تفاوت پریمیر و افترافکت افترافکت بهتر است یا پریمیر ؟ مقایسه پریمیر و افتر افکت افکت ها

نرم افزار پریمیر یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های ادیت و تدوین انواع فیلم ها و ویدیو ها می باشد که ساخت شرکت ادوبی است . هر ساله آپدیت جدیدی از این نرم افزار توسط شرکت ادوبی به کاربران ارائه می شود که کار با این نرم ‌افزار قدرتمند را آسان ‌تر می ‌کند و همچنین قابلیت هایی به آن اضافه می ‌کند . تحولی که افتر افکت در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرده است بر کسی پوشیده نیست. امکانات متنوعی که این نرم افزار دارد باعث ایجاد جلوه های بصری و فرمی متنوعی در نمایش محصول مورد نظر می شود. تیزر آماده افتر افکت فرصت خوبی است تا تیزر های حرفه ای تولید کنید و سطح کار خود را افزایش دهید. برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی در نرم افزار افترافکت می توانید از ترکیب رنگ آمیزی های پیشرفته و همچنین ادغام صحنه سازی های گوناگون برای این منظور استفاده کنید .

تفاوت پریمیر و افترافکت افترافکت بهتر است یا پریمیر ؟ مقایسه پریمیر و افتر افکت افکت ها

آکادمی پرتو با استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده و حرفه ای که تجربه انجام پروژه های سینمایی را دارند، اقدام به برگزاری دوره های سینمایی مانند کلاس آموزش افترافکت می نماید.البته این کلاس ها به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد. در نهایت می توان گفت که دو نرم افزار قدرتمند پریمیر و افترافکت ، می تواند مکمل های خوبی برای یک دیگر باشند و کاستی ‌های هم را جبران کنند . به طور کلی برای ادیت فیلم هایی که به طور مستقیم توسط دوربین فیلم برداری شده است ، می بایست از نرم افزار ادوبی پریمیر استفاده کرد . با بکارگیری صحیح این دو نرم‌افزار می ‌توانید از ادیت های ساده تا ادیت های حرفه ای را بر روی ویدیو های خود انجام دهید و بهترین نتیجه را کسب کنید . سوالی که برای بیشتر کاربرهای سایت مطرح می شود این است که موسیقی پروژه ها کجاست؟ پروژه های افتر افکت نیز همانند پروژه آماده پریمیر به صورت پیش فرض موسیقی ندارند. بجز آن دسته از پروژه ها که در متن پست آن ذکر شده “همراه با موسیقی”.

همچنین برای ساخت شخصیت های غول آسا و تخیلی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد . از همان ابتدا بزرگترین کلاس آنلاین و مجازی فتوشاپ را با 100ها نفر شرکت کننده آغاز کرده و در ادامه به گسترش کلاس ها و ویدیو های آموزشی پرداخت. و … که به زودی در آموزش های رایگان و اپدیت دوره جامع افترافکت به آنها می پردازیم و بررسی دقیق تر خواهیم کرد. پروژه های افتر افکت در دسته های متنوع نظیر تیزر تبلیغاتی – اسلایدشو – پروژه عروسی – آلبوم عکس – اینفوگرافی – تیتراژ – تایپوگرافی و غیره طبقه بندی شده اند که از ساید بار سمت چپ سایت قابل دسترس هستند. اگر روی دانلود کلیک کردید و ویدیو باز هم پخش شد، بعد از پخش ردن روی علامت سه نقطه پایینش کلیک و گزینه دانلود یا ذخیره را انتخاب کنید.

درآمد با افتر افکت

به طور کلی با توجه به تغییراتی که قصد دارید در ویدیو خود اعمال کنید و ادیتی که برای ویدیو خود در نظر دارید ، می بایست یکی از دو نرم افزار پریمیر یا افترافکت را انتخاب کنید . عاشق نرم افزارهای ادوبی و یادگیری هستم؛ یکی از فوق العاده ترین اتفاق های زندگیم پیوستن به آقای اعتمادی و تیم بسیار درجه یک بیت گرف است. پلاگین ها توسط تیم های برنامه نویسی حرفه ای کد نویسی می شوند و کاملا مجزا از افتر افکت می باشد اما در نهایت بر روی افتر افکت نصب شده و امکانات متنوعی را به این نرم افزار اضافه می کنند. اگر زمان مشاهده فیلم های آموزشی را ندارید می توانید به آموزش سریع کار با پروژه افتر افکت که در وبلاگ قرار دارد مراجعه کنید. در میان دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی، افتر افکتس را می‌توان برای کروماکی، اصلاح حرکت، اندازه و جهت، ترکیب عناصر بصری و انیمیشن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک نرم‌افزار بسیار پایه برای ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و واسطهٔ تبدیل کدها استفاده کرد.

این خطا مربوط به عدم پشتیبانی نرم افزار از زبان انتخابی پیش فرض ویندوز برای نرم افزارهای نصب شده است, استودیو طراحی گرافیک به این صورت بدون نصب مجدد میتونین مشکل رو حل کنید. لیموناد جامع‌ترین پلتفرم‌ آموزش آنلاین ویدیویی، برای فارسی زبانان است، که از سال 1395 فعالیت خود را با همکاری مدرسین و متخصصین در تمام حوزه‌های آموزشی و با شعار “آموزش برای همه” آغاز کرد. برای ویرایش فایل های صوتی خود نصب نرم افزار محبوب و پرطرفدار افترافکت را به صورت گام به گام و دقیق انجام دهید . در واقع نه اینکه افتر افکت قادر به طراحی و تولید خروجی های 3D نباشد.

هر درسی مشکل داشت در نظرات اعلام کنید تا سریعا رفع شود یا به پیج منبع مراجعه کنید. کامپوزیشن نیز جزء تفکیک ناپذیر جلوه های ویژه می باشد ، زیرا معمولا از زمان قدیم جلوه های ویژه از ترکیب چند فیلم (چند لایه) تشکیل شده بود و این لایه ها باید در نهایت با هم ترکیب می شدند ، این کار در نوع خود یک تخصص می باشد . شما درcompositionکه جزء مراحل آخر یک پروژه می باشد لایه های مختلف از فیلم را کنار هم قرار می دهید و اصلاحات رنگی و نوری را بر روی آن ها اعمال می کنید تا به یک ترکیب قابل قبول برسید .

افترافکت چست و چه کاربرد هایی دارد؟

در واقع دستاورد این دوره کسب علمی کامل و جامع از محیط کار افترافکت و زیر ساخت های آن است. اما اینطور بگویم، هر ایدۀ موشنی که به ذهنتان می آید که می خواهید پیاده کنید و امکان ایجادش در نرم افزار برایتان موجود نیست را، حتماً یک پلاگین برای آن کار قبلاً ساخته شده است. با یک سرچ در مورد دانلود پلاگین های افتر افکت می توانید آن را بیابید. با وجود پلاگین ها نرم افزار افتر افکت به یک ابزار قدرتمند با قابلیت نامحدود تبدیل می شود.

در هنگام کار با ادوبی افترافکت می توان از اسکریپت های مختلف استفاده کنید تا فرایندهای زمان بر تنها با چند کلیک ساده به صورت خودکار انجام شوند. اسکریپت های مختلفی برای کارهایی مانند متعادل کردن لایه‌ها و رندر گرفتن تصویر نهایی وجود دارد. یکی از ویژگی های ادوبی افترافکت که سبب شده ویرایشگران ویدئو از این نرم افزار بیشتر استفاده کنند، وجود قالب های آماده در افترافکت است. می توان بر اساس نوع ساخت این قالب های آماده، تخصص خاصی را برای خود ایجاد کنید؛ مثلا تخصص طراحی حرکت، زیرا بسیاری اوقات ویرایشگران ویدئو برای طراحی حرکات مورد نیاز در ویدئو زمان زیادی ندارند. انیمیشن سازی در افتر افکت را می توان به صورت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی ساخت و هر کدام ابزار و روش خاص خودش را می طلبد. امروزه با رشد صنعت دیجیتال انیمیشن های سه بعدی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و این بخاطر نزدیک تر بودن به حالت دیداری واقعی و جذاب تر بودن و بهتر ارتباط برقرار کردن مخاطب با انیمیشن است.

پروژه افترافکت0 (

در بیشتر فیلم های سینمایی رئالی که توسط دوربین فیلم برداری و به کمک بازیگران واقعی تصویر برداری شده است، صحنه هایی وجود دارد که محتواهای نمایش داده شده در آن با عقل انسان همخوانی ندارد. من عاشق گرافیک دیجیتال هستم و میخوام تو رو با این دنیا جذاب آشنا کنم. در این وبسایت میخواهم هر اون چیزی که در مدت 7 سال فعالیتم در حوزه گرافیک دیجیتال یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بذارم .

  • این نرم افزار برای ویرایش تصاویر دارای قابلیت Timeline editing است.
  • برای تدوین می توانید از برنامه adobe premiere استفاده کنید .بعضی ها به اشتباه برنامه after effects را جزء برنامه های تدوین می دانند و حتی سوال افتر افکت یا پریمیر را می پرسند .
  • در بخش دوم آموزش به کمک تکنیک هایی که در پارت یک آموختیم به انجام ۵ پروژۀ کارآمد و جذاب می پردازیم تا علاوه بر تکنیک ابزارهای افتر افکت, تجربه و تخصص در اجرای پروژه را نیز فرا بگیرید.
  • هم چنین جلوه دهی به فیلم های عروسی خود را نیز می توانید به آتلیه ها بسپرید.