دریچه سقفی تهویه هوا چهارگوش-گرد قیمت خرید میراکالا

دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد هم میتواند جهت مکِشِ هوا وهم دمِشِ هوا بکار رود.لازم به ذکر است درصورت استفاده از این دریچه سقفی جهتِ سیستم برگشت ،لزوماً نیازی به استفاده از دمپر نیست. گروه تنظیم تهویه صدرا، طراحی، تولید و نصب انواع کانال های های تهویه مطبوع_گرد و چهارگوش، ساخت انواع دریچه تنظیم هوا و دمپر های صنعتی و اجراء انواع قرنیزهای فلاشینگ نما را با بهترین متریال ارائه می کند. ساختار چهارگوش یا چهار طرفه در این نوع از دریچه هوا مرسوم بوده و شکل قرارگیری پره‌ها تعیین کننده مدل دریچه چهارگوش سقفی است.

دریچه زیر فن کویل و بازدید فن کویل چیست ؟

در ادامه مقاله با ذکر نام و توضیحات لازم به معرفی دریچه‌های سقفی خواهیم پرداخت و برای آشنایی با آن‌‌ها با ما همراه باشید. معمولا در مکان هایی که به حجم زیاد هوا با افت فشار متوسط نیاز است،استفاده میشود. برای استفاده در سقف مکان هایی مانند ساختمان های تجاری ، اداره های مدرن، هتل ها و مکان های صنعتی طراحی شده اند. دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد.

دریچه سقفی تهویه هوا چهارگوش-گرد قیمت خرید میراکالا دریچه مشبک در دو حالت گرد و چهارگوش تولید شده و شکل پره‌های آن در دو شکل افقی و عمودی همدیگر را قطع خواهند نمود. ایجاد ظاهری مربع‌شکل موجب پخش مناسب هوا در محیط شده و در صورت سفارش امکان تولید با تیغه ثابت همراه با زاویه یا ثابت چند طرفه نیز وجود دارد. فلز آلومینیوم وزن کمی داشته و در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بالای از خود نشان داده است. از این رو با ساخت محصولات تهویه هوا با این متریال شاهد تحول در این صنعت شده و با توجه عمر بالای دریچه هوا سقفی آلومینیومی بسیاری از معماران از این نوع دریچه هوا برای ساختمان تحت ساخت خود بهره خواهند برد. همچنین به لحاظِ فنی، قیمت دریچه سقفی مشبک آلومینومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در انواعِ دیگر می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دریچه سقفی در انواعِ مختلف با مسئولِ مشاوره و فروشِ وبسایت با شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و ۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل نمایید.

در اینجا لازم به ذکر میباشد با توجه به تولیدِ انواعِ دریچه سقفی پلاستیکی، بطورِ مشخص قیمت دریچه سقفی پلاستیکی، پایین تر از قیمت دریچه سقفی آلومینیومی در ابعادِ مشابه است. دریچه سقفی چهار طرفه باید توسط یک جعبه صفحه یا تاج به خط هوای اصلی متصل شود. این نوع دریچه هوا به دلیل ساختار متقارن خود، هوا را در تمام جهات تنظیم می کند. کاربرد این دریچه این است که از دریچه سقفی چهار طرفه می توان برای هواگیری هم در جهت دمش و هم در جهت ورودی هوا استفاده کرد.

راهنمای انتخاب و خرید دریچه سقفی چهارگوش با پره های ثابت شاهرخی

قیمت دریچه سقفی تایلی به صورت واحد، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه‌ی فِلَتِ آلومینیومی دریچه سقفی است. موضوعِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی، با دمپر و بدونِ دمپر بودنِ دریچه سقفی است، بدیهی است قیمت دریچه سقفی با دمپر بطورِ منطقی بالاتر از قیمت دریچه سقفی بدونِ دمپر است. از جمله عواملِ مهمِ دیگر در تعیینِ قیمت دریچه سقفی، کیفیت رنگِ سطح دریچه سقفی است.

  • جهت استعلام هزینه خرید انواع دریچه سقفی می‌توانید با شماره تلفن … تماس گرفته و یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ با نماینده فروش تهویه سان ارتباط برقرار نمایید.
  • این دریچه ها برای دهش، برگشت و یا تخلیه هوای محیط تهویه شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود.
  • مشتریان عزیز میتوانند دریچه سقفی دو طرفه را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند.
  • هر یک از این انواع ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به اختصار بررسی می کنیم.

در صورت نیاز مشتری و کاهش اتصالات امکان تولید پلنیوم باکس همراه با دریچه هوای سقفی وجود داشته و بسیاری از معماران ساختمانی از این مدل دریچه سقفی بهره خواهند برد. دریچه هوایی که شکل پره‌های آن تنها در یک جهت افقی یا عمودی و به شکل خطی ممتد باشد را دریچه خطی گویند. دریچه خطی سقفی را معمولا در هتل، بیمارستان یا مراکز اداری و تجاری جهت تهویه و تنظیم حرارت محیط مورد استفاده قرار خواهند داد. ساخت این نوع از دریچه هوای سقفی در حالت‌های مختلف پره ثابت، متغیر، زاویه‌دار و چند طرفه با متریال مختلف مرسوم است. دریچه‌های چهارطرفه، مشبک و حتی انواع دریچه‌های گرد میتوانند در سقف ساختمان تعبیه و نصب شوند. قیمت دریچه سقف کاذب به شکل استاندارد، ارزانتر از قیمت دریچه مرکب با صفحه‌ی فلت آلومینیومی است.

قیمتهای انواع دریچه

همچنین با توجه به جهت پره ها در این نوع دریچه ها ، هوا با سرعت مناسب به سطح خواهد رسید. قیمت‌‌‌‌‌های دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت در سایت فروشگاهی کولر گازی به روز است. معروف ترین دریچه های سقفی چهارگوش شامل مدلهای یک طرفه ،دوطرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و دریچه گرد نیز به صورت مشبک و افقی برجسته می باشد. پس بهترین کار این است که ابتدا به کیفیت و جنس و ابعاد دریچه سقفی مدنظر خود دقت کنید و آن را براساس محل استفاده انتخاب کنید. سپس این نکته را مدنظر قرار دهید که حتما دریچه هوا را از یک شرکت مطمئن خریداری کنید و در نهایت به قیمت مناسب آن توجه کنید.

ابعاد این دریچه به نوع و مدل سیستم کنترل هوا وابسته بوده و در صورت نیاز باید هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل را نیز تامین نماید. البته امکان پوشش دهی بالاتر در دریچه ها (تا۲۵۰میکرون) وجود دارد اما معمولا نیازی به پوشش دهی بالاتر نیست مگر اینکه دریچه در مکان و شرایط آب و هوای خاصی قرار باشد نصب گردد. یکی دیگر از مزیت های شرکت پخش نیرو نسبت به تولید کنندگان دیگر این است که این شرکت آمادگی دارد تا طبق رال رنگ بسته به محل نصب رنگ دریچه ها را تغییر دهد. دریچه سقفی گرد در مدل‌های تخت و برجسته به دلیل داشتن یک خروجی کاملا مدور، هوا را در تمام نقاط محیط منتشر میکند.