لیست قیمت مادربورد، ۸ مرداد ترب

در یک کلام، توانایی‌های یک مادربرد E-ATX خیلی زیاده و در عین حال قیمت بالایی هم داره. مدل مادربورد یکی از چیزهاییه که خیلی ها نمی دونن چجوری باید پیداش کنن . خب مسلما این مسئله زمانی پیش میاد که شما کارتون مادربورد و یا DVD درایورش رو گم کرده باشید .

نکات مهم برای خرید مادربرد

ایسوس در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۱۲.۱۱ میلیارد دلار از فروش مادربرد درآمد به دست آورد و به عنوان برترین شرکت‌ تولید و فروش مادربرد در جهان شناخته شد. این بخش برای اتصال پایه‌های فن و هیت سینک به برد استفاده میشود، البته قبل از آن باید سی‌پی‌یو را در جای خود قرار دهید. اندازه گذرگاه داده (Data Bus) برد های اصلی جدید دارای یک گذرگاه داده ای شصت و چهار بیتی می باشند. گذرگاه فوق عرض بزرگراهی را نشان می دهد که داده ها در طول آن حرکت و دراحتیار پردازنده گذاشته شده و یا پردازنده نتایج عملیات خود را از طریق آنها ارسال می نماید. در این قسمت به ذکر مشکلاتی می پردازیم که با مشاهده ی آن ها تعمیرات کامپیوتر ضروری می باشد.

لیست قیمت مادربورد، ۸ مرداد ترب

کارهای سنگین گرافیکی مانند رندرکردن تصاویر سه‌بعدی یا ویرایش ویدیو، نیازمند سخت‌افزاری قوی است که به راحتی می‌تواند روی این مادربردها قرار بگیرد. مادربرد E-ATX از ۴ کارت گرافیک، ۸ اسلات RAM و ۸ اسلات PCIe پشتیبانی کند. بهترین گزینه برای خرید مادربرد مراجعه به وبسایت‌های فروشگاهی است که کارشان خرید و فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتر است (مثل همین وبسایتی که در آن هستید). همچنین برخی از وبسایت‌های فروشگاهی مثل همین وبسایت نه تنها مادربرد بلکه کالاهای دیگرشان را هم با قیمتی رقابتی عرضه می‌کنند و این یعنی احتمال آنکه بتوانید کالای موردنظرتان را در آن‌ها با قیمت کمتری خریداری کنید بیشتر است. حتی اگر اینطور هم نباشد می‌توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که وجهی که پرداخت می‌کنید از قیمت روز آن کالا بیشتر نیست.

  • هر کدام از سوکت‌های فوق از نوع خاصی از پردازنده‌ها پشتیبانی می‌کنند.
  • سلام و خسته نباشید و ممنون از مطالب آموزندتون من دانشجوی معماری هستم.
  • استاندارد جدید M.2 امکان استفاده از درایوهای ذخیره‌سازی وضعیت جامد با سرعت و چگالی بالا را فراهم ساخته است که به طور مستقیم روی مادربورد نصب می‌شوند.
  • برد اصلی یا بردپایه، معروف به مادربرد یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزاری در انواع سیستم هاست.
  • بی .ام و اپل با ایجاد تغییرات اساسی، بردهائی را طراحی نمودند که امکان اضافه کرد پتانسیل های دلخواه و جدید در هر زمان میسر بوده و تولید کنندگان متعدد بتوانند محصولات خود را بر اساس استانداردهای فوق طراحی و به بازار عرضه نمایند.
ابتدا همه کابل‌های پاور و داده را از رایانه جدا کنید و آن را به محلی که می‌خواهید کارکنید انتقال دهید. سپس می‌توانید پنل دسترسی را به صورت لغزشی با حرکت به سمت عقب از کیس جدا کنید. اگر کیس شما کوچک است و یا طراحی نامعمولی دارد، می‌بایست از دفترچه راهنمای آن برای دانستن شیوه باز کردن استفاده کنید.

نظرات

یکی از محبوب ترین مادربردهای این برند، مادربرد PRIME H310-PLUS است که بسیار بهینه می باشد و هزینه مناسبی نیز دارد. به طور کلی می توان گفت که با توجه به کارایی، مادربردهای ایسوس انتخاب های مناسب تر و با قیمت های اقتصادی تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. اگر پردازنده مرکزی شما نسبتا جدید باشد؛ دستاوردهای عملکردی که از ارتقاء به پردازنده جدیدتر بدست می آورید بسیار ناچیز خواهند بود. اگر پردازنده ای 3 ساله (یا بیشتر) دارید؛ با این وجود متوجه خواهید شد که دستاوردهای بزرگی با ارتقاء به پردازنده جدیدتر بدست خواهید آورد.

مادربرد ریگ و ماینینگ