پایین‌تر است.

موس بیسیم Microsoft مدل MODERN MOBILE MOUSE

ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. ماوس جادویی یک ماوس چندلمسی تولید و فروخته شده توسط شرکت اپل است.[۱۴] فروش این ماوس از اکتبر ۲۰۰۹ آغاز شد. این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند.

ماوس ارگونومیک یا عمودی

برای افرادی که برای کارهای طراحی و گیمینگ از کامپیوتر استفاده می‌کنند، ماوس با دقت بالاتری الزامی است تا بتوانند به صورت دقیق‌تر کنترل کنند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و خرید موس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است.

به جای توپ، موس‌های نوری با استفاده از نور منعکس شده دیودهای ساطع کننده نورLED حرکات کاربر را تشخیص می‌دهند. موس‌های لیزری یکی از انواع مختلف ماوس کامپیوتر و لپ تاپ است که از نور لیزر استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب می توان گفت همان طور که مطالب قبلی عرض نمودیم برای استفاده از کامپیوتر احتیاج میز و مبلمان اداری و ماوس هوشمند است بتوانیم بهترین استفاده را از ان داشته باشیم. ماوسی هوشمند است که به سرعت خراب نشود و در ان اختلالی وجود نذاشته باشد تا مصرف کننده دچار مشکل در استفاده از ان نشود.

  • اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation (MSC) اختراع شد.
  • آن‌ها دارای دو چرخ در زیر خود بودند که تقریباً روی هر چیزی گردش می‌کردند.
  • اما اگر بعد از آپدیت شدن درایور، باز هم شاهد تغییراتی در این زمینه نبودید، توصیه می شود گزینه Roll Back Driver را انتخاب کنید تا به حالت اول خود بازگردد.
  • برای مثال یک موس حرفه‌ای طراحی برای افرادی که کاربرد معمولی دارند مناسب نیست.
  • برای مثال تکنولوژی که در موس مکانیکی کامپیوتر استفاده شده است Mechanical Mice است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار