بهترین زودپز برقی خارجی و ایرانی (10 مدل بی نظیر)

البته برند هایی که معرفی کردید اکثرا برند های مطرح هستند و به احتمال زیاد از جنس تیغه خیلی خوب استفاده می کنند. خوشبختانه مدل 15IHU6 لنوو از پردازنده Core i5 ۱۱۳۰۰H بهره می برد که در میان رقبایش داشتن چنین پردازنده بسیار خوب است. زیرا هرچه میزان مصرف چای در خانه بالاتر باشد باید مخزن سماور نیز گنجایش بیشتری داشته تا بتواند مقدار آب گرم بیشتری تهیه کند. نشانگر میزان آب در اکثر چایسازهای با بدنه پلاستیکی و فلزی میزان آب داخل کتری را نشان میدهد. از پارامترهایی که می تواند روی قیمت همزن تاثیر داشته باشد می توان به جنس تیغه های همزن ، میزان مصرف برق همزن ، راحتی در شستشوی قطعات همزن و برند همزن اشاره نمود .

این سماور گازی دارای یک قوری می باشد و مجهز به فندک و ترموکوپل گام اول خرید هم می باشد. البته باید اشاره کنیم که در حال حاضر بیشتر لپ تاپهای گیمینگ، در کنار هارد به SSD هم مجهز شدهاند. یک لپ تاپ گیمینگ مناسب، علاوه بر بهره بردن از 1 ترابایت HDD ، حتما باید از حافظهی SSD هم بهره ببرد. ضمنا رفرش ریت نمایشگر این لپ تاپها باید بین 60 تا 240 هرتز باشد. بهترین ویژگی این لپ تاپ نمایشگر لمسی 15.6 اینچی 4K UHD آن است. پردازندههای Core i9 یا Core i7 سری H اینتل گزینههای مناسبی برای لپ تاپهای گیمینگ به حساب میآیند. بهترین کارت گرافیک برای لپ تاپهای گیمینگ، کارت گرافیکهای انویدیا GeForce GTX یا RTX از سری 20 یا کارت گرافیکهای Radeon RX 6000 هستند.

بهترین ضد آفتاب دور چشم علاوه بر کارت گرافیک قدرتمند، هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به پردازندهی آن هم توجه کنید زیرا اگر پردازنده به اندازهی کافی قدرتمند نباشد، نمیتواند از حداکثر توانایی کارت گرافیک استفاده کند. با این حال یکی از بهترین کارت گرافیکهای به کار رفته در لپ تاپهای گیمینگ کنونی بازار که نه تنها قیمت مناسبی را برای لپ تاپ به دنبال دارد؛ بلکه اجرای بازی با کیفیت مطلوب را هم ارائه میدهد، کارت گرافیک RTX 2080 SUPPER است. هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ، قبل از هر چیزی باید به کارت گرافیک آن توجه کنید. این لپتاپ از کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 استفاده میکند که ترکیبش با پردازنده اصلی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، میتواند به خوبی حتی از پس بازیهای روز دنیا هم بر بیاید.

از این دستگاه بیشتر برای مخلوطکردن یا مخلوطکردن سریع مواد غذایی استفاده میشود. برای افزایش عمر دستگاه کافی است از مواد غذایی مناسب برای پخت در زودپز استفاده کنید. حمل این دستگاه کار سادهای نیست و به یک کوله پشتی بزرگ نیاز خواهید داشت. با این حال افرادی که به یک سیستم جمع و جور و قابل حمل برای بازی نیاز دارند، بیشتر به خرید لپ تاپ گیمینگ علاقه نشان میدهند. در ادامه به بررسی مشخصات مورد نیاز برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب میپردازیم. کیبورد لپ تاپ های گیمینگ با کیبوردهای دیگر متفاوت است. لپ تاپهای گیمینگ، قدرتمندترین لپ تاپهای موجود در بازار هستند و به طور قطعی میتوانیم بگوییم که در بازیها، بین پردازندههای رده بالای لپ تاپ گیمینگ و پی سی، تفاوت چندانی وجود ندارد. مولینک از پرفروش ترین مدل های خردکن در بازار هست. بله کاملا درسته، پارس خزر از مدل هایی هست که هم اعتبار برند بالایی داره و هم قیمت نسبتا مناسب، ضمن اینکه اکثرا از خردکن های پارس خزر راضی هستن، هرچه شاید نشه گفت که بهترین خردکن برقی بازار هست، اما به بعد از برندهای خارجی گزینه مناسب و خوش قیمتی هست.

جنس بدنه و جنس ظرف آن از استیل است و با توان ۱۲۰۰ وات کار میکند. سماور گازی آپولون ۶لیتری و مانند دو موردی که پیشتر گفتیم از جنس استیل است. با وجود عملکرد حالت خواب شما به راحتی می توانید تنظیم کنید که در زمان خواب کولر شما چگونه عمل کند به عنوان مثال می توانید تنظیم کنید که کولر گازی مورد نظر شما طی دو ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش پیدا کند و سپس کاهش درجه داشته باشد و یا به حالت چرخشی دما مورد نظر را به محیط انتقال بدهد و حتی می توانید دمای محیط را ثابت نگه دارید و … دومین چای ساز برتری که میخواهیم به شما معرفی کنیم مدل COMFEE Kettle-MK-17G01B-E5 است که بعد از مدل قبلی یکی از بهترین چای سازهایی است که با خرید آن میتوانید از نوشیدن چایهای خوشطعم لذت ببرید.