تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا-مهسا امانی

افرادی که چانه بسیار کوچک دارند، می‌توانند با نظر پزشک و با استفاده از تزریق ژل به چانه این ناحیه را حجیم کرده و تقارن ایجاد کنند. این گروه از پرکننده‌ها در واقع شامل مواد آزمایشگاهی هستند که به صورت طبیعی در پوست وجود ندارند. اما تاثیر خود را مدت زمان بیشتری حفظ خواهند کرد چرا که بدن آن‌ها را جذب نمی‌کند. از آن جا که این فیلرها به صورت طبیعی در بدن نیستند، این امکان وجود دارد که پس از تزریق، پس زده شوند. شاید ماندگاری طولانی‌تر، دلیل مهمی برای انتخاب ژل مصنوعی توسط برخی افراد باشد. با این وجود استفاده از فیلرهای طبیعی می‌تواند گزینه ایده‌آل‌تری برای افراد متقاضی تزریق ژل باشد.

جوانسازی با مزوتراپی صورت و مو

تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا-مهسا امانی در این مطلب به 10 پرسش بیشتر پرسیده شده در ارتباط با تزریق ژل پرداخته می‌شود که شاید سوال شما هم اموزش تزریق ژل بطور حرفه ای (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) باشد. ژل‌ها بیشتر برای صورت استفاده می‌شوند و می‌توانند چین و چروک‌ها و خطوط ریز را پر کنند و همچنین صورت را حجیم تر نشان دهند. همچنین می توان از تزریق ژل برای درمان چین و چروک سایر نواحی بدن و پنهان کردن جای زخم نیز استفاده کرد.

با افزایش سن، حجم سطح چربی پوست نیز کاهش می یابد و باعث شل شدن و افتادگی پوست می شود. به تدریج چین و چروک های بیشتری در سطح پوست ظاهر می شود و کم کم علائم پیری شکل می گیرد. ژل گونه، درمانی است که می توان از آن برای بازیابی، استحکام و جوانی پوست استفاده کرد.

برخی از بیماران دوست دارند شب اول پس از درمان به پشت بخوابند، اگر چه شواهد محکمی مبنی بر این که وضعیت خواب ممکن است بر نتیجه ی تزریق ژل شما تأثیر بگذارد وجود ندارد. اما بهتر است که تا یک هفته پس از درمان از خوابیدن روی صورت خود خودداری کنید. اگرچه برخی داروها به هیچ وجه نباید با هم استفاده شوند، در موارد دیگر ممکن است دو داروی مختلف با هم استفاده شوند و تداخل دارویی باعث بروز عوارض در بدن فرد بشود.

  • در برخی از افراد نیز به علت حساس بودن پوستشان، ممکن است در ناحیه تزریق دچار کبودی شوند.
  • سالانه بیش از ۱ میلیون مرد و زن از این روش برای زیبایی چهره ی خود استفاده می کنند.
  • برای مثال تزریق فیلر در ناحیه پا برای درمان آرتروز اثربخش خواهد بود.
  • روش‌های حجم‌دهنده دیگری نیز وجود دارند که به صورت دائمی هستند.
قیمت تزریق ژل دائمی در طولانی مدت نسبت به نوع موقت کمتر است اما ریسک عفونت و آسیب بیشتر است. پلی متیل متاکلریلات ماده‌ای سنتتیک و زیست سازگار است که در قرن اخیر در پزشکی کاربردهای مختلفی داشته است. در فیلرها یا ژل‌های پوستی که حاوی PMMA هستند، این ماده حالت «میکروسفر» یا توپ‌های کوچکی دارد که به زیر پوست تزریق شده و برای همیشه آنجا می‌مانند. ژل‌های PMMA معمولاً حاوی کلاژن نیز هستند که یکی از پروتئین طبیعی در بافت پوستی است.

او از یک کانول (که یک لوله توخالی است) استفاده می کند و آن از خارج از لبه تزریق می کند – که کبود شدن را به حداقل برساند – و به محض کشیدن کانول ، ژل را تزریق می کند. در این شرایط تزریق ژل لب قابل تحمل با کمترین درد انجام می گیرد . از دکتر تحقیق کنید و از او بخواهید که عکسهای قبل و بعد از عمل برای بیماران قبلی را به شما نشان دهد. پزشکان ویدیو یا عکس هایی از درمان های قبلی دارند که به شما نشان خواند داد ، بنابراین می توانید نتایج را ببینید.

بهتر است برای اصلاح بینی‌های گوشتی با مشورت پزشک متخصص از روش عمل زیبایی استفاده شود. از فیلرهای پوستی علاوه بر جوانسازی صورت، می‌توان برای جوانسازی پوست بدن نیز استفاده کرد. در بین کاربردهای فیلرهای پوستی برای بدن، تنها برای جوانسازی و افزایش حجم پشت دست‌ها توسط FDA تایید شده و سایر استفاده‌ها (که پایین‌تر گفته‌ایم) هنوز تایید نشده‌اند. از فیلرهای پوستی می‌توان برای برجسته کردن و افزایش حجم لب، چانه و گونه‌ها استفاده کرد. از شما صمیمانه خواهش می کنم، برای اندکی ماندگاری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها با سلامت خود بازی نکنید و این کار را به دکتر تزریق ژل لب با تجربه و دقیق بسپارید. دانستن نکات قبل از تزریق ژل به لب توسط پزشم متخصص زیبایی این کمک را به وی می کند تا بهترین تصمیم را با در نظر گرفتن سلامت شما بگیرد.

› موارد عدم تزریق ژل :