راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون تومان ویرگول

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های زیر ۳۰ میلیون تومان ویرگول این لپ تاپ در کنار حافظه رم از ترکیب هارد SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و هارد HDD با ظرفیت ۱ ترابایت استفاده می‌کند و یقینا تنوع لازم برای ذخیره‌سازی داده‌ها و نصب و اجرای برنامه‌ها خواهید داشت. لپ تاپ ایسوس را می‌توانید با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی دریافت کرده و برای مقاصد مختلف روزمره، دانشگاهی و کسب و کارهای مختلف از آن استفاده کنید. اگر زیاد سفر می‌کنید یا اینکه همواره لپ تاپ باید در محل کار کنارتان باشد، وزن ۱.۷ کیلوگرمی هم اثبات می‌کند که برای حمل مشکلی نخواهید داشت و بدون ایجاد سنگینی می‌توانید لپ تاپ را به همراه داشته باشید. پردازنده این دستگاه از سری Core i5 انتخاب شده است و اینتل آن را طراحی کرده است. فرکانس این پردازنده در حالت پایه به ۲.۴ گیگاهرتز رسیده و در حالت توربو هم به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. این لپ تاپ به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است و نوع آن هم DDR4 است.

لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ FX706HE

اگر قیمت لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ایران را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ قیمتی مشابه خودروهای تولید داخل دارند. به جرأت میتونم بگم که لیست زیر چکیده بهترین لپ تاپ‌های بازار در رنج قیمت 25 میلیون تومانه که میتونید بخرید. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله برای شما انتخاب کردم، توی رنج قیمت 25 میلیون بهترین عملکرد رو دارن از بقیه مدل‌ها توی این محدوده قیمتی، بهتر هستن. لپ تاپ ThinkBook 15 از جمله بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان است و جزء سری‌های میان رده شرکت لنوو قرار است و مجهز به پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل است.

بهترین لپ تاپ لنوو تا 25 میلیون کدوم مدله؟

مایکروسافت با این که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های معتبر جهان است، اما قدمت یا سابقه تولید لپ‌تاپ‌ّهایش به پای برندهایی که در بالا معرفی کردیم به سادگی بر روی پست بالا پست کلیک کنید نمی‌رسد. با این که مایکروسافت زمان زیادی را صرف تولید لپ‌تاپ‌هایش نکرده است، اما از لحاظ کیفیت تولید، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. چنین ویژگی می‌تواند در پردازش بسیاری از نرم‌افزارهایی که نیاز به ظرفیت رم بالایی دارند، بسیار مفید و موثر باشد. برای مثال، می‌توانید به طور همزمان تب‌ها یا صفحات زیادی داخل گوگل کروم باز کرده و هم‌زمان مشغول کارهای پردازشی دیگرتان شوید.

  • این CPU قوی به شما کمک خواهد کرد تا تمام کارهای پردازشی‌تان را مثل آب خورد انجام بدهید.
  • از دیگر مزیت‌های لپ‌تاپ می‌توان به صفحه کلید ارگونومیک آن اشاره کرد که شامل کلید‌هایی نرم و منعطف با فاصله مناسب از هم هستند و در تایپ متون مختلف برای مدت طولانی، موجب خستگی شما نمی‌شوند.
  • میزان روشنایی صفحه نمایش این مدل بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تقریبا 300 نیت است که در مکان‌های داخلی و کم نور تصاویری با وضوح و روشنایی کامل نمایش می‌دهد.
با من همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون. سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون رو معرفی کنم. کمپانی اچ‌پی در پیکره‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده نسل جدید‌‌ Intel Core i3 سری 1005G1 همراه گرافیک Intel UHD استفاده کرده است. این گرافیک برای انجام کارهای مالتی‌مدیا سبک مناسب است و می‌توان با آن به بازی‌های سبک پرداخت. این لپ تاپ یک حافظه پرسرعت SSD دارد که برای بسیاری از کاربران تقریبا کافی بود.

میزان روشنایی صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ 250 نیت بوده و می‌تواند حتی در پرنورترین محیط‌ها هم، نیاز شما را به راحتی رفع کند. لپ تاپ ایسوس از حافظه رم ۱۶ گیگابایت برخوردار است و با توجه به حافظه کش پردازنده ۸ مگابایتی، در ترکیب هم می‌توانند سرعت خوبی از اجرای برنامه‌های مختلف را فراهم کنند. یک حافظه داخلی ۱ ترابایتی هم در این دستگاه شاهد هستیم که از نوع SSD در اختیار شما خواهد بود. مشخصات حافظه داخلی هم NVMe بوده و کاملا از تکنولوژی روز دنیا پشتیبانی می‌‌کند. کیبورد در این لپ تاپ مجهز به نام پد است و دکمه‌ها هم کیفیت خوبی دارند تا علاقه‌مندان تایپ و صاحبان کسب و کار بتوانند چندین سال بدون مشکل کارهای تایپ خود را انجام دهند.

به چه دلیل می‌خواهید لپ تاپ بخرید؟