پینچ ولو شیراتصال ، فروش شیرآلات و اتصالات چدنی و پلیمری | kasrasaran

هنگامی که رسانه ساینده به آستین لاستیکی برخورد می کند، ضربه را جذب می کند و آن را به سمت رسانه منحرف می کند. این خاصیت ارتجاعی به سایش آستین لاستیکی با سرعت بسیار آهسته‌تری کمک می‌کند و عمر طولانی‌تری نسبت به سطوح فلزی به آن می‌دهد. قسمت بالای آن نگهدارنده مهر یوک،مهر استم یا بوشینگ یوک می باشد و استم ولو از درون آن حرکت می کند.به طور معمول یوک در جهت وصل کردن گیربکس و اکتیوتر به حالت باز می باشد.یوک باید دارای مقاومت کافی ناشی از نیروهای خارجی باشد. به طور کلی به تمامی قسمت های قابل تعویض درونی پینچ ولو تریم ولو گفته می شود که به صورت عمده شامل دیسک،سیت،استیم می باشد.به طور معمول از نوع دیسک و سیت عملکرد شیر را مشخص می کنند. از شیرهای پینچ در دما و فشار بالا و در زمانی که سیال گاز است، نمی توان استفاده کرد. نوع لاستیکی که در این مدل به کار می رود در طول عمر و ویژگی های ضدخوردگی پینچ ولو نقش مهمی دارد.

جنس بدنه این شیرها عموما از فولادهای ساختمانی و فولادهای ضدزنگ می باشد. هیچ گونه تجهیزاتی درون مسیر عبور جریان از شیر گلویی وجود ندارد. با این وجود، حرکت دو میله در بالا و پایین مسیر، امکان توقف یا راه اندازی کامل جریان را فراهم می کند. پینچ ولو گزینه مناسبی برای توقف، تنظیم و عبور سیالات دارای ذرات جامد است.

چگونه پینچ ولو را تست می کنید؟

پینچ ولوها نوع ایده آلی از تجهیزات کنترلی به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان دوغاب های ساینده و خورنده ، پودرها و ذرات گرانول به حساب می آیند . این پینچ ولوها از سه بخش اصلی بدنه ، غلاف و سیستم تحریک تشکیل می شوند و از این اجزا فقط غلاف با سیال در جریان در تماس است .به منظور انطباق بهتر محصول با شرایط کار ، طراحی و جنس قطعات توسط مشتری قابل انتخاب است . همچنین این محصولات قابلیت خود پاک کنندگی می باشند که امکان آب بندی صد در صد را فراهم می آورند . در شرایطی که ذرات جامد و رسوبات جداره غلاف را می پوشانند، غلاف لاستیکی حین عملکرد کلیه این رسوبات را از خود جدا کرده و به سمت خروجی شیر هدایت می کند.

در انتها فشار کاری محصول که در فشار کاری ۴ … ۰ و ۶ … ۰ بار عرضه شده است. دریچه کاملاً باز شده، عبور جریان آزاد را به رسانه فراهم می کند و از گرفتگی یا انسداد شیر جلوگیری می کند. رسانه همچنین فقط با آستین لاستیکی تماس پیدا می کند و اجازه می دهد تا رسانه ایزوله شود، آلودگی نداشته باشد و به اجزای دیگر آسیب نرساند. پینچ ولو باز و بسته شدن جریان مایع را از طریق یک لوله بدون تماس بین مایع و خود شیر تسهیل می کنند.

تماس در ساعات اداری

از آنجایی که سیال فقط با لوله لاستیکی در تماس است، ایزوله و فاقد آلودگی می ماند. بسته به نوع الاستومری که استفاده می شود، عملکرد پینچ ولو در دما و فشارهای کاری تعیین میشود. این مدل ولوها مناسب برای مواد آبکی مانند آهک، مایعاتی با ذرات معلق بالا و سیستم هایی که مواد پنوماتیک را حمل می کنند، هستند. پینچ ولو چیست؟ در این مقاله  به بررسی ساختار، کاربرد، مزایا و معایب این شیر صنعتی می پردازیم.

  • طراحی این محصولات به گونه ای است که از فرسودگی غلاف جلوگیری نموده و از آن در برابر عوامل محیطی محافظت می کند و ایمنی عملیات را به طور چشمگیری افزایش می دهد.
  • اجزای تشکیل دهنده در آن ها شامل سه بخش بدنه،غلاف و سیستم تحریک می باشد که از بین این اجزا به غیر از غلاف بقیه با سیال در تماس نمی باشند.
  • این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده وجلوی انتقال لرزش های سیستم شیرآلات صنعتی تهران را می گیرد.
  • از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت خود پاک کنندگی ، مقاومت بالا در مقابل سایش ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی ، تعمیرات و نگهداری آسان و با هزینه پایین ، قیمت مناسب و … اشاره کرد.
  • شیر پینچ به عنوان یک شیر جداکننده یا تنظیم کننده لجن، گرد و غبار، امولسیون، مواد گازی، پودر، هوای فشرده، گرانول ها، گلوله ها و غیره کاربرد گسترده ای دارد.

پینچ ولو شیراتصال ، فروش شیرآلات و اتصالات چدنی و پلیمری | kasrasaran