اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

ایندکس کردن عبارت است از پایگاه داده یا دیتا بیسی که موتور های جستجو، پس از خزیدن کرولر ها در سطح وب جمع آوری و ذخیره می کنند. جاوا اسکریپت یکی از زبان های برنامه نویسی است که در آن امکان داینامیک کردن محتوا، لینک، متا و … فراهم می شود. فایل های جاوا اسکریپت معمولا کار خزیدن را برای کرولر ها سخت می کند و زمان لود صفحه را هم افزایش می دهد. در واقع به جز سئو، اثرگذاری باقی روش‌های بازاریابی به صورت موقت و کوتاه مدت است و برای بدست آوردن نتیجه دلخواه می‌بایست به طور مداوم کنترل و زیرنظر گرفته شود. ولی سئو اثری بلند مدت دارد و همچنین هزینه و وقت کمتری را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی به خود اختصاص می‌دهد. این کار سبب می‌شود که کاربر و خواننده حس بهتری نسبت به سایت و محتوا پیدا کند و تعامل بهتری با سایت برقرار کند.

الگوریتم ونیز گوگل (venice) سال ۲۰۱۲

با این حال، صنعت فروش لینک کاملاً زنده بوده و خرید بک لینک یک روش معمول است. هیچ معیار رسمی توسط گوگل وجود ندارد که نشان دهنده اعتبار یک صفحه باشد، اما معیارهای زیادی توسط ابزارهای تجاری وجود دارند که می تواند به شما در برآورد این معیار کمک کند. هرچه صفحه لینک دهنده معتبرتر باشد، بک لینک از آن ارزش بیشتری برای شما به همراه دارد. در حالی که محاسبه معیار PageRank متوقف شده است، الگوریتم PageRank همچنان بخشی از رتبه بندی گوگل است.

فیلم سئو

گوگل طول مناسب برای تگ عنوان را با در نظر گرفتن فضای اشغال شده توسط کلمات و بر اساس پیکسل مشخص کرده است، اما به طور کلی بهترین طول برای تگ‌های عنوان بین ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر است. بهتر است از کلمه کلیدی اصلی خود در تگ عنوان استفاده کنید و در صورت امکان، کلمات کلیدی مرتبط دیگر را نیز در عبارت مد نظر خود به کار بگیرید. توجه داشته باشید که کاربران در نتایج موتورهای جستجو تگ‌های عنوان را مشاهده می‌کنند، به همین دلیل باید آن‌ها را به شکلی مطلوب و ترغیب کننده بنویسید. در دنیای امروز تعداد بسیار زیادی از افراد برای یافتن پاسخ پرسش‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. جذب کردن این ترافیک به وب‌سایت کسب و کار می‌تواند نقش بسیار مهم و مؤثری را در پیشرفت کسب و کار ایفا کند. با رعایت اصول سئو هنگام تولید محتوا و طراحی وب‌سایت کسب و کار می‌توان توجه تعداد زیادی از کاربران، به‌ویژه کاربران علاقه‌مند به موضوع فعالیت و حوزه تخصصی کسب و کار را به وب‌سایت جلب کرد.

  • با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند.
  • سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینک‌های زیادی در آن وجود داشته باشد.
  • با وجود شبکه اطلاعاتی عظیمی مثل اینترنت، ممکن است بتوانیم مطالب مورد نیازمان را به طور رایگان پیدا کنیم.
  • کلیدواژه مناسب در واقع کلمه‌ای است که مخاطبان و مشتریان سایت شما در گوگل وارد می‌کنند.

نتیجه تحقیقات وب سایت معروف Quicksprout نشان می دهد که URL هایی با طول 35 تا 40 کاراکتر در نتایج بالای جستجو سهم بیشتری دارند. سئو مجموعه ای از اقدامات است که از نام دامنه تا آیتم های پیچیده تری مانند افزایش سرعت سایت را شامل می شود. فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر روی رتبه سایت تاثیر گذار هستند و سئو به معنای بهینه سازی این فاکتورها برای کسب حداکثر امتیاز ممکن است. خیر، موتورهای جستجو مانند گوگل همواره به دنبال ارائه بهترین نتایج به کاربران هستند. سایت B یک محتوای رایگان و سایت A یک بک لینک رایگان دریافت می کند، نتیجه یک بازی دو سر برد است.

یکی از دلایل اهمیت سئو امکان رقابت کسب و کارهای کوچک با کسب و کارهای بزرگ است. ولی برای گوگل اهمیتی ندارد کارمندان شما 2 نفر هستند یا 200 نفر، دفتر کار شما 10 متر است یا 1000 متر. اگر خوب باشید، گوگل فارغ از کوچکی شرکت شما، کمک خواهد کرد تا در زمان کمتری به جایگاه رقبای بزرگ خود برسید. اگر تمام 5000 جستجوی کلمه کلیدی A را بگیرید هیچ اتفاقی در سایت شما نمی افتد بغیر از اینکه کمی پهنای باند مصرف می شود و ممکن است کمی رتبه الکسا بالا رود. ولی اگر از 100 ورودی کلمه کلیدی B فقط 5 خرید صورت گیرد 50 میلیون تومان برای آن کسب و کار سود حاصل شده است. در اولین و ابتدایی‌ترین سال‌های استفاده از سئو برای سایت و محتوا، حضور کلمات کلیدی تنها بخشی بود که اهمیت داشت.

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌