دستگاه لوله بازکنی، قیمت دستگاه لوله بازکنی، خرید و ارسال سریع

تراشیدن قسمتهای از لوله فاضلاب که ممکن است فنر نتواند آن بخشهای را رسوب زدایی کند کار سه نظام لوله بازکنی است که ممکن است پس از مصرف , لوله بازکنی ارزان تهران دیگر قابل استفاده نباشند . برای استفاده از این دستگاه باید ابتدا سر فنر را از به داخل چاه فاضلاب فرو برد و بعد دستگاه را روشن کرد. سپس باید اهرم گرداننده فنر را فشار دهید تا فنر داخل چاه به جلو حرکت کند.

درخواست لوله بازکنی فوری

استاندارد مارپیچی دو رشته‌ایکاربرد آن در باز کردن شبکه از تکه پارچه و تکه سنگ است. مته‌ای گرددر پاکسازی رسوبات ماسه‌ای و لجن و گل ته مانده به کار میرود. نیزه‌ایبرای شکستن و سست کردن ماسه و لایه های سخت کاربرد دارد. ابزارگیرکه جهت گرفتن ابزار و فنرهای شکسته شده به کار میرود.

  • موتور نیرو محرکه مورد نیاز را ایجاد می کند و فنر با نیروی گرفته شده از موتور لوله های گرفته شده را باز می کند.
  • فنی کارهای متخصص و با سابقه سایت برچسب نیز با کمک این دستگاه ها، بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران می باشند.
  • قدرت این دستگاه آن را از بقیه روش های لوله بازکنی متمایز می کند.
  • در حین کار با دستگاه فنرزنی فاضلاب، نکات ایمنی مهمی نیز وجود دارند که دانستن آن ها حائز اهمیت می باشد.

دستگاه لوله بازکن را در زمان خرید باید به خوبی از نظر مشخصات فنی مورد بررسی قرار دهید. قدرت موتور این دستگاه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شما متناسب با کاربرد مد نظر خود باید بهترین قدرت موتور را انتخاب کنید. علاوه بر این قدرت موتور، ابعاد، وزن و همینطور قطر فنر این دستگاه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اما اگر گرفتگی در مسیر دورتر باشد و مواد سخت تری مانند سیمان و گچ و مو باعث گرفتگی شوند، ممکن است نیاز به فنر سخت تر و زمان بیشتری باشد که خب، هزینه لوله بازکنی را افزایش میدهد.

انواع سرفنرهای لوله بازکنی

منم با لوله بازکنی پارسی تماس گرفتم برای چاه توالت گفت باید سردنده بزنم، آخرشم گفت ۹ تا سردنده گذاشتم هر کدوم ۴۳۰ تومن، ۴ میلیون ازم گرفت. برای باز کردن لوله فاضلاب در مناطق مختلف شهر تهران از خدمات لوله بازکنی شمال تهران، جنوب، غرب و شرق تهران جهت فنر زدن با دستگاه های مخصوص استفاده کنید. قیمت دستگاه لوله بازکن بر اساس برند، جنس استفاده شده در آن و موتوری که نیروی محرکه فنر را تأمین می کند تعیین می شود. ما در این مطلب قصد داریم برخی از دستگاه های لوله بازکنی موجود در ایران را به همراه قیمت های آنها و همچنین مشخصات ظاهری و فنی آنها را مورد بررسی قرار دهیم . این کل داستان نیست و شما بعد از تماس و حضور در بازکن لوله و انجام کار ، با نرخ های بسیار بالاتری روبرو خواهید شد.

ابزار دات‌کام فروشگاه ابزار و يراق آلات و لوازم ايمنی می‌باشد که در حوزه فروش انواع ابزار آلات صنعتی فعاليت می‌کند. اين فروشگاه فعاليت خود را از سال 1362 آغاز کرد و از سال 1398 فروش اینترنتی خود را آغاز نموده است. همچنین ابزار دات‌کام امروزه به بيش از 120 شهر و شهرستان ايران اجناس خود را ارسال ميکند.

در این دستگاه ها از فنر برای داخل شدن در لوله و دسترسی به عامل گرفتگی استفاده میشود. از سرفنر نیز به عنوان وسیله ای برای رفع گرفتگی لوله بهره میبرند. که از این میان می‌توان به سه نظام مته‌ای، سه نظام اتوماتیک و سه نظام فولادی اشاره کرد. می توانید برای تأثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی از کلید چپ گرد و راست گرد استفاده نمایید. بعد از اتمام کار باید فنر را از داخل لوله خارج کنید و آن را در محفظه جمع کننده فنر قرار دهید.

برای هر نوع گرفتگی یک روش باز کردن فاضلاب پیشنهاد می شود. گاه گرفتگی ها خیلی سخت نیستند لذا می شود با روش های معمولی آن ها را برطرف کرد مثل استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین. گاه گرفتگی ها خیلی سخت هستند که در این مواقع استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای توصیه می شود. بهترین راه برای لوله بازکنی با فنر برقی کمک از افراد متخصص چاه بازکنی می باشد. این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند فوری و با کمترین کثیفی گرفتگی های فاضلاب را رفع می کنند.

مشخصات فنی دستگاه لوله بازکنی میلاد 550

دستگاه لوله بازکنی، قیمت دستگاه لوله بازکنی، خرید و ارسال سریع