مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش آموزشگاه بازارسازان | آموزشگاه آپادانا تبریز

باور کلیدی این دوره، این است که مؤسس (مدیرعامل)، فروشنده اول سازمان است. شناخت و آگاهی در دوره نوابغ فروش، به دلیل بررسی الگوهای فروش و ایجاد ذهنیت و مهارت فروش در رأس سازمان، باعث افزایش صدبرابری فروش در بازه زمانی مشخصی می‌شود. برای دادن جواب به این سوال مجبور شدم چند سال درس بخونم، هزاران ساعت بیرون از دانشگاه مطالعه کنم و مهم‌تر این‌که چند ده میلیارد تومان پول در تبلیغات بازارایابی شرکت‌هام سعی و خطا کنم تا بتونم به جواب‌هایی برای سوال بالا برسم.

كمپين بازاريابي درجه ١

نکته حائز اهمیت در این دوره ها این بود که لازمه رسیدن به موفقیت تلاش و پشتکاره. 80 درصد فروش یک فروشنده به شخصیت (personality) او بستگی دارد. دوره ستارگان فروش علاوه بر روش های افزایش فروش؛ بر پرورش منش های یک فروشنده تمرکز دارد. من هیچ تردیدی ندارم که حضور افرادی مثل عادل طالبی که عالم هستند و بی هیچ چشم‌داشتی آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، برای این دنیا واجب است. سخت‌کوشی، مثبت‌اندیشی، رک و بی پرده سخن گفتن و انرژی زیادِ عادل طالبی، مثال زدنی است و مصاحبت با او برای من همیشه لذت بخش است.

  • همچنین گواهینامه‌های پایان دوره موسسه توسعه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.
  • در این وبینار، عادل طالبی، به شما منابع مناسب را معرفی و مسیر یادگیری را برای شما ترسیم می‌کند.
  • ساختاری که به شما کمک کند که همه‌چیز را به خوبی متوجه شوید و در عمل هم به بهترین شکل پیاده کنید.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه برگزاری این دوره با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید. با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود. تشکر میکنم از اینکه دانشتون رو بی دریغ در اختیار ما قرار میدید، من با کمک شما تونستم عمل گرا تر بشم و با امید بیشتر به سمت رویاهام قدم بردارم.

تمرکز این دوره بر آموزش عملی مهارت‌های بازاریابی دیجیتال بر مبنای نمونه‌های (Case) عملی و واقعی است. علاوه بر سرفصل های اصلی، در این دوره شما با نحوه بکارگیری مهمترین پلتفرم ها، ابزارها، تکنیک‌ها و کانال‌های متعدد بازاریابی دیجیتال همچون سوشال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، ویدیومارکتینگ، موبایل مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ و سایر شیوه‌های نوین آشنا می‌شوید. همان‌طور که گفته شد مدیریت بازاریابی مهم‌ترین نقش را در افزایش کسب و کار یک سازمان به عهده دارد. در بعضی از شرکت‌ها در وظایف مدیریت بازاریابی به مجموعه‌ای از وظایف مدیر تبلیغات و مدیر فروش هم گنجانده شده است. اما از مهم‌ترین وظایف بخش مدیریت بازاریابی یک سازمان جمع‌آوری و بررسی اطلاعات موجود در بازار است. آن‌ها باید افراد گوش به زنگی باشند و مدام بازار را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند باتوجه به خصوصیات مصرف‌کنندگان، کالا و خدمات مورد نیاز آن‌ها را تامین کنند.

مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش آموزشگاه بازارسازان | آموزشگاه آپادانا تبریز

این دوره به شکلی طراحی شده است که نیاز به آنلاین بودن شما در ساعت یا روز مشخصی نیست. اینجا، در این دوره، «خدمات پس از فروش آموزش» را تجربه می‌کنید. به این معنا که فروشنده در طی تجربیاتی که در فروشندگی خیابانی کسب کرده است در ظاهر امر، از هوش خیابانی استفاده می‌کند. آقا داوود بدون اینکه معنی Gamification را بداند که در آن زمان نیز خیلی باب بازار و فروشندگی نبود؛  این سیستم متقاعدکننده را به کار گرفته بود. موسسه آموزش عالی آزاد توسعه برگزارکننده تخصصی دوره‌های آموزشی علوم داده (دیتا ساینس) در ایران می‌باشد و تا کنون بیش از 8000 نفر از دوره‌های علم داده فارغ التحصیل شده‌اند. همچنین گواهینامه‌های پایان دوره موسسه توسعه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد.

دوره بازاریابی و فروش تلفنی ۱۰ ۵ ۳