تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

معمولا آژانس های گردشگری در برنامه ای از پیش تعیین شده شما را به معروف ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری عمان می برند. در آخر پیشنهاد ما به شما این است که تورهای مسافرتی عمان را در بالای همین صفحه بررسی، مقایسه و انتخاب نمایید و در نهایت با کارشناسان با تجربه گلبرگ سیر تمامس حاصل نمایید تا در خصوص رزرو تور عمان شما را راهنمایی کنند. آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی همچون دبی و لاپاز (مکزیک) است. فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب می باشد و دمای هوا در طول روز به 38 درجه سانتی گراد هم می رسد.

  • تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.
  • ورود به کاخ سلطنتی قصر العالم ممنوع است، اما نمای زیبای آن از بندرگاه قابل رویت است.
  • پارک ایتین نیز از مناطق سرسبز، زیبا و دیدنی تور صلاله می‌باشد.
  • هتل‌های عمان نیز به پیروی از این سبک، علی رغم برخورداری از به روزترین امکانات هتل داری دنیا، ظاهر سنتی و گرم خود را حفظ کرده‌اند.
این قلعه در اوایل قرن هفدهم ساخته شده است و خوشبختانه هنوز هم ظاهر خود را به خوبی حفظ کرده و این موضوع را مدیون مرمت و بازسازی‌های متعددی است که در دوران مختلف، دولت‌های متفاوت بر روی آن انجام داده‌اند. این قلعه ظاهری بسیار زیبا دارد و شما را به یاد فیلم لورنس عربستان می‌اندازد! ظاهر قلعه بسیار دیدنی است و می‌توانید با دیدن آن، به قدمت تاریخی و فرهنگی عمان پی ببرید. کلیه خدمات تور عمان ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد. لذا برای افزایش سلامت سفر لازم است خود نیز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید. البته بعضی از هتل های لوکس عمان در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، خدماتی ارائه نمی کنند؛ بنابراین بهتر است در فصول پرگردشگر مثل بهار برای سفر به عمان برنامه ریزی کنید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

سواحل زیبای مسقط شامل ساحل البستان و تنتب شامل سواحل طولانی مسقط است و آب و هوای مطبوع آن همه گردشگران را به این مکان‌های طبیعی می‌کشاند. جهت سفر به کشور عمان مطابق آخرین بروز رسانی های آذر ماه ۱۴۰۱ فقط مسافرینی اجازه سفر به کشور عمان را دارند که بصورت کامل با واکسنهای مورد تایید WHO در برابر ویروس کرونا واکسینه شده باشد امکان سفر به عمان را دارند. در حال حاضر کشور عمان علاوه بر واکسنهای مورد تایید سازمان بهداشت جهانی، واکسن روسی اسپوتنیک V را نیز می‌پذیرد.

تور مسافرتی به عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری را دارد، چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر خواهد شد. مهم ترین شهرهای عمان در زمینه گردشگری مسقط و صلاله هستند که تقریبا بیشترین گردشگر را به خود اختصاص می دهند. ضمنا شما در سفر به عمان انتخاب های متنوعی پیش رو دارید از پکیج های لاکچری و لوکس تور عمان که خوب طبیعتا هزینه بالاتری دارد تا اقامت در هتل های ارزان تر و کم هزینه تر. خوب مسقط مهمترین و پر گردشگرترین شهر عمان و مقصد اصلی گردشگران است.

ما مفتخریم با بیش از یک دهه تجربه در امور گردشگری و ارائه خدمات تور های داخلی و خارجی در آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان با احساس مسئولیت ، خدمات با کیفیت در سطح عالی و مناسبترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. تور عمان به صورت هوایی و از شهرهای تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می ‌شود. با توجه به داشتن ویزا برای سفر به امارات برای ایرانیان تور عمان بهترین جایگزین برای سفر می باشد .

در طی سرمایه گذاری های حکومت در چند ساله گذشته و احداث هتل های چند ستاره به همراه مراکز تفریحی گوناگون صنعت گردشگری عمان دست خوش تحولات عظیمی شده است. به طوری که می توان این نوید را به مسافران و گردشگران تور عمان داد که در آینده همراستا با صنعت نفت و در صدر لیست درآمد عمان قرار خواهد گرفت. میهمانان عزیز و گرامی تور عمان باید بدانند که زبان و نوشتار رسمی مردم عمان عربی می باشد اما اگر شناختی از زبان عربی ندارند نگران نباشند، زیرا می توانند کسانی را پیدا کنند تا با آن ها به زبان انگلیسی صحبت کرده و راهنمایی بگیرند.

راهنمای گرفتن ویزای عمان

در نهایت ما در آژانس هواپیمایی سفریار آریا سعی کرده ایم با تعریف بسته های مسافرتی مختلف، میزبانی عالی برای روزهای به یادماندنی سفر به این مقصد عربی جذاب باشیم. از رایج ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شوند و اگر ساکن دیگر استان ها و شهرستان های ایران هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان آژانس رامین گشت تماس حاصل نمایید تا تور مورد نظرتان را برای شما رزرو نمایند. در حال حاضر ویزای توریستی 10 روزه، 1 ماهه و یکساله مولتی برای ایرانیان صادر می شود. ضمنا مدت زمان صدور ویزا معمولا یک روز کاری است و متقاضیان عزیز 1 ماه فرصت دارد تا از ویزای خود استفاده کند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بیش از سه دهه تجربه، یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش بلیط تور عمان هواپیما است. این شرکت همچنین مجری مستقیم بسیاری از تورهای داخلی و خارجی از جمله تور اسپانیا و تور آفریقای جنوبی است. به علاوه ما در زمینه اخذ ویزای کانادا و ویزای انگلیس نیز خدمات ارائه می‌کنیم. مسجد جامع قاموس معروف‌ترین جاذبه تور عمان است که در شهر مسقط قرار دارد. معماری این مسجد به سبک معماری اسلامی است که شکوه خاصی به آن بخشیده است.

در این مکانها باید قبل از ورود کفش‌ها را از پا درآورده و روی فرش نشسته و غذای خود را نوش جان کنید. می خواستم ببینم برای مهاجرت به کشور عمان باید چه کاری انجام دهیم . بیت‌الزیبر موزه‌ای باشکوه است که توسط خانواده‌ی معروف زبیر اداره می‌شود، در این موزه شخصی انواع آثار هنری عمان و همچنین انواع خنجر و شمشیر که میراث مردم عمان هستند نگه‌داری می‌شود.

تور عمان ارزان