ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

مدت زمان این بازی ۶٠ دقیقه بوده و برای افراد بالای ۱۶ سال مجاز می‌باشد. این مجموعه در شهریار واقع شده و تا بحال بازی جیگاسو را به عنوان سناریوی خود ارایه داده است. ژانر اتاق فرار هیس وحشت و هیجان بوده و درجه سختی آن ۸ از ۱٠ می‌باشد. جیگاسو برای ۴ تا ۱٠ نفر طراحی شده و مدت زمان بازی آن ۹٠ دقیقه‌ای است. به دنبال هیجانید؟ دوست دارید تجربه‌ای جدید با آدرنالین بالا را همراه اتفاقات رمزآمیز در ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران تجربه کنید؟ اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است.

اتاق فرار دالون

برخی از افراد بر این باورند که اتاق فرار The Basement یکی از وحشت انگیزترین اسکیپ روم های موجود در جهان می باشد. یکی از ترسناک ترین و مدرن ترین اتاق فرارهای آمریکا را می توانید در شهر سیاتل و در مجموعه FLEE the Ultimate Real Life Escape Game مشاهده کنید. در این اسکیپ روم سناریوهایی از فیلم های وحشتناک در محیط واقعی پیاده سازی شده و بازیکنان این اتاق فرار باید بتوانند معماهای مختلف را حل کنند تا در نهایت از دست گروگان گیرها نجات پیدا کنند. یکی از ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا که در کالیفرنیا می توانید آن را تجربه کنید، Jack the Ripper می باشد. در محیطی بسیار وحشتناک باید بتوانید رمز و راز قتل های صورت گرفته را با حل معماهای شیطانی پیدا کنید.

  • سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.
  • تعداد این اتاق فرارها زیاد بوده و از نظر سناریو، موقعیت مکانی، ژانر بازی و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند.
  • دختر بچه‌ای که مثل بقیه اعضای خانواده، سال­‌ها پیش به دست پدر خانواده کشته شده!
  • این اتاق فرار با دارا بودن جذاب‌ترین سناریو‌های معمایی می‌تواند نظر شرکت کنندگان در اتاق فرار را جلب کند.
  • توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود.

در این مقاله می‌خواهیم راجع به بهترین اتاق فرارهای تهران صحبت کنیم و مجموعه‌های مختلف فعال در این زمینه را معرفی کنیم. اگر در برنامه خود برای سفر به تهران، به فکر یک تجربه تازه هستید، با ما در این ماجراجویی پر آدرنالین همراه باشید. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است.

اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به ترسناک ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید. این اتاق فرار جذاب، با دارا بودن سناریو‌های متنوع، تمامی نیازهای شما را برای داشتن روزی جذاب پاسخ می‌دهد. اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید.

لیست کامل بهترین اتاق‌ فرار در جهان

بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است. یکی از بازی های ترسناک و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید.

اتاق فرار وادی السلام- جنت آباد

اتاق فرار گیزموندو نیز موضوع کارآگاهی و مستند دارد و برگرفته از یک داستان واقعی اسکیپ روم ترسناک است. ژانر این بازی در وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره خلاصه شده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است. درجه سختی بازی ۷ از ۱٠ بوده و تعداد نفرات مجاز بین ۴ تا ۸ نفر می‌باشد. این اسکیپ روم به دلیل داشتن فضا و طراحی عالی، طرفدارای زیادی را به خود جذب کرده است. تعداد این اتاق فرارها زیاد بوده و از نظر سناریو، موقعیت مکانی، ژانر بازی و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.

ترسناک ترین اتاق فرارهای آمریکا تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ