اسکیپ روم شیراز اتاق فرار شیراز اتاق فرارهای شیراز | allescape

همچنین در برخی از انسان ها، چشم سوم امکان ارتباط با کائنات و دنیای ماوراء الطبیعی را می دهد. حال به دنبال راه فراری میگردید تا از این وضع بیرون بیایید و مجبور می شوید به دعا نویسی با نام صادق مراجعه کنید که شاید بتواند شما را از این وضعیت راحت کند. اتاق فرار خاموشی در منطقه پونک تهران قرار دارد و برای دسترسی به این اتاق فرار کافیست در انتهای اشرفی اصفهانی به سیمون بولیوار برسید.

معرفی و بررسی اتاق فرار

بازی کلاسیک معمایی تابوت با طراحی گروه اسکیپ روم دات آی آر، در تیرماه سال ۹۸ راه اندازی شد و پس از سه سال اجرا، در سال ۱۴۰۱ در مرحله بازبینی و به‌روزرسانی قرار دارد. بازی احضار با طراحی گروه اسکیپ روم دات آی آر، در قالب معمایی ترسناک در خردادماه سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و با نظر به عناصر تکنیکی، سناریو و فضاسازی جذابی که دارد، اینک به عنوان محبوب ترین بازی مجموعه در حال اجراست. به زودی در همین مجموعه از بازی جذاب و البته ترسناک شب سیزدهم نیز رونمایی خواهد شد. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی اسکیپ روم وحشتناک های کامپیوتری است. این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت.

بازی رو انتخاب کنید

در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.

اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید. این بازی ها ممکنه فضای جنگ های صلیبی رو برای شما به نمایش دربیارن یا جنگ های آخرالزمانی با آدم فضایی‌ها و سلاح‌های فوق پیشرفته اون ها! اگه به فیلم‌ها و داستان‌های جنگی علاقه دارید، این اسکیپ روم‌ها مناسب شماست.

اتاق فرار بارکد

هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند.

  • کادر اتاق فرار معمولا حداقل و حداکثری برای تعداد نفرات مشخص می‌کنند.
  • شما در این بازی، با عامل محدود کننده‌ای به نام زمان روبرو هستید.
  • به شما پیشنهاد می‌کنیم که اعضای گروهتان را بدرستی انتخاب کنید.
  • در حالی که برخی از اعضای تیم ممکن است به طور طبیعی در گردآوری سرنخ‌ها برتری داشته باشند، برخی دیگر ممکن است در حل معماها یا تفکر جانبی عالی باشند و نکاتی را که دیگران نادیده گرفته‌اند، کشف کنند.
اسکیپ روم شیراز اتاق فرار شیراز اتاق فرارهای شیراز | allescape
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار