مفتول استیل,استنلس استیل,استیل 316,استیل 304-وایر استیل-میلگرد استیل | foulka

مفتول استیل,استنلس استیل,استیل 316,استیل 304-وایر استیل-میلگرد استیل | foulka مطمئن‌ترین خرید مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را با آسرون تجربه کنید. در نتیجه استنلس استیل با مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، نگهداری آسان و درخشش بالا در کنار استحکام مناسب از مواد پرمصرف و کاربردی در مهندسی است. در مدل هایی که در اندازه 0.7 طراحی شده اند برای بسته بندی و حتی قفل منگنه ای نیز استفاده می شود و سایزهای درشت آن در سیستم ها و لوازم خانگی کاربرد فراوانی دارد.

Ξ قیمت سیم مفتول استیل آلیاژ 1.4828

این نوع سیم مفتول ها در مدل پرکربن دسته بندی می شوند که در حدود 6 الی 9 درصد کربن دارند و در قطرهای 2 الی 12.5 میلی متر در بازار موجود است. این نوع سیم برای ساخت فنر و یا تیغه و تیغه های اره کاربرد بسیار فراوانی دارد و یکی از عوامل تعیین کننده سختی فولاد هستند. مفتول استیل فنری یا همان استنلس استیل سختی بالا (full hard) یک ورق فنری با قابلیت استفاده در محیط های مرطوب است.

قیمت سیم مفتول با توجه به جنس مفتول بکاررفته در ساخت آن تعیین می‌شود. پس از انتخاب محصول مورد نظر برای ثبت سفارش با کارشناسان  در تماس باشید. فولاد زنگ نزن یا استنلس استیل آلیاژی از فولاد است که از آهن به عنوان فلز پایه و کروم و نیکل به عنوان اصلی ترین آلیاژها تشکیل شده است. یکی از انواع بسیار مقاوم مفتول است و تاحدود زیادی شبیه به سیم مفتول استیل می باشد. این محصول که از فولاد ضد زنگ با ترکیبات خاصی طراحی شده و در مقابل ضربه و خش بسیار مقاوم است. یکی از ویژگی های اصلی این مفتول در حالت زنگ زدگی آن قرار دارد که می توان گفت این مفتول به عنوان یک ماده ضد زنگ شناخته می شود و در شرایط آب و هوایی گوناگون نیز کاربردهای بسیار فراوانی دارد.

گروه فنرسازی هنر توسط برادران احمدی در سال 1346 بیش از نیم قرن پیش شروع به foulka فعالیت کرد. این گروه در ابتدا در راستای تولید فنر شروع به تولید محصولات کرد و طی سال‌های متمادی اقدام به گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف کرده است. این مقاومت و عدم تمایل به خوردگی در برابر رطوبت را می توان با افزودن مولیبدن به ترکیب استیل به مقاومت در برابر اسید های کاهنده هم ارتقا داد. همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و مایکروفر مصرف می شود . این لایه محافظ بر روی استیل توسط کروم موجود در آن تشکیل می شود پس اگر درصد کروم به اندازه کافی باشد (حداقل ۱۰ درصد) حتی با ایجاد خراش بر سطح آن نیز این لایه به سرعت تشکیل شده و محافظت ادامه می‌یابد. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

  • کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت سیم مفتول استیل را معمولا در سایزهای 2 تا 4 و آلیاژهای 304L و 316L، بروز رسانی می نمایند.
  • در لیست زیر قیمت سیم مفتول استیل را در برندها و کارخانه‌های تولیدی معتبر مشاهده می‌کنید.
  • پس از انتخاب محصول مورد نظر برای ثبت سفارش با کارشناسان  در تماس باشید.

استیل نرم و فنری هنوز تولید داخلی ندارد توسط کشور های آلمان، هند و چین به صورت ورق استیل، رول استیل و مفتول  تولید و برای مصارف مختلف توسط بازرگانان وارد کشور می شود. صنایع آلیاژی هنر از جمله عرضه کنندگان محصولات استنلس استیل از جمله رول استیل نرم، رول استیل فنری در کشور است. سیم مفتول استیل یکی از محکم ترین مفتول های موجود در جهان است که از آلیاژ استیل ساخته شده است.

کابل برق تک فاز