ما تمامی ارتباطات و تبلیغات برندها را در تمامی رسانهها و پلتفرمها پوشش شرکت دیجیتال مارکتینگ سی یو وب میدهیم. درواقع شرکت دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند اهداف پروژه و روشهای رسیدن به آن را برایتان روشن کند. جریانها و فضای کاری خودتان را به خوبی بشناسید تا با یک برنامه ریزی دقیق، سیستمی را طراحی کنید که هنگام نوشتن پست وبلاگ، پیاده سازی یک کمپین روابط عمومی، اجرای تبلیغات رسانههای اجتماعی و حتی تبلیغات پولی به شما کمک کند. تاکتیک های بازاریابی برونگرا به دنبال آن است که پیام را مستقیما در برابر بیشترین تعداد افرادی که در فضای مجازی حضور دارند، (صرف نظر از اینکه فرد مقابل چقدر مرتبط یا خواهان این پیام است) قرار دهد.
هزینه تبلیغات و کانالهای بازاریابی بسیار کمتر و مناسبتر از روشهای سنتی است. بنابراین صرفهجویی در سرمایه یکی از دلایل اصلی روی آوردن به بازاریابی دیجیتالی شناخته میشود. یکی از استراتژی های مهم در سئو، لینک بیلدینگ است که به بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد. برای انجام این کار، شما به یک دیدگاه یکپارچه از ترجیحات مشتری و انتظارات در تمام کانالها، وب سایتهای ارتباط جمعی، موبایل، پست مستقیم، نقطه فروش و غیره نیاز دارید. هرچه مشتری شما نسبت به رفتار و اولویتهای شما عمیقتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را در تعاملات پر سود وارد کنید. ایجاد رابطه و تعامل با مشتریان، یکی از برتریهای محسوس رسانههای آنلاین نسبت به سایر رسانهها هست.
به طور کلی کلیه طرحهای گرافیکی، طراحیشده، عکاسی، اینفوگرافی و هر آنچه که در قالب فرمت تصویر ارائه میشود، محتوای تصویری نام دارد؛ محتواهای تصویری نقش بسزایی در نگهداشت مخاطب برای مطالعه محتوای متنی برعهده دارند. مدیر شبکههای اجتماعی وظیفهی مدیریت صفحات مختلف شبکههای مجازی شرکت رو به عهده دارد. او باید همهی حوزههای مختلف دیجیتال را بشناسد و برنامهی کلی برای نحوه ی پیشبرد کمپینهای ارائه کند و بایدها و نبایدهای حضور برند در دنیای دیجیتال را مشخص کند.
بازاریاب شبکه های اجتماعی این بیزینس می تواند در معرفی این پست های بلاگ از طریق پست های ارگانیک و پرداختی در اکانت های شبکه های اجتماعی این بیزینس کمک کند. بازاریاب ایمیلی این بیزینس نیز شاید یک کمپین ایمیلی برای فرستادن اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس برای کسانی که کتاب را دانلود کرده اند راه اندازی کند. در ادامه این مقاله در مورد این بازاریابان با نقش های مختلف بیشتر صحبت خواهیم کرد.
شما همچنین مسئول کمپینها، راه اندازیها و فعالیتهای روابط عمومی هستید که براساس پایگاه داده به دست آمده از طریق ایمیل در دسترس شما قرار دارد. کیفیت مخاطبین ایمیل شما کلید موفقیت در بازاریابی ایمیلی به شمار میرود، بنابراین آگاهی از راههایی که بتوانید این پایگاه داده را افزایش دهید اهمیت بسیاری دارد. این بازاریابی توسط افرادی که خارج از کسب و کار شما هستند اتفاق میافتد. یک نوع تبلیغات مبتنی بر عمکرد است به این صورت که برای فروش محصولات یا خدمات شما در وب سایتشان از شما کمیسیون دریافت میکنند. متخصصان سئو روی توسعه استراتژیهای ایده آلی که میتوانند باعث بهینه سازی صفحات مختلف تمرکز میکنند.
تاثیرات سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟
هویت بصری سازمانی در واقع همه آن چیزهایی است که هر کاربر و مخاطب شما باید با دیدن آنها به یاد شما و برند شما بیافتد. در واقع مجموعه رنگ، سطح، حجم، فونت، فرم و حتی دیزاین داخلی محل فعالیت شما میبایست با رنگ و سطح و حجم و… فضای کسب و کار اینترنتی شما همخوانی و یکسان باشد. شاید این نکته به ذهن شما آمده باشد که این موارد اگرچه مهم به نظر میآید اما ارتباط چندانی به دیجیتال مارکتینگ ندارد!
بازاریابی تلویزیونی
آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ رایگان، بیشاز۳۰۰ دقیقه آموزش ببینید
شرکت های بازاریابی اینترنتی می توانند چند پروژه را از شما بگیرند، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر مهمترین وظایف خود کنید. تمام اطلاعاتی که درباره مخاطبان جمعآوری میکند جزو دادههای دیجیتال است. این اطلاعات میتواند شامل مشخصات فردی (سن، شغل، جنسیت، …) باشد و همچنین شامل اطلاعات تماس (ایمیل، شماره تماس) و حتی آی پی افراد. این دادهها در طراحی پرسونا یا استراتژی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکنند تا بعد از آن نقشه سفر مشتری را به بهترین شکل تدوین کنید. با استفاده از دادههای مخاطبان میتوانید باعث افزایش نصب اپلیکیشن خود شوید.
همچنین در بسیاری از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ، میتوانید کمپینهایی متناسب با بودجه بازاریابی و تبلیغاتتان تعریف کنید. این یعنی باید تمام تبلیغات دیجیتالی، صفحات وب، تصاویر شبکه اجتماعی یا هر محتوای دیگه ای رو برای دستگاه های موبایل هم بهینه سازی کنین. اگر شرکت شما یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی داشته باشه میتونه امکان خرید یا مشاهده محصولات را به شیوه آسون تری در دسترس مخاطبین قرار بده. موتور های جستجو محتوای صفحات وب سایت ها را بررسی می کنند، و هر سال بیشتر از 13 میلیارد جستجو در سراسر اینترنت انجام می شود، و با گسترده تر شدن دیجیتال مارکتینگ و رشد کسب و کارهای اینترنتی کم کم روش های سنتی از گردونه رقابت خارج می شوند. به عنوان مثال با بهینه سازی سایت مان برای موتورهای جست و جو می توانیم، به وسیله موتورهای جست و جو، به ویژه گوگل مشتریان زیادی را جذب کنیم، و محصولات و خدمات.
- در واقع 69 درصد از زمان صرف شده برای مشاهده محتوای دیجیتالی در آمریکا به استفاده از گوشی های هوشمند اختصاص داره.
- با توجه به تجربه ام در استراتژی محتوا، از شما به دلیل تهیه و تدوین چنین محتوای ارزشمند و «همیشه سبز» تشکر ویژه دارم.
- در جلسات بعد توضیح کوتاهی از هر راهکار خواهیم داد و در بلوکهای یادگیری این کالج، به هر مهارت طی چندین جلسه آموزشی مسلط خواهیم شد.
- بازاریابی موتورهای جستجو (یا SEM) اغلب با SEO اشتباه گرفته میشود زیرا هر دو نامهای بسیار مشابهی دارند.
- یک مدیر شبکههای اجتماعی مسئول تحقیق در مورد بازاریابی و ترندهای موجود در رسانههای اجتماعی بوده و اطمینان حاصل میکند که بیزینس مورد نظر نیز در این جریان باقی بماند.
- این بار اگر میخواهید تیزر شما به تعداد مشخصی از افراد به طور کامل نمایش داده شود، فقط براساس آن تعداد متحمل هزینه میشوید، نه برای مخاطبانی که یک ثانیه پس از شروع تیزر شما، کانال تلویزیون را عوض کردهاند یا اصلا به تماشای آن نپرداختهاند.
هر چقدر که از اقتصادهای سنتی دورتر میشویم و کاربران با فناوری آشناتر میشوند؛ تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ افزایش بیشتری پیدا میکند. برای مثال استرالیا با کنار گذاشتن روشهای سنتی تبلیغات و اقتصاد، خدمات مبتنی بر بازاریابی دیجیتال را در خط مقدم اقتصاد خود قرار داده و با افزایش چشمگیر تقاضا برای استخدام بازاریابان دیجیتال نسبت به پنج سال گذشته مواجه شده است. SEM به بازاریابان کمک میکند تا تبلیغات پولی را در صفحه نتایج موتور جستجو قرار دهند.